T
t11ker1
Guest
Alkubriiffi projektista, Keskustelu täällä
Project-P'n tarkoituksia on monia, yksi ja ehkä merkittävin on
tyydyttää Mixon älytöntä nelikkokuumetta, allekirjoittaneella
nelikkokuume iski vasta mitsuclubin ratapäivillä, oltuani AST'n
Evo IV kyydissä, tiedä sitten kiittääkö vai kirotakko siitä
Toinen syy on se, että itse tarvitsin jonkun lopputyö aiheen,
vaikka lopputyön deadline on (toivonmukaan) vasta 3v päästä.
ja onhan se kiva sit itsekkin ajaa nelikolla radalla *köh* ;]
Minusta pitää myös mainita henkilö joka on enempi kuin vähempi
ollut apuna kun autoa on purettu, pieni tekninen ihme; Tuoppi,
iso kiitos monastakin asiata hänelle.
Alkupuheiden jälkeen olisi ehkä syytä vähän rustata mitä olisi
tosiaan tarkoitus tehdä autolle, eli autosta on tarkoitus tulla ratalelu,
joten mukavuus ja hiljaisuus saatiin ensinmäisenä unohtaa, race henkeen myös
sisusta ja takapenkit tulevat kokemaan karun kohtalon ja pääsevät
autuamille paikoille, muutenkin suhteellisen radikaaliakin
painonpudotusta tiedossa.
Auto edistyy hitaahkosti johtuen henkilökohtaisista syistä,
esim. allekirjoittaneella koulu ja Mixolla omansa, rakentelua
kuitenkin pyritään harrastamaan ainakin kerran viikossa,
päiväkirjan päivitys hieman harvemmin, mutta niin pian kuin mahdollista.
Auton kuvia voi käydä katsomassa osoitteesta www.cheezburger.net/project-p
To-Do:
-Auton ulkopuolinen purkaminen
-Ruostepaikkojen selvittäminen
-Auton keventäminen
-Kattoluukku poistettu
-Takaspoileri poistettu
-Äänieristeiden(bitumin) poisto
-Sisustan riisuminen
-Lattiamatto, penkit ja kattoverhoilu poistettu
-Johtosarjojen siistiminen
-Ruostevikojen korjaaminen
-Moottorin purku/kokoaminen
-Moottori osissa(valmiiksi)
-Vaihteiston tarkastus/korjaus
-Voimansiirron takrastus/korjaus
-Alustan päivittäminen
-Jarrujen parantaminen
-Auton maalipinnan uusiminen
+kaikki muut, mikä ATM ei muistu mieleen
Kuva auton nykyisestä tilasta;
Project-P'n tarkoituksia on monia, yksi ja ehkä merkittävin on
tyydyttää Mixon älytöntä nelikkokuumetta, allekirjoittaneella
nelikkokuume iski vasta mitsuclubin ratapäivillä, oltuani AST'n
Evo IV kyydissä, tiedä sitten kiittääkö vai kirotakko siitä
Toinen syy on se, että itse tarvitsin jonkun lopputyö aiheen,
vaikka lopputyön deadline on (toivonmukaan) vasta 3v päästä.
ja onhan se kiva sit itsekkin ajaa nelikolla radalla *köh* ;]
Minusta pitää myös mainita henkilö joka on enempi kuin vähempi
ollut apuna kun autoa on purettu, pieni tekninen ihme; Tuoppi,
iso kiitos monastakin asiata hänelle.
Alkupuheiden jälkeen olisi ehkä syytä vähän rustata mitä olisi
tosiaan tarkoitus tehdä autolle, eli autosta on tarkoitus tulla ratalelu,
joten mukavuus ja hiljaisuus saatiin ensinmäisenä unohtaa, race henkeen myös
sisusta ja takapenkit tulevat kokemaan karun kohtalon ja pääsevät
autuamille paikoille, muutenkin suhteellisen radikaaliakin
painonpudotusta tiedossa.
Auto edistyy hitaahkosti johtuen henkilökohtaisista syistä,
esim. allekirjoittaneella koulu ja Mixolla omansa, rakentelua
kuitenkin pyritään harrastamaan ainakin kerran viikossa,
päiväkirjan päivitys hieman harvemmin, mutta niin pian kuin mahdollista.
Auton kuvia voi käydä katsomassa osoitteesta www.cheezburger.net/project-p
To-Do:
-Auton ulkopuolinen purkaminen
-Ruostepaikkojen selvittäminen
-Auton keventäminen
-Kattoluukku poistettu
-Takaspoileri poistettu
-Äänieristeiden(bitumin) poisto
-Sisustan riisuminen
-Lattiamatto, penkit ja kattoverhoilu poistettu
-Johtosarjojen siistiminen
-Ruostevikojen korjaaminen
-Moottorin purku/kokoaminen
-Moottori osissa(valmiiksi)
-Vaihteiston tarkastus/korjaus
-Voimansiirron takrastus/korjaus
-Alustan päivittäminen
-Jarrujen parantaminen
-Auton maalipinnan uusiminen
+kaikki muut, mikä ATM ei muistu mieleen
Kuva auton nykyisestä tilasta;