- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Joku mitsumies jolla olis todellakin homma hanskassa ja hanskat ei olis hukassa.. vois kirjoittaa tämän jutun alle
lyhyen tai pitkän tutoriaalin ruostekorjauksista / hyviksi todetuista massoista/maaleista..
yleensä kun on pohjia korjattu niin on rälläköity niin maan perkeleesti pehmeetä peltiä, mut nyt olis tarkoitus hiekkapuhaltaa koko pohja ja sit korjata koko pohja kerralla.. eli pitäs saada vähän tietoa hyvistä maaleista / toimintatavoista..
käsittääkseni hiekkapuhalluksen jälkeen välittömästi joku sinkkitjsp maali päälle.. sit kuljetetaan hitsaukseen.
sit lisää sinkkiä, pohjamaali (mikä?), ja massa (mikä olis hyvää ja pysys, pensselillä vai ruiskulla)..
mistä sais hyviä koriliimoja vai onko possuflexi ainoa oikea? ie, liimatessa skooppeja / levikkeitä / puskureita.
et tämmösiä mietteitä, toki vois mennä kauppaan ja ruveta kokeilee eri vehkeitä, mut miksi keksiä pyörää uudestaan kun varmasti täällä on mitsumiehiä jotka tietää miten parhaiten mitsun kori ehjätään.. ;D
lyhyen tai pitkän tutoriaalin ruostekorjauksista / hyviksi todetuista massoista/maaleista..
yleensä kun on pohjia korjattu niin on rälläköity niin maan perkeleesti pehmeetä peltiä, mut nyt olis tarkoitus hiekkapuhaltaa koko pohja ja sit korjata koko pohja kerralla.. eli pitäs saada vähän tietoa hyvistä maaleista / toimintatavoista..
käsittääkseni hiekkapuhalluksen jälkeen välittömästi joku sinkkitjsp maali päälle.. sit kuljetetaan hitsaukseen.
sit lisää sinkkiä, pohjamaali (mikä?), ja massa (mikä olis hyvää ja pysys, pensselillä vai ruiskulla)..
mistä sais hyviä koriliimoja vai onko possuflexi ainoa oikea? ie, liimatessa skooppeja / levikkeitä / puskureita.
et tämmösiä mietteitä, toki vois mennä kauppaan ja ruveta kokeilee eri vehkeitä, mut miksi keksiä pyörää uudestaan kun varmasti täällä on mitsumiehiä jotka tietää miten parhaiten mitsun kori ehjätään.. ;D