Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
23.10.17 09:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

US Parts for MCF
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erilaisia kysymyksiä Sigmasta...  (Luettu 33599 kertaa)
Pena1

Poissa Poissa

Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #100 : 30.06.09 17:46 »

Mikä sähköliitin 4-napainen ja sijaitsee edestäkatsottuna imusarjan oikeassa päädyssä, pistoke on pois paikaltaan osasta jossa lukee mikuni. pitääkö pistokkeen olla kytkettynä ja mitä toimintaa sillä sähköllä ohjataan. Olisikko jäänyt huollossa vahingossa irti, auto toimii mielestäni normaalisti. Ja moottorihan on 3.0 V6 24V vm.91.
tallennettu
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7839



Profiili
« Vastaus #101 : 30.06.09 22:24 »

Läppien moottorin piuha.

Eli koneessa säätyvä imusarja.

Voi olla että otettu irti,koska on rikki (ilmeisesti hyvinkin yleinen vika näissä),jolloin pätkii ja tekee mitä sattuu.

Tehot sulla ei sitten ole "tallessa",kun läppä kerran irti.

-05 imusarja maksoi 1330€,btw..
tallennettu

Pena1

Poissa Poissa

Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #102 : 01.07.09 08:54 »

Tapahtuuko joku katastroofi jos laitan liittimen kiinni ja koetan käyntiin, olettaen että läppämysteeri on rikki.
tallennettu
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7839



Profiili
« Vastaus #103 : 05.07.09 21:24 »

Tapahtuuko joku katastroofi jos laitan liittimen kiinni ja koetan käyntiin, olettaen että läppämysteeri on rikki.
Ei.

Jos on kunnolla rikki,sytyttää vikakoodin,jos on hieman "pätkii"/vuotaa,niin ei välttämättä huomaa asian kuin vedossa.


Mites tuo AT:n jäähdyttimen kierto,onko siellä perinteinen "termari",vai sähköventtiili kiertoa varten.?
tallennettu

Pena1

Poissa Poissa

Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #104 : 06.07.09 10:49 »

Autotekniikka on senverran huonosti hallussa että kaipaisin selvennyksen kuinka asian voi tarkistaa.
tallennettu
Nuhapumppu

Poissa Poissa

Viestejä: 2125


Mitsubishi Pajero 2,5TD


Profiili
« Vastaus #105 : 21.07.09 10:38 »

Autotekniikka on senverran huonosti hallussa että kaipaisin selvennyksen kuinka asian voi tarkistaa.
Käyt ajamassa ja kokeilet nykiikö missään vaiheessa,ja sitten otat muistiin sen milloin nykii,sitten johto pois(ECUn nollaus?) ja kokeilet nykiikö nyt.
Sitten tällainen kysymys,tuli eilen käytettyä jakopäänkoppa pois ja huomasin että remmi oli todella löysällä vesipumpun kierrossa,heilui noin 13mm puolelta puolelle. Sitten kun moottoria käänsi hiukan niin löysät hävisi kokonaan,olisko nokat voineet jäädä jotenkin niin outoon asentoon että siksi siihen on tullut se löysä kohta,esim että remmi olisi painanut kiristintä sisäänpäin? Kehtaisko ST vaikka katsoa miten sulla on kun sammutat koneen ja kokeilet remmiä? Vaikka tuskin tuota löysää löytyy kerta itseltäkin hävisi ihan pienellä kääntämisellä.
tallennettu

Onnistunut ohitus perustuu yllätykseen
Pajero rojekti http://nuhapumppu.1g.fi/kuvat/Mitsubishi/Pajero/
Jkangasmäki

Poissa Poissa

Viestejä: 52


space wagonit gdi -99 -01


Profiili
« Vastaus #106 : 22.07.09 23:14 »

Niist imusarjoist on aika usein kulunu se muovine ratas sileeks. Jotenkuten sen pystyy kääntää toiseen kohtaan missä on ehjät hampaat. Vaatii vaan vähäsen näpräystä.
tallennettu
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7839



Profiili
« Vastaus #107 : 23.07.09 00:39 »

Vaatii vaan vähäsen näpräystä.
..mutta on aika "kannattavaa" näpräystä jos sillä saa toimimaan,on tosiaan hinnakas morkula.


Nuhapumppu:
Enpäs ole muistanut katsoa,yritän muistaa huomenna.
Etkös juuri vaihtanut remmin.?
Mullahan on tuossa vanha remmi,joten ainahan se vähän väljempi on.

Mutta mitä muistelisin niin eipä niillä "siivuilla" ole paljoakaan löysää,tai ainakaan ollut mitä silloin tutkiskelin kun tuon ostin.

Ja kyllähän jos kone sammuu "väärään" kohtaan (eli pääsee pyörähtään pari pykälää väärään suuntaan),niin saattaakin hieman päästä remmi löysäksi,kys asian olen huomannut galantissa,Kipossa,GSX:R:ssä jne..
tallennettu

Nuhapumppu

Poissa Poissa

Viestejä: 2125


Mitsubishi Pajero 2,5TD


Profiili
« Vastaus #108 : 11.11.09 13:42 »

Vähän topicin ohi,mutten jaksa uuttakaan lankaa avata tätä varten. Eli olisiko kukaan kiinnostunut teetättämään itselleen tollaisia tarroja? Itse ajatttelin muutaman teettää ja voisin samalla teettää muutaman ylimääräisen jos kiinnostaa. Ja tekstiksi tulisi kuvasta poiketen 6G72 Inside.
Nyt löytyi joku joka tekee nuita tarroja. ~7€kpl koko 12*12cm. Jos kiinnostaa niin ilmoita YV:nä VIIMEISTÄÄN 20.11 montako tarraa haluat. Ja väriksi tulee kromi josta tuo korkea hinta johtuu.
VÄHÄN EDITTIÄ.
« Viimeksi muokattu: 11.11.09 15:37 kirjoittanut Nuhapumppu » tallennettu

Onnistunut ohitus perustuu yllätykseen
Pajero rojekti http://nuhapumppu.1g.fi/kuvat/Mitsubishi/Pajero/
rulli

Poissa Poissa

Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #109 : 24.01.10 18:17 »

Niist imusarjoist on aika usein kulunu se muovine ratas sileeks. Jotenkuten sen pystyy kääntää toiseen kohtaan missä on ehjät hampaat. Vaatii vaan vähäsen näpräystä.

Tuohon em. muovisen rattaan ympärillä olevaan mokkulaanhan menee kahdet johdot...
Itse kääntö moottorille ja sitten varmaan asentotunnistimelle...
Tietääkös kukaan miten pystyisi varmistamaan ton "asentotunnistimen" toiminnan, mittausarvoja tai jotain?
Kyseiseen asentotunnistimeen menee neljä johtoa.
tallennettu
5AM1

Poissa Poissa

Viestejä: 44


Lancer -96, Sigma -92 AT, Sigma -91


Profiili
« Vastaus #110 : 23.04.10 15:59 »

Missäköhän on -92 sigmassa sisätilan lämpöanturi?
Eli mistä ilmastointi mittaa sisälämpötilan?
tallennettu
Nuhapumppu

Poissa Poissa

Viestejä: 2125


Mitsubishi Pajero 2,5TD


Profiili
« Vastaus #111 : 23.04.10 16:34 »

Missäköhän on -92 sigmassa sisätilan lämpöanturi?
Eli mistä ilmastointi mittaa sisälämpötilan?
91´ ainakin se on siinä keskempänä olevan kattovalon etupuolella. Mutta tuossa 92´ vissiin ei ole ihan noin selkeästi. Mutta yleensä ne on katossa,eli veikkaisin että on integroitu kattovaloon jossei ole tuollainen erillinen kuten minulla.
tallennettu

Onnistunut ohitus perustuu yllätykseen
Pajero rojekti http://nuhapumppu.1g.fi/kuvat/Mitsubishi/Pajero/
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7839



Profiili
« Vastaus #112 : 23.04.10 17:31 »

91´ ainakin se on siinä keskempänä olevan kattovalon etupuolella. Mutta tuossa 92´ vissiin ei ole ihan noin selkeästi. Mutta yleensä ne on katossa,eli veikkaisin että on integroitu kattovaloon jossei ole tuollainen erillinen kuten minulla.
No eiköhän se sitten ole siinä,koska vasta faceliftissä muuttuu paikka/koko järjestelmä.
tallennettu

Ström

Poissa Poissa

Viestejä: 30


Galant Avance, Sigma


Profiili
« Vastaus #113 : 24.11.16 15:40 »

Osaako joku sanoa miten hyvin farmari sigman ja porrasperäsen osat käyvät yhteen? Eniten nyt kiinnostaa ovet (takaovet varsinkin), konepelti ja muut peltiosat. Alustan osat jne?
tallennettu
Ström

Poissa Poissa

Viestejä: 30


Galant Avance, Sigma


Profiili
« Vastaus #114 : 21.08.17 17:33 »

Sigmaan vaihdoin etujarru satuloihin kaikki tiivisteet, jarrupalat, parit jarruletkut ja muuta herkistelyä. Jarrut ilmattu, nestettä on ja toimii hyvin, mutta mittaristossa palaa jarrujen varoitusvalo, eli sama missä käsijarru. Mistähän lähtisi arvailemaan?  Huh
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2699


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #115 : 21.08.17 20:58 »

Jos samanlainen säiliö kun galantissa niin koho on voinut hukkua säiliön pohjalle, rassaa sitä jollain jos nousis ylös.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Ström

Poissa Poissa

Viestejä: 30


Galant Avance, Sigma


Profiili
« Vastaus #116 : 26.08.17 13:56 »

Heh kiitos paljon siinähän se vika oli, ei ois itelle tullu mieleen. Siitä säiliön korkin alta nyppäsin sen suodatin verkon pois ja koho oli pohjassa jumissa. Samalla näki että ois ihan hyvä vaihtaa jarrunesteet, jotain kamaa pohjalle kertynyt.
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2699


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #117 : 26.08.17 19:05 »

Jep, se musta möhnä taitaa just liimata sen kohon pohjaan. Smiley
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines