Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
24.11.17 16:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

US Parts for MCF
Sivuja: 1 ... 370 371 [372]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä olet tänään rassaillut?  (Luettu 1384569 kertaa)
mitsumikko
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1434



Profiili
« Vastaus #9275 : 04.06.17 22:54 »

Kaksi DR750 päivitystä 3000GT viikossa....
Kyllä nyt on käjet nii mustat että passaa vähäksi aikaa  Tongue
tallennettu

*Näillä mennään
*3000gt VR4  92
*MB S320 CDI 01  ~270/650

*TiAl DR750 ahtimet
*aattelin ajella kympin aikoja 1/4 mile 2012 projekti (canceled) 2016? jos aurinkoista
*1/4 mile 11,613s / 197,47KMH

#Hitsaukset kaikki rst,hst,alu,fe,titaani kaikki onnistuu#
#Tiettävästi OSAAVA Henkilö#
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4150


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #9276 : 05.06.17 07:21 »

Kaksi DR750 päivitystä 3000GT viikossa....
Kyllä nyt on käjet nii mustat että passaa vähäksi aikaa  Tongue

Oliko autot sieltä suunnalta vai missä päin on nyt lisää nopeita tonnareita?
tallennettu

If in doubt, go flat out.
mitsumikko
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1434



Profiili
« Vastaus #9277 : 05.06.17 08:30 »

Lappeenrannassa toinen, ja toinen Tyrnävältä, tämä tosin vielä vakio suuttimilla...varoittelin kyllä yhtään kaasun ravottamisella. Suattaapi konerikko iskeä  Lips Sealed
tallennettu

*Näillä mennään
*3000gt VR4  92
*MB S320 CDI 01  ~270/650

*TiAl DR750 ahtimet
*aattelin ajella kympin aikoja 1/4 mile 2012 projekti (canceled) 2016? jos aurinkoista
*1/4 mile 11,613s / 197,47KMH

#Hitsaukset kaikki rst,hst,alu,fe,titaani kaikki onnistuu#
#Tiettävästi OSAAVA Henkilö#
DaJackal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 3083


EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A


Profiili
« Vastaus #9278 : 05.06.17 22:09 »

Lappeenrannassa toinen, ja toinen Tyrnävältä, tämä tosin vielä vakio suuttimilla...varoittelin kyllä yhtään kaasun ravottamisella. Suattaapi konerikko iskeä  Lips Sealed

 

Toivottavasti vaihtuvat ja äkkiä, eihän ne vakiot riitä kunnolla edes vakioahtimille...

Oman yksilön vaihdoksesta ilmestyy projektipäiväkirjaan tarinaa "kunhan kerkiää", tällä hetkellä yöunet niin tiukassa töiden takia että ei mitään toivoa pidemmistä sepustuksista.
tallennettu

Miksi ostaa hyvää, kun voi ostaa halpaa?

<RocketD0G> I just sit here with my feet on the table trying to figure out why something doesn't work like suunitteluyksikkö planned
I. Nieminen

Poissa Poissa

Viestejä: 860



Profiili
« Vastaus #9279 : 11.06.17 19:14 »

Lancerin kojetaulu sai vähän keinonahkaa ja hiilikuitu teippiä päälleen. Ei onnistunut hyvin mutta saa kelvata ... alkuun.


* IMG_0252.jpg (103.87 kilotavua, 820x615 - tarkasteltu 927 kertaa.)
tallennettu
Webtrap_86
*Hallitusjäsen*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 1756


mivec


Profiili
« Vastaus #9280 : 13.06.17 21:52 »

Lancerin kojetaulu sai vähän keinonahkaa ja hiilikuitu teippiä päälleen. Ei onnistunut hyvin mutta saa kelvata ... alkuun.

Hyvältähän tuo näyttäää 
tallennettu

VR4 FL Helmi
FTO DE3A Himohinkkaajan unelma
Speal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9281 : 08.07.17 15:45 »

Pajeroon vaihdoin etujarrupalat. Ei ole koskaan ennen jarrupalojen vaihto ollut tuollainen työmaa. Ensiksi tietenkin joka ainoa pultti jumissa, sitten ei meinaa herkistely tuottaa mitään tulosta ja lopuksi uudet palatkaan ei meinanneet millään sopia paikalleen. Kun vihdoin sain etupään nippuun ja kävin kokeilemassa että varmasti pelittävät, ekassa lukkojarrutuksessa takapäästä jarruputki antautui.  Grin Eikä sekään tietty ihan sormia napsauttamalla suostunut irtoamaan... loppujen lopuksi kuitenkin sain vehkeet kasaan. Jarrujen ilmaaminen taisi olla ainoa työvaihe jossa ei tarvinnut voimasanoja käyttää.

Siinä ohimennen vaihdoin myös Sigmaan öljyt.
tallennettu

Sigma 3.0 24v -92
Pajero 2.5td ic -90
cantoona
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 424


EVO-1**


Profiili
« Vastaus #9282 : 29.07.17 21:49 »

Tämä nyt on ollut kuukauden pukeilla. Ruoste hilseet poistettu ja Dinitrolin MV:t primeriksi  pohjassa. Laatikollinen rautoja,tukia ja palkkeja yms. toimitettu puhallukseen ja pulverimaalaukseen. Kaikenlaista pientä puuhailua ja päivitystä. Talveksi kasaan.


* 20170709_192202.jpg (212.74 kilotavua, 504x301 - tarkasteltu 753 kertaa.)

* 20170729_223031.jpg (63.17 kilotavua, 512x308 - tarkasteltu 746 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 29.07.17 22:09 kirjoittanut cantoona » tallennettu
Ville T.

Poissa Poissa

Viestejä: 804


Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport


Profiili
« Vastaus #9283 : 03.08.17 07:26 »

pitkä tarina mutta ehkä auttaa joitain muita säästämään hermoja ja aikaa. Lancerissa syttyi jo vuosi sitten srs-valo. päättelin että kyseessä on ratissa oleva jousispiraali. tilasin uuden osan viimein keväällä ebaystä (siellä 10 e, Deltalla 227 e). LAnceriin tuli keväällä myös kutsu huoltoon koska apukuskin airbagin kaasunkehitin on ollut viallinen jonkinkokoisessa erässä japanilaisia autoja vuonna 2004 ja tuo Lancer kuului tuohon erään.

samalla huomasivat huollossa että autossa on vikavalo päällä ja epäilivät että ovay itse jotain huollossa rikkoneet. Vikakoodi kuitenkin viittasi kuskinpuolen sivuverhoon, ei rattiin. v*tutti kun oli jo osa rattiin tullut. No varattiin huoltoaika sit deltaan mutta eivät osanneet antaa arviota miten kauan kattoverhoilun purku vie jotta pääsevät käsiksi sivuverhon sähköihin. Arviona 5 tuntia työtä (a 100e/h), eli jätin viemättä kun eivät osanneet edes hintaarviota antaa ja tuollaisia rahoja en laita kiinni  kohta 15 vuotiaaseen autoon enää.

no katsastushan on tässä kuussa joten eilen irrotin sateessa kattoverhoilun kiroilun säestämänä ja sainkin sen lopulta suht ehjänä ja siistinä irti. ei siellä paljoa ole mikä voisi olla viallista. yksi liitin joka oli ihan ehjän oloinen ja kun liitin laitettiin putsailun jälkeen takaisin ja koeajettiin autoa, valo syttyi 5 metrin ajon jälkeen. Tuli sit mieleen että jos kokeilisi vaihtaa silti sen ratin kierukan, vaikka vika ei pitäisi olla siellä

No yllätys olikin kun valo sammui eikä syttynyt enää. Eli koko katon purku turhaan. Ei tossa paljoa rahaa hävinnyt mutta olisi voinut mennä jos tuo sama ämpylöinti olisi tehty Deltan puolesta. 500 e töitä ja uusi spiraali 227 e.
tallennettu

Mitsubishi - Engineered to Excite
Lancer 2.0 STW Sport -04    CS9W
Peugeot 306 2.0 platinum cabrio -99
Galant 2.4 GDI Sport -01      EA3A (myyty)
Lancer 1.8 GTi 16v -92        C68A (myyty)

Kuvia http://www.mitsubishiclubfinland.com/galleria/main.php?g2_itemId=8857
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1291


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #9284 : 03.08.17 16:56 »

Hitsaillut Galantin pohjasta runkopalkkien etupäitä kuntoon.

Hienoa hommaa lattialla maaten hitsata, kyllä noista tykätä täytyy kun tommostakin hommaa viitsii tehdä...  Roll Eyes
tallennettu
cantoona
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 424


EVO-1**


Profiili
« Vastaus #9285 : 05.08.17 20:09 »

Kasaaminen aloitettu. Nyt odotellaan että maalari palaa lomilta


* 20170805_171034.jpg (149.61 kilotavua, 692x415 - tarkasteltu 636 kertaa.)
tallennettu
[elle]
Hallituksen Toimihenkilö
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 1359


@Nordschleife


Profiili
« Vastaus #9286 : 05.08.17 20:31 »

 
ja hyvä ilmanvaihto sulla on!  Cool
tallennettu

don't lose a diamond while chasing glitter
---------------------------------------------------
my dogbox brings all the boys to the yard...
cantoona
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 424


EVO-1**


Profiili
« Vastaus #9287 : 05.08.17 21:41 »


ja hyvä ilmanvaihto sulla on!  Cool
Tykkään ulkoilla;)
tallennettu
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1291


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #9288 : 13.08.17 19:55 »

Nyt pitäisi olla Galantti huippukunnossa, reiät paikattu ja takajarrut käsijarruineen elävät taas. Vaijerit sai herkisteltyä notkeiksi ja molemmat satulat kunnostettua, uusilla neulalaakereilla ja kumeilla. Piti uudet palatkin laittaa, kun yhdestä oli pinta murentunut ihan kraatereille.

Ihmettelen miksei noita satuloita yleisemmin ehjätä, vaan ostellaan kaupasta uusia. Hiomapaperilla ja pikku näpertelyllä kuitenkin selviää pitkälle, toki noita neulalaakereita joutuu vähän kaukaa tilailemaan jos niitä tarvitsee.
tallennettu
DaJackal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 3083


EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A


Profiili
« Vastaus #9289 : 14.08.17 10:04 »

Eilen vaihtelin EA-Galanttiin molemmat banaanitukivarret. Toinen oli aivan moro ja toisessakin pikkuisen väljää. Kolinat katosivat = success.   

Siinä sivussa vaihtui myös raitisilmasuodatin ja taakse vasen koiranluu. Nyt kun enää saisi selviteltyä tuon ohjaustehostinongelman niin voisi viedä jälkitarkastukseen...
tallennettu

Miksi ostaa hyvää, kun voi ostaa halpaa?

<RocketD0G> I just sit here with my feet on the table trying to figure out why something doesn't work like suunitteluyksikkö planned
cantoona
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 424


EVO-1**


Profiili
« Vastaus #9290 : 14.08.17 20:44 »

läjä osia olisi noudettavissa nyt hiekkapuhallus&pulverimaalauksesta. Tänään toimitettu helmat ja takapuskuri myöskin maalaukseen. Kyllä tämä tästä
tallennettu
Petzki
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 65

More is more


Profiili
« Vastaus #9291 : 16.08.17 19:53 »

Kesän mittaa remppailut hiljalleen Superbia myyntikuntoon. Nyt kun tuo uusi käyttis saapui, niin sai vihdoin vähän purettua ja toisioilmapumpusta pari desiä ruostevettä ulos. Helpostihan tuo irtosi ja uusivanha tulemaan purkuosana. Ihmekös tuo jos vähän vikavaloa heitteli ja poltti 40A-sulaketta  Grin
tallennettu

3000GT TT -98
Toyota C-HR
ex - Galant GDI 2.4 -00
cantoona
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 424


EVO-1**


Profiili
« Vastaus #9292 : 18.08.17 20:06 »

Pientä puuhaa luvassa


* 20170818_204533.jpg (117.55 kilotavua, 768x461 - tarkasteltu 409 kertaa.)
tallennettu
Harri K
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 13073


monenlaista kippoo....


Profiili
« Vastaus #9293 : 05.09.17 07:42 »

AS Colttiin tuli pohjapanssari moottorin alle pellistä ja muuta pientä huoltoa ennen tän illan viimeistä kisaa.
tallennettu
Speal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9294 : 24.09.17 06:39 »

Pajerosta irroitin vuoden vanhan Elstockin startin pois. Pyörii kyllä jos suoraan antaa akulta virtaa, mutta solenoidi ei pelaa. Herätevirta kulkee ja liittimet putsattu, ei auta.

Työkalupakki riitti juuri ja juuri  Grin
tallennettu

Sigma 3.0 24v -92
Pajero 2.5td ic -90
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1291


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #9295 : 24.09.17 19:28 »

Sigman starttiin hiiliä. Loppuun kuluneethan sieltä löytyi.

Uudessa oli nuo johdon päissä olevat hiilet tullessa erikseen ja ne onkin laitettava vasta myöhemmin, paketin ollessa muuten jo roottorin päässä paikallaan. Ei muuten sorminäppäryys riittänyt saada neljää hiiltä kerrallaan painettua sisään.

Eli siis ei kuulu kiinnittää tuohon kanteen sitä, kuten kuvassa vielä vanha on.


* hiilet.jpg (107.54 kilotavua, 716x469 - tarkasteltu 234 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 24.09.17 20:23 kirjoittanut korsma » tallennettu
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1291


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #9296 : 25.09.17 12:44 »

Tänään Galanttiin uutta jarrupääsylinteriä.

Olispa ennen remonttia ymmärtänyt avata jarrusatuloita ja polkea niistä mäntiä ulos, olisi helppo ilmata pääsylinteri vain painamalla männät sisälle  Tongue
tallennettu
Speal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9297 : 14.11.17 16:54 »

Vaihdoin viimeisetkin takapään puslat Pajeroon. Sitten ei muuta kuin kardaanin ristinivelen kimppuun... no, siinä menikin loppupäivä ja huomenna saa lähtä etsimään uutta ruuvipenkkiä.  Grin Oli vähän tiukassa vanha nivel, vaikka antoi lämpöä ja hellyyttä niin ei millään irronnut muuten kuin laittamalla rälläkällä pieniksi paloiksi. Kuppeja irrotettaessa ruuvipenkkikin pamahti kahtia. Loppu purkaminen ja asennus menikin sitten ihan moskalla, laudanpätkällä ja hylsyillä kikkaillen.
tallennettu

Sigma 3.0 24v -92
Pajero 2.5td ic -90
Speal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9298 : 21.11.17 17:40 »

Tässä nyt parin päivän ajan urakoinut Pajeroa leimakuntoon. Etupäähän kaikki vetoakselien kumit, molemmat raidetangot, apusimpukka ja ohjaussimpukan kääntövarsi. Koria nostettu 40mm ja helmoille näytin rälläkkää melko rankalla kädellä, tilalle palkkihelmat.

Katsastuksessa tuli kitinää myös äänenvaimentimen puuttumisesta, joten päätin tehdä homman vaikeimman kautta ja revin vanhan 2,5" palapelin kokonaan irti kolisemasta. Tilalle rakentelin kokonaan uusista palikoista 3" putken yhdellä vapaasti virtaavalla vaimentajalla. Kaikki liitokset luonnollisesti hitsaamalla. Jos ei tarttis ihan heti olla korjailemassa.  Cool
tallennettu

Sigma 3.0 24v -92
Pajero 2.5td ic -90
Sivuja: 1 ... 370 371 [372]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines