Tbo autot

Tällä hetkellä ei ole kuin LADA 1600 Turbo mutta tuo juuri ostamani Lancer GSR olisi tarkoitus ahtaa kun kerkeää...

Mikko
 
Eisaa kiusata vanhaa gsr:rää... :'( , palaa männät tai venat kuitenkin ja sit mulla ei oo kivaa...
 
Kannattaa käydä sairaalassakin mainitsemassa ettei kannata vanhukselle sydämensiirtoa tehdä, verisuonethan siltä repeää kumminkin... ;D
Ja eikai siitä nyt männät tai venat pala. Korkeintaan kansi halkeaa... :eek:
 
mulla on toi tupaöljy turbo ::)
mutta jos sais jostai takaveto galantin niin ahtais sen
 
mulla on toi tupaöljy turbo ::)
mutta jos sais jostai takaveto galantin niin ahtais sen

kepössä oli joku aika sitten, alkup. tbo Galant, kuitteja 3000e edestä, pyynti: 1000e!

Se oli ainakin kahteen eri otteeseen myynnissä, eli ei näköjään kukaan osaa arvostaa tätäkään korimallia.....
 
Kertokaas ahtajat maallikolle pikkusen specsiä tuosta sanasta ku bi-turbo.. eli onko olemassa sellaista mutkaaputkessa et ois kaks imupropellia ja yx pako.. vai onkos tuo käsite siis vaan kahesta erillisestä ahtimesta..

Meinaan vaan et jos ja kun ahtaan aletaan niin pistetään sitten kunnolla mutkaa putkeen... ;D

tuollaasta molemmille tuplille omaa lähinnä järkeilin..
 
nikolle..... ju osui kans silmiin mutta en viä osannu päättää että ostanko vai en......... kiinnostaa kyllä edelleen...

markulle............... se bi-turbo yleensä tarkoittaa kahta (2) ahdinta
yks kaveri ahtoi vW golffinsa 2 ahtimella ja kyllä vaan liikahti niin kauan ku tuli yhtenä syys yönä hirvi ja kaatui golffin päälle.....
 
ei välttämättä.... kyllä toimii yhdelläkin ahtimella mutta saadaan kivasti lisää tehoa ku on 2 ja kun ne v6 koneet on vähä sellasia mopoja muutenkin
 
ei välttämättä.... kyllä toimii yhdelläkin ahtimella mutta saadaan kivasti lisää tehoa ku on 2 ja kun ne v6 koneet on vähä sellasia mopoja muutenkin

Kröhöm, no onhan ne V6:t lopulta kyllä aika velttoja ;D
Ai että kun tekis mieli mätkästä omaankin RIPP Modificationsin remmiahdin Jenkkilästä. Hintaa paketilla on reilusti, mutta olisi juuri omalle kulkupelille säädetty ja testattu :) Niin ja sitten vielä neuvostosuomen suhtautuminen jälkiturbojen asentamiseen :-/
 
juu prosentit paukkuu aika raakasti kun menee ahtamaan auton...
ja ne kaikki "turhat" lupa koukerot...
 
eipähän nuo taida subaruissakaan sekasin mennä,vaikka on boxerit VAIN yhdellä föönillä ;D
 
Nii Molmatsalo, eikait siit mitää suurta hyötyy oo kahdest ahtimest nelaris. Oishan se tietty magee, mullaki ku ois tos ollu pienempi ja isompi Garrett (gt) ne ku ois pistäny sinne kone huoneeseen peräkkäin, ni kait se aika magee ois ollu ;)
Mut sit taas jos siit haluu hyötyy hakee, ni koneen pitäs olla 6 syl., jotta päästään siihen pulssi ahtamiseen ja sillai se voi toimiakki hyvin!!
Itse päädyin siis yhtee, Mitsu TDO4 ahtimeen, ostin pro turbost ku väitti et sopii 2.0L ja riittäis muka 300hv, ahdin kuulemma kiertää pitkälle..

Siis itselläni on myös turbo... JEE JEE ;D
 
Asiallisia vastauksia jees ;)

Mut kysymykseni ydin oli et onx sellasta ahdinta
olemassakaan... missä olis..

kaks imupuolen puhallinta, ja yx pakopuolen potkuri..
???

:p

Eli keskellä pako potkuri, ja päissä imupuolelle puhaltajat...?
 
Asiallisia vastauksia jees ;)

Mut kysymykseni ydin oli et onx sellasta ahdinta
olemassakaan... missä olis..

kaks imupuolen puhallinta, ja yx pakopuolen potkuri..
???

:p



Eli keskellä pako potkuri, ja päissä imupuolelle puhaltajat...?


Heh,heh....
Täytyy kyl sanoo , et jos tommonen ahdin löytyy ni
olis kyl eka minkä mä kuulen.. :D
 
::)
Sorry oon vähä kipee, kuumetta ja sillee.. Mut toi oli aika hauska kysymys.
You cheered up my day ;D
Oishan sellanen hauska!
En tiiä oisko sellasel sit kui hyvä hyötysuhde, vois tietty olakki. Mut varmaa jääny vaikeen toteutuksen puolesta tekemättä? Tii'ä häntä...
 
No niin!

Täällä olisi velttoja ameriiikkalaisia veekutosia:
http://www.gnttype.org/
Ja tuossa on viime kesän Burn out Partyn B-ryhmän tulokset jossa kolmantena Mosse neloskoneella ja tuplaturbolla:
http://www.riversidecruisers.fi/Luokka_b.htm
 
Tuo Mosse on tuttu peli meikäläiselle. Nimittäin on Oksanen bros auto. Kallella on 750 hp Vauxhall ventora ja tuo mosse on Kallen veljen Villen.
Autossa on edelleen Mossen 1500 ccm pata, eli lukemat on hyvät!

Nuo poijjaat tietää mitä tehdä ;-)
 
Takaisin
Ylös Bottom