Kirjoittaja Aihe: Yleistä juttua GDI Galantista  (Luettu 91417 kertaa)

Poissa Basbarduu

  • *Hallituksen PJ*
  • Hallitus
  • Viestejä: 4469
  • V GSR & CZT
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #400 : 05.10.16 12:04 »
2.4 savuttaa suht reilusti.
Mikä noissa yleensä on silloin? Just tonnin laatikkoremppa menossa et tietää mitä tuolle tekis. Onko jotain ensiapua?

Syy voi olla vaikka missä. Kuluttaako auto öljyä?

Ensiapuna joka tuskin korjaa ongelmaa voisit kokeilla vaikka tätä.
If in doubt, go flat out.

Poissa karjalohja

  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #401 : 05.10.16 12:38 »
Syy voi olla vaikka missä. Kuluttaako auto öljyä?

Ensiapuna joka tuskin korjaa ongelmaa voisit kokeilla vaikka tätä.

Vasta hetken ajellut tuolla et en tiiä kuinka paljon syö. Piti olla vain kytkin remppa mut meni kans laatikko vaihtoon. Pitää kokeilla tuota tavaraa. Katsoo ny talven kui toi muuten toimii ennen ku tekee mitään koneelle,leimaa on kuitenkin 10kk

Poissa Peksih

  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #402 : 05.10.16 13:57 »
Tuleeko ihan sinertävää savua? Venavarren kumit kenties.
Nykyiset: Skeida Octavia II 1.9 TDI -05 | Galant 2,5V6 STW -00

Menneisyyden menopelit: Toyota Celica ST182 (rip) | Ford Escort -93 (sold) | Galant 2,4GDI STW -00 (sold) | Galant 2,4GDI Sedan -99 (rip) | Galant 2,4GDI Sedan -99 (sold)

Poissa korsma

  • Viestejä: 1342
  • Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #403 : 05.10.16 14:03 »
Osta tuolla 5,5 eurolla vaikka makkarapaketti ja pari kaljaa, tulee varmaan rahat paremmin käytettyä

Venttiilinvarsien ohjurinkumit todennäkösimmin päästää öljyä läpi. Kylmästartissa sauhuttaa silloin eniten. 

Poissa karjalohja

  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #404 : 05.10.16 21:32 »
Osta tuolla 5,5 eurolla vaikka makkarapaketti ja pari kaljaa, tulee varmaan rahat paremmin käytettyä

Venttiilinvarsien ohjurinkumit todennäkösimmin päästää öljyä läpi. Kylmästartissa sauhuttaa silloin eniten. 


Nakuttaa kanssa vähän,ei paha. Paljon tarvii purkaa että saa vaihdettua?

mikada

  • Vieras
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #405 : 06.10.16 10:17 »
Jos on vasta lyhyt yhteiselo kyseisen auton kanssa, niin tarkastaisin perusasiat ilmanputsarin ja tulppien kunnon ja tarvittaessa vaihto. Tekisin Forten motorflush pesun koneelle ja vaihtaisin 5w40 täyssynteettiset öljyt koneeseen ja sen jälkeen tilanne seurantaan.

Poissa karjalohja

  • Viestejä: 18
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #406 : 07.10.16 06:51 »
Jos on vasta lyhyt yhteiselo kyseisen auton kanssa, niin tarkastaisin perusasiat ilmanputsarin ja tulppien kunnon ja tarvittaessa vaihto. Tekisin Forten motorflush pesun koneelle ja vaihtaisin 5w40 täyssynteettiset öljyt koneeseen ja sen jälkeen tilanne seurantaan.

Kiitti, 200km vasta ajellut. Öljyt hommattu ja ens viikol tulee laatikko+kytkin ni koittaa sit fortea jne

Poissa Wlooffy

  • Club Member
  • Viestejä: 1264
    • Profiili
Vs: Yleistä juttua GDI Galantista
« Vastaus #407 : 07.12.17 20:08 »
Ostin tuossa jo forten engine flushin, mutta nyt aloin miettimään että mitäköhän on todennäköisyydet sille että sieltä lähtee jotain isompaa kiertoon ja tukkii öljykanavan. Tuolla on kuitenkin ajettu sen 360tkm ja öljyäkin on palanut jonkun verran ainakin viime aikoina.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Mitsubishi Celeste -76 1600ST (2.0GSR)
Subaru Legacy -94 Talvikäyttis
Honda Civic-97 Emännän käyttis.