sisäpiiri?

M

mitsu L200

Guest
onko se niin että nuo tojotan tyypit on mulukkuja vai mikä siinä on kun olin ennen vanhaan tuolla tojotan clubilla ja kysy sieltä mitä tahansa niin ei varmasti saanu vastausta mihinkään,porukka vaan tarinoi keskenään mutta täällä ei ole semmosta.
 
Minulla on ollut aikaisemmin Toyota, joten ei kaikki oo ainakaan mulkkuja :p ;D
Juu, ihan miellyttävä täällä on tarinoida ja kysyä jutskia. Vastaukset tulevat kuin apteekinhyllyltä 8)
 
:D Kyllä täsä porukassa keskustelun saa aikaan,pitää olla vaan itse aktiivinen.Tuntuu olevan myös asiantuntevaakin ainesta joukossa.Joten eikun vaan juttua vääntämään :p
 
mitsu L200 sanoi
onko se niin että nuo tojotan tyypit on mulukkuja vai mikä siinä on kun olin ennen vanhaan tuolla tojotan clubilla ja kysy sieltä mitä tahansa niin ei varmasti saanu vastausta mihinkään,porukka vaan tarinoi keskenään mutta täällä ei ole semmosta.
Me mitsubishistit ollaan kato hienoja ihmisiä ;D ;D ;D

Se on kyllä totta että tässä kerhossa juttu luistaa ja läppä lentää 8) 8) 8)

Itse tsekkaan foorumin pari kertaa päivässä
 
sen verran asiallista porukkaa nää mitsu klubilaiset et en itsekään tällähetkellä mitsua omista niin täällä on vaan pakko roikkua toisin kun uuden auton merkki klubin sivuilla ;D ei siitäkään ole pahaa sanottavaa mut täällä on vaan tullut porukkaa tutuksi joten täältä ei lähetä kun kulumalla ;)
 
noin yleisestiottaen monessa foorumissa pyörineenä ei ole kuin
muutama paikka jossa ei tunnu löytyvän aivan täysjärkisiä 8)
 
Itse tuollaisen 23-vuotiaan GM-Europe projektin omistavana tulee luettua ja kirjoiteltua OCF-foorumeille.
Ihan asiallista porukkaa tuntuu olevan siellä, kuin myös täällä. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom