nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Sain sitten viimeinkin aikaiseksi myydä Seatin pois ja äkkiähän se todellisuus kolahti, mulla on kohta kesäloma ohi ja sit rupeaa pikkuhiljaa taas dieselautoa tarvitsemaan. Nettiautosta sattui silmään tämä yksilö, ja parin päivän päästä se haettiin trailerilla pois (Kiitokset Mitsu eukku ). Nyt oli viimein aika toteuttaa pitkäaikainen unelma ja ostaa Pajero.
Auto oli melko edullinen, koska siinä on laitettavaa, mutta yleiskunto on hintaansa nähden erinomainen... Kyseessä on siis vuosimallin 1990 (ensirekisteröinti 7-90) pajero stw, koneena 2.5 TDIC ja luonnollisesti isolla laatikolla. Kaksipaikkaiseksi urheiluautoksi rekisteröity huoltoauto ;D Mukaan tuli kuvassa näkyvien 30x10,5x15 renkaiden lisäksi hyvät nastarenkaat ja kahdet kesäkumit, joskin ilman vanteita. Muista lisävarusteista mainitsemisen arvoisia ovat keskuslukko ja kojelaudan keskellä oleva mittaripaneeli, ja tietty näiden lisäksi cd/mp3/usb -soitin jonka arvo on luultavasti ainakin neljäsosa auton ostohinnasta... ja ennen kaikkea, autolla on ajettu alle 300tkm!
Kaikki autossa kyllä pelaa pyyhkijöiden huvittavaa 0-asentoa nelivedon merkkivaloja lukuunottamatta. Hehku on siirretty napille, tosin auto hehkuttaa myös kun virrat laittaa päälle...
Mutta, kuten hintaluokassa voi odottaa, laitettavaakin on. Vikalista on alkustavasti seuraava:
-Kansi halki. Pahasti. Hävittää nestettä yli desin minuutissa ja paisarissa pulputtaa kuin vanhainkodin vessassa. Valkoista usvaa tulee putken täydeltä. "Uusi käytetty" tulossa.
-Intercooler on otettu pois välistä rikkoontuneena, kivi lentänyt scoopista sisään ja suoraan kennon läpi. Tämä ja sen putkistotkin ovat jo tuloillaan
-Rungossa on muutama reikä takarenkaiden luona.
-Leima mennyt umpeen kuukausi sitten
Siinäpä nyt alkuun, laittakaa kommenttia tänne
Auto oli melko edullinen, koska siinä on laitettavaa, mutta yleiskunto on hintaansa nähden erinomainen... Kyseessä on siis vuosimallin 1990 (ensirekisteröinti 7-90) pajero stw, koneena 2.5 TDIC ja luonnollisesti isolla laatikolla. Kaksipaikkaiseksi urheiluautoksi rekisteröity huoltoauto ;D Mukaan tuli kuvassa näkyvien 30x10,5x15 renkaiden lisäksi hyvät nastarenkaat ja kahdet kesäkumit, joskin ilman vanteita. Muista lisävarusteista mainitsemisen arvoisia ovat keskuslukko ja kojelaudan keskellä oleva mittaripaneeli, ja tietty näiden lisäksi cd/mp3/usb -soitin jonka arvo on luultavasti ainakin neljäsosa auton ostohinnasta... ja ennen kaikkea, autolla on ajettu alle 300tkm!
Kaikki autossa kyllä pelaa pyyhkijöiden huvittavaa 0-asentoa nelivedon merkkivaloja lukuunottamatta. Hehku on siirretty napille, tosin auto hehkuttaa myös kun virrat laittaa päälle...
Mutta, kuten hintaluokassa voi odottaa, laitettavaakin on. Vikalista on alkustavasti seuraava:
-Kansi halki. Pahasti. Hävittää nestettä yli desin minuutissa ja paisarissa pulputtaa kuin vanhainkodin vessassa. Valkoista usvaa tulee putken täydeltä. "Uusi käytetty" tulossa.
-Intercooler on otettu pois välistä rikkoontuneena, kivi lentänyt scoopista sisään ja suoraan kennon läpi. Tämä ja sen putkistotkin ovat jo tuloillaan
-Rungossa on muutama reikä takarenkaiden luona.
-Leima mennyt umpeen kuukausi sitten
Siinäpä nyt alkuun, laittakaa kommenttia tänne