Talvi & pakkanen

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
huoh.. *palelee vielki ja kädet o kohmees kirjotus sen mukast*
Kävin tuossa äsken roskapussin viemäs pihalle ni 5 tyttöö ol lähös VW Ventol.. jättivät sen illal kuulemma parkkikselle yläälle ku arvelivat ettei se lähe. No vähä kone pyörähti muttei luvannu.. no ne halus et työntämäl koitetaan vaiks vastustelin.. no eihä se inahtanukkaan..
Soitin sit kaverille ku huomasin et se ol tänää ajanu omal vW Golfillaan ni se tul ja se Golf päräht het käyntii ja apukaapeleil heräs Ventokin eloon  ;D
Jotta näin.. pakkast Treel o ny n. -22°C

Omal en viittiny virtaa antaa ku ei o tarvittu viel tänvuoden puolel sitä startata. Kyl se käyntii varmaa lähtis mut EI tee koneelle hyvää ja mä EN anna virtaa kenellekää, ettei vaa boksi kärvähdä.  Merkkiliike kieltäny Lanceril ja Carismal virran antamisen.. ellei irrota akkua ensi omast autost... Tiiä sit onko perää tuossa jutussa mut pelaan varman päälle .. 10 tmk vanhaa rahaa o liikaa boksist ja tollasen takia...  :)
 
juu mulle sanovat aivan samaa että älä anna virtaa kellekkään tai pyydä ekaks 100€ kivusta ja särystä kun laturi menee :-/ olen jo yhden laturin rikkonu kun työnsin Colttiin virtaa ;D eli omasta pussista meni se ;D
 
Ei oo mulla ainakaan ollu mitään onkelmia virran antamisessa! Ei Lancerilla sen enempää ku Carismallakaan ja aina silloin tällöin joutuu antamaan (jos vaikka itekki sais siinä samalla ;D ) naapurin ämmille vähän... Virtaa ;) ! Ja tosiaan vehkeet pelaa vieläkin... ainakin Carismassa, Lanceriahan mulla ei oo enää vuoteen ollu!! Siitä tulikin mieleen tietääkö/tunteeko kukaan tyyppiä joka omistaa (luultavasti Hyvinkäältä) Hopeisen -93 Lancerin rek.nro HGF-254???
 
Siis faija anto -96 Carismalla virtaa ku olin intis monelle kaverille ku se tul mua hakemaa... oha tästä jo vuosia.. mut sit se men huoltoo ja jostai se vaan tul siel puheeks ni huoltomies KIELSI EHOTTOMASTI Carismalla apuvirran antamisen, ellei irroita ensin akkua omasta autosta. Ja se huoltomies tietää, et faija osaa kyll kytkee piuhat oikein (faija on urakoitsija, joka on joka päivä eri koneitten kaa liikentees).

Toi HFG- 254 kuulostaa PIRUN tutulta.. ettei olis Tampereel nykyää ??
 
Mun Lanceris oli semmonen pikkanen takasiipi ja 15tuumaset kesä- ja 13" talvialut ja keulaa oli lievästi tuunattu ei paljo sen kummempaa!
 
Takaisin
Ylös Bottom