TC-SST remonttia.

klonkkuu

New Member
Liittynyt
21 Elokuu 2017
Moro.

-10 vuoden outlanderi ja otsikon mukaisella lootalla. Kaksoismassapyörä päästää aika pahan kolahduksen sammuttaessa joten jotain tarttis tehdä.

Varaosaliikkeessä sanoivat että 1000 vauhtipyörä ja 2500 kaksoiskytkin. Onko kukaan löytäny edukkaammin jostain muualta? Kytkinkauppa.com väitti myyvänsä 1000:lla molemmat mutta epäilen sopivuutta..
Delta auton tarjous 5000 töiden kanssa.

Taitaa olla tyypillinen remontti näissä malleissa niin kai jollain on jo kokemusta asiasta?
 
Vs: TC-SST remonttia.

Jos sulla on siinä Delta tarjouksessa orkkis osanumerot ja jos kytkinkaupan koodit sanoo vastaavuutta niin kyllä ne sillo pitää sopia.
Jossei sulla ole osien koodeja niin heitä mulle VIN numero ni katon ne sulle.
 
Vs: TC-SST remonttia.

Jep-kyllä siihen tarvikeosat löytyy tuohon hommaan alle 1 k€ töineen.
Deltalla on vain niin hirveät katteet --väärä hankintakanava.
Tosin mihinkähän ne kate€urot hupenee sillä eikös sen tulos ole surkea ?
 
Vs: TC-SST remonttia.

TC-TSS , kaksoismassavauhtipyörä?
Mikä kone tuossa on?
Manuaalissa on tuo mutta .....
 
Vs: TC-SST remonttia.

Sais tuo ketjun aloittaja laittaa valmistenumeron näkösälle niin silloin voisi katsoa sen oikean mallin ja mitä siellä pitäis olla, vaikka yv jos...
 
Vs: TC-SST remonttia.

Jatketaampa keskustelua..
Valmistenumero autossa :JMBXMCW7WAF002547
Montakin eri foorumia tullut lueskeltua ja ei näytä olevan mitsun osat halpoja.
Kyllä pitkä pullo lähtee heti postiin sille joka tarvikeosat tähän värkkiin löytää! :D
 
Vs: TC-SST remonttia.

klonkkuu sanoi
Jatketaampa keskustelua..
Valmistenumero autossa :JMBXMCW7WAF002547
Montakin eri foorumia tullut lueskeltua ja ei näytä olevan mitsun osat halpoja.
Kyllä pitkä pullo lähtee heti postiin sille joka tarvikeosat tähän värkkiin löytää! :D
Eikö toi kytkinkaupan tarjous nyt käy hinnaltaan?
 
Vs: TC-SST remonttia.

Tarkenneltiin asiaa heidän kanssaan, ja kytkinkauppa.fi ei pysty toimittamaan kytkinpakettia vaan pelkän vauhtipyörän.
Kytkinpakettia ei siis tunnu saavan kuin deltalta ja siellä se on sen 2500.
 
Vs: TC-SST remonttia.

klonkkuu sanoi
Tarkenneltiin asiaa heidän kanssaan, ja kytkinkauppa.fi ei pysty toimittamaan kytkinpakettia vaan pelkän vauhtipyörän.
Kytkinpakettia ei siis tunnu saavan kuin deltalta ja siellä se on sen 2500.

jos vauhtipyörä vain kolahtaa ja auto muuten toimii niin vaihda se vain sitten.
 
Vs: TC-SST remonttia.

https://www.ebay.ie/itm/ZWEIMASSENSCHWUNGRAD-LUK-MITSUBISHI-OUTLANDER-II-2-2-DI-D-PEUGEOT-4007-2-2-HDi/231372606724?hash=item35dee1cd04:g:M3UAAOSwr81UT5CQ

tuossahan tuo olis...
 
Vs: TC-SST remonttia.

Muuten hyvä mutta ei ole tc sst vaihteiston perään tuleva vauhtipyörä tuo. Vaan perus kytkimen.
 
Vs: TC-SST remonttia.

klonkkuu sanoi
Jatketaampa keskustelua..
Valmistenumero autossa :JMBXMCW7WAF002547
Montakin eri foorumia tullut lueskeltua ja ei näytä olevan mitsun osat halpoja.
Kyllä pitkä pullo lähtee heti postiin sille joka tarvikeosat tähän värkkiin löytää! :D

2300A046 koodilla pitäisi olla oikea kaksoiskytkimelle
MN982387 vauhtipyörälle
 
Vs: TC-SST remonttia.

Ite tilaan kytkin-paketti Ukrainasta, siellä pojat rakentavat TC-SST kytkimiä vaikka kevlarista. Linki EVO:lle, mutta Outlanderillekin ne tekevät kytkimet.
Hinta noin 1000-1200 USD. http://dekaclutch.com/index.php?route=product/category&path=74_82
Mitsu teki v..maisen tempun tämän TC-SST:n kanssa. Kannataa koko yhtiö viedä oikeuteen. Valtuutettussa huollossa kytkimen vaihto noin 4000,- euroa.
Tässä tapauksessa kytkimen hinta + DHL rahti + asennus tekee varmaan noin 1500,- euroa
Tämä ei ole mainos, itselläkin tämä robottikytkin nussinut aivot pihalle Outlanderin käyttöaikana.
 
Kysäsempä tätä kautta. Mulla on 2010 2.2hdi automaatti outtis ja se on alkanut silloin tällöin nykäseen kiihyttäessä kun laatikko vaihtaa kakkoselta kolmosvaihteelle ja neloselta vitos vaihteelle. Tai oikiastaan se vähän niinku paukahtaa. Välillä alkanut tekemään kolmos vaihteella et nykäsee jopa kaks kertaa peräkkäin ennen ku nappaa kiinni. Välillä menee kuukausi et menee ilman nykäisyjä ja sit välil tekee useasti päivän aikana. Onko isokin remontti edessä vai? Mikä tuon kolahduksen tekee?
 
Kysäsempä tätä kautta. Mulla on 2010 2.2hdi automaatti outtis ja se on alkanut silloin tällöin nykäseen kiihyttäessä kun laatikko vaihtaa kakkoselta kolmosvaihteelle ja neloselta vitos vaihteelle. Tai oikiastaan se vähän niinku paukahtaa. Välillä alkanut tekemään kolmos vaihteella et nykäsee jopa kaks kertaa peräkkäin ennen ku nappaa kiinni. Välillä menee kuukausi et menee ilman nykäisyjä ja sit välil tekee useasti päivän aikana. Onko isokin remontti edessä vai? Mikä tuon kolahduksen tekee?

Onko Kasperi löytänyt ratkaisua ongelmalle? itselläni on samanlainen auto ja juuri samanlaiset oireet sen kanssa.
 
Onko Kasperi löytänyt ratkaisua ongelmalle? itselläni on samanlainen auto ja juuri samanlaiset oireet sen kanssa.
En oo vielä tehny asialle mitään ku ei se vielä oo pahentunu ja ei jaksa ainakaa vielä viedä korjaamollekkaa testiin ku en tiedä saako ne mitää irti siitä jos se ei niitten testissä nyi. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom