Perjantain cruisinkeista...(oli ja meni)

T

teme

Guest
Joo eli kuten suurinosa tietää ni perjantaina hakuninmaan katsastuskonttorin pihassa on ns. eurocruisingit.

Ketäs klubilaisia ois tulossa?
Jos yritettäs saada kaikki klubin autot vierekkäin sinne...
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

Meitsi tulee! :) :D ;D
Autoo ei tosin oo varmaakaan mukana, mut tuun moikkailee. Toivottavasti törmäillää..
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

Meinasin tulla mut taitaa jäädä väliin.
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

saatan tulla mut voipi olla et auto jää himaan (kun otat et aja kun ajat et ota) ??? tai jotain sinne päin ;D
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

mä tuun jos suomi ei pelaa :eek:
nyt kun toi mun colttonenkin on "tontitettu" niin voi tulla ;D 8)
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

eli 2 klubin mitsua tulossa sinne :)=
ompa meillä hurja edustus täällä etelässä :)
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

voi olla meikäläinenkin ilmestyy paikalle. saa nähdä viekö matsi kuitenkin voiton. ;D

Edit: sehän tuleekin aikaisin.
 
Re: Perjantain cruisinkeista...

noniin, tän kuun kruisinkit on taas nähty ja koettu..
En bongannut kuin yhden sigman itseni lisäksi, eikä muutenkaan ollut kovin erikoisia autoja nähtävillä...
mutta ens kuussa uusiks sitte :)
 
Itte tuli bongattua galantti ja sigma. Itse olin siinä kallioiden vieressä parkissa. Harva vain tunnistaa tän kopan sapporon.
 
eipä tullu lähdettyä ehkä ensi kerralla (lääkekuuri vei ottohalut) ja aikanen herätys seuraavana aamuna ;D
 
Tuli käytyä. Se punanen sigma oli mun kuten varmaan "Mitsubishiclubfinland.com" -tarrasta pystyi päättelemään.

Yhen farmari sportGalantin bongasin, pari E33:sta ja sinisen 2-ovisen sapporon ;D
Oli siellä yks -89 Sapporokin.

Kotimatkalla pääsi kokeilemaan huippuja Motarilla. 235 mittarin mukaan mut olis se varmaan noussu 240:iin. Joutu vaan lopettamaan kun tuli jonkun auton valot näkyviin horisontissa. Ei tuntunu yhtään vielä edes pahalta vauhdilta.
En tietenkään kokeilisi tällasta jos liikenteessä näkyisi muita autoja....

Sitäpaitsi tää kaikki saattoi olla unta. Saattais käydä kuin Jussi Ahteelle konsanaan jos alkaa julkisesti tämäntapaisilla laittomuuksilla rehentelemään... :D
 
Hei no olihan toi iha jees!!
Oli mahtavaa nähdä noin paljo hienoja autoja talven jälkeen kerralla ja yhes mestas, GREAT!!

Oliks Fisu coltil (punanen) ku frendi näki sellasen tulevan sinne, oisin varmaa tuntenut mut sullei sit tainnukkaa olla sitä pipoo ja ISOI-housui jalas? :) :D ;D

Tuli bongattuu kaks sapporoo ja uus-mallinen galantti.
Galantis eikä siin uudemmas sapporos ei ollu edustusta paikalla, et ois voinu sanoo moi :)

Unohdin vaa kysellä sielt vanhemma sapporon edustajilt et onks ne mahdollisesti jo clubis, olivat kuulemma edellisenä päivänä käyneet ostamas auton.
Mites o, tunteeks kukaa syyllisyyttä ;)
 
ei se kovin kovalta vauhdilta tunnutkaan ton koko luokan autossa mut kaverin kanssa joskus muinoin sen 100a dassella 190 ja meinas tulla paskat housuun mulla,kaveri vaan naureskeli voit vaan kuvitella vakio alustainen 100a ja 155/12 nakeilla ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom