pakko päätyä klubilaiselle

H

hugo

Guest
gti lehdessä on myytävänä farkku lancer"evo3"97
tosi siistin näköinen namu
aj.130tkm
unichip-boxi +k&n-vapaavirtaus suodatin+peltipakosarja+2"rosteriputkisto(130hv)
hälytin+ajonesto,eibach-alusta+bilstein-kaasut
 
on hieno peli myös luonnossa, oon monta kertaa nähny klakessa, ku ennen asuin siellä päin .
liekö alkuperäisiä nuo koriheebelit ???

-tk
 
perästa se on ruma pitäs varmaan tehdä jotain ja se on kallis vaikka siihen on kaikkea tehty paitsi sinne perään
 
eipähän oikeassakaan EVO3:ssa ole perässä muuta ihmeellistä, kun ne lärpäkkeet puskurin alla sivuilla :eek:
paitti tietysti se lintulauta, joka on hieman mahdoton toteuttaa farkussa ;D

-tk
 
totta mut toi farkun perä on siitä hankala kun kaikki pitää ite toteuttaa ja ei toi mitsun suunnittelija ole mun mielestä tossa oikeen onnistunut siis mun mielipide on hienompiakin periä nähty ;D
 
Mä jo soitin siitä ja ainakaan puhelimessa se ei kuulostanu miltään räpellykseltä, esim. Konepelti on Jaappanista tuotu ihan aito E3 ja alumiininenkin vielä :eek:, sit siel oli välitukee sun muuta pientä! Soitin ihan siksi että pitäis Velipojalle saada AUTO vihdoinkin ;)! Se kun ajelee tollasella Turkkilaisella Mersulla (opel) ;D ;D ;D
 
onks se sun veli poika nyt sitten tullut järkiinsä? toi on kyllä aika paha toi opeliski vamma....

ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli ;D
 
Joo vamma se on ja pahimmasta päästä :D!!(vaikka mullakin se voortti käväs :mad:) Se on nyt katellu (perh.lis.johd.)  farkku-Galanttia ja nyt näköjään Lanceriki kelpaa! Niinku mä kerroin että mitsuja piisaa meidän perhees! Eli kun faija,minä, systeri(vielä silloin) mun anoppi,appiukko ja muijan sisko ajetaan/tiin Mitsuilla 8), ni Broidi päätti et se ei Mitsua osta, harmitteli sitä, ku meille tulee johki perhejuhliin ni pihassa seisoo rivi mitsuja ;D ;D ;D Noh nyt se sitte viimeinkin on tullu järkiinsä ;) ;)
 
ja siinä GTI:ssä (lehdessä) on varmasti uniikki Mitsubishi Colt EVO VII :eek: Jaappanin insinöörit on se rakentaneet (jouto aikoina) sivu 31 vasen yläkulma ;D
 
jani t mä en pysynyt enää laskuissa mukana siis monta mitsua teidän suvusta oikeen löytyy onks teil jo oma klubi ;D no ei vaiskaan ;D
 
Joo vamma se on ja pahimmasta päästä :D!!(vaikka mullakin se voortti käväs :mad:) Se on nyt katellu (perh.lis.johd.)  farkku-Galanttia ja nyt näköjään Lanceriki kelpaa! Niinku mä kerroin että mitsuja piisaa meidän perhees! Eli kun faija,minä, systeri(vielä silloin) mun anoppi,appiukko ja muijan sisko ajetaan/tiin Mitsuilla 8), ni Broidi päätti et se ei Mitsua osta, harmitteli sitä, ku meille tulee johki perhejuhliin ni pihassa seisoo rivi mitsuja ;D ;D ;D Noh nyt se sitte viimeinkin on tullu järkiinsä ;) ;)

On meilläkin suvussa ihan mukavasti noita mitsuja. Itellä Galantti, Isällä Lancer, Vaarilla no neljäs Lancer, Isän siskon perheellä jo viides Lancer :)
 
eihän niitä tällä hetkellä ole ku kuusi ;D ;D vai... ??? en oo ihan varma ;D
-01 ja -02 Carismat, -88,-90 ja -00 Coltit ja -96 Lancer ja kohta pian voi olla että tulee pari lisää... Toivottavasti ;)
Noitten lisäks Setä ajaa rallia/sprinttiä Lancer evo6.5lla! Mulla itsellä on ollu kymmenkunta Mitsua joista erikoisin kauppa lienee ollu -87 Galant kaikilla herkuilla ja jonka mä ostin UUNO TURHAPUROLTA ;D ;D (se piti lohjan toyotalla huutokauppaa)!! Jos muuten jonkun tuttua sattuis kiinnostamaan ostaa toi Broidin turkkilais mersu ni ottakaa yhtyttä muhun :)
 
Hain tossa torstaina nelikkoon kilvet, ni oli kanssa porukoiden pihassa kiva näky, ku oli kolme saman korin galanttia siinä parkissa, kai se tämäkin jonkinlaista sairautta on, kun on vielä neljäskin samanmoinen varaosina ;D ;D

Eki
 
;) ;)Re: pakko päätyä klubilaiselle

onks gls 4wd:ssä muuten ne helma levikkeet ja "vr4" ovet?

joo on jo OT.. ;)
 
Nöy

Tai ei ainakaan mulla ole. Mistään muusta ei erota nelikoksi, kuin maskista (2-ripanen) ja siinä on se 4x4 merkki.

Eki
 
Takaisin
Ylös Bottom