Turbo-dyny jäälle + paljon tavaraa

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Vihdoin se ns "valmistui" ja rikoin sillä kaksi gti dynyn laatikkoa joten se ois varmaan sitten mun osalta tässä.

Eli myynnissä olisi:

- Jääratailuun "rakenneltu" e39 galantti rumalla, hakatulla ja huonosti hitsatulla korilla. Älä kadulle ala tätä haaveilemaan ellet todellakin nauti metallista ja hitsaamisesta. Ja maalaamisesta. Ja puskurien jne hankinnasta.

- Sisällä kohtuu hyvät turvakaaret

- Koneena 4g63t joka oletettavasti lähtöisin galant vr4. Vakiohilut, kansipahvia tiivisteitä ja jakopää tehty 2v sitten kasatessa mutta kilometrejä ei ole montaa kymmentä tullut..

- Cyclone imusarja

- Joku pakosarja jossa evo4 tai evo 5 ahdin, kaveri finturbolla sen näppäillyt (tuli pinkkinä joulupukin paketissa ja heitin sen suoriltaan paikoilleen silloin 2v sitten, joten en tosiaankaan muista kumpi se on. Fiksumpi näkisi päältä), ahtanut sen 0.7 ilman että sille on tehty mitään muuta.

- konetta ohjaa evo7 purkki jossa evo8 tephra sisällä. Säädetty sen verran mitä on ehditty. Mukaan openport ja lisenssi evoscanniin. Pääosin toteutettu gti johtosarjalla johon sitten ihan itse räpelletty tarvittavat.. Ja sen on näköinenkin

- Evon maffi

- Walpron 255

- Fidanzan alumiininen 225mm vauhtis, helixin käytetty sintteri ja fidanzan paineasetelma

- joku wanha iso välijäähy, ahtoputket mallia itse ja nurkista löytyneistä kasailtu. Suurimmaksi osaksi ihan metallia, silikoonia siellä täällä mutkina ja supisteina.

- Isohko pakoputkisto jossa yksi vaimennin. Loppuu auton alle jo

- gti dynyn voimansiirto, laatikko jumissa. Purettu kulmavaihde ja etuvetarit hytin puolelle joten rullaa.

- metallinen pohjapanssari / keulapelti mallia "custom" eli lattarautaa ja peltiä. Ei tuu heti kaikki lumet konehuoneeseen eikä painu välijäähyt/syylärit sisään.

- Maalailtu kynäruiskulla kaikkea fiksua konepeltiin jne.

- Toiselta puolen ovet kuopalla jäiseen loskakasaan nojaamisen jäljiltä. Aukeavat kuitenkin (jotenkuten).

Sisusta melko paljas ja esim kojelaudasta uupuu kaikenlaista. Lämmitys kuitenkin toimii vielä ja esimerkiksi sähköikkunat sekä kattoluukku toimii. Lisähinnasta voi neuvotella fk kuppipenkit ja nelipistevyöt mukaan.

- öljynpaine ja ahtopaine mittari "kauniissa" telineessä kojelaudassa. Lisähinnasta mukaan myös uusi laajakaista (tälläisenään vaatii sen toimiakseen, kapeakaistaa ei ole erikseen. Toki mikä vain laajakaista toimii).

- juuri ostettu laturi sekä toimiva ohjaustehostin. 4 pyörä ohjaus otettu pois..

Alla tällä hetkellä 15" piikit jollain jonkun mitsun mukana tulleilla vanteilla. Nämä lisähinnasta mukaan. Mukaan saa läjän vanteita/renkaita, nastaa ja kesäistä..

Auton ulkopuolelta mukaan:

- Toinen 6bolt lohko vaparin männiltä jne, gti dynystä. 215mm gti dynyn kytkin siinä myös kiinni.

- vetareita, kulmavaihde, ainakin kaksi kardaania, perä, akselistot/apurungot, napoja jne voimansiirron sälää

-imusarjaa, vaparin pakosarjaa...

- Laatikoittain sekalaista, ohjaustehostinta relettä johtosarjaa mittaristoa valovipuja jne jne.

- Ehyempi etuveto gti kori ja sille vaihdelaatikko. Maannut kyllä pellollakin joten mitään en pohjan puolesta lupaa, hyvä oli ennen sinne menoaan. Tähänkin löytyisi periaatteessa "kaikki" jos tolle mukaan tulevalle alakerralle etsisi kannen..

Ja varmaan jotain romua mitä en nyt päähäni saa.

Hintaa tasan 2ke koko läjälle ja sillä saa sekä pitää viedä kaikki. Jos ei vie kaikkea, niin loput voi pakata noihin koreihin ja työnnän ne paaliin. En myy mitään nippeleitä tai muutakaan erikseen. En toimita mihinkään.

Sijaitsee kuusamossa ja yhteyttä saa joko foorumin kautta tai outonaapuri ät gmail.com
 

Mikez

Eclipse GS
Club Member
Liittynyt
8 Syyskuu 2006
Sijainti
Jyväskylä
Jahas, olis varmaan pitäny sittenkin vuosi sitten keräillä enemmän kamaa kyytiin. Et kuitenkin suostuisi luopumaan pelkästä osasta tavaraa? Cyclone ainaki mulle...
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Jahas, olis varmaan pitäny sittenkin vuosi sitten keräillä enemmän kamaa kyytiin. Et kuitenkin suostuisi luopumaan pelkästä osasta tavaraa? Cyclone ainaki mulle...

Ei oo aikaa eikä innostusta alkaa palastelemaan vielä aikoihin tätä, jos ei mene kokonaisena niin saa jäädä nurkkiin pyörimään.

Edit: Tai toki saa siitä palaset käydä hakemassa jos itse purkaa, saman rahan vaan maksaa silti :unsure::rolleyes:

Osta koko setti ja tee suoraan kadulle ahdistettu laite tosta kun eikös sulla fiksumpi kori ollut, tuohan ois putkistolla ja säädöllä ihan leimattavissa. Ajelet vaan kiltimmin niin kestää laatikotkin ehkä

Edit2: Jos sinä koko setin haluat niin voin mä sulle ajan kanssa noi purkaa ja haet sitten vaikka aina laskettelu/ruskareissuilla kontin täyteen
 
Viimeksi muokattu

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Kuvat vuosien varrelta kun traktorikin päätti hajota niin ei tuota nyt talliinkaan saa. Moottorin ja kaarien kuvat rakenteluajoilta joten voivat olla eriävät kuin miltä nykyään näyttää. Kuten korikin. Toisen korin kuvat etuveto-hb gti korista jonka saa myös viedä. Siitä uupuu moottori kokonaan ja pari muuta nappelia.

IMG_20180823_121838.jpg
IMG-20210217-WA0004.jpeg
IMG_20210218_204420.jpg
IMG_20180823_121848.jpg
IMG_20180201_162538.jpg
IMG_20171105_153312.jpg
IMG-20201226-WA0006.jpeg
IMG_20200927_190614.jpg
IMG_20171105_153320.jpg
IMG_20210205_163715.jpg
 

outonaapuri

Active Member
Liittynyt
13 Kesäkuu 2011
Ei oo vielä aloiteltu palastelua mutta ajatuksissa on. Eli kokonaisena saa vielä jos kiinnostaa
 
Ylös Bottom