Kirjoittaja Aihe: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'  (Luettu 52641 kertaa)

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #100 : 12.02.18 19:44 »
Jakopäätä kasailin tänään, aikaaha tos meni ku ekaa kertaa teki yksinään. Mutta kaipa siitä vissiin ihan hyvä tuli. :P Semisti kuumotteli tuo TP remmin kiristinrulla kun otin sen ja ton ohjainrullan suomesta tarvikkeena säästääkseni painossa. Toi oli jonkuverran erinäkönen kun OEM mut siel se nyt on paikoillaan..
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #101 : 15.02.18 19:44 »
Tallihan oli toki kun pommin jäljiltä, reilun kuukauden sotkut ja työkalujen levitykset siel.. Meni pari tuntia kun siivosin kaikki työkalut takasin omille paikoilleen ja pöydän siihen pisteeseen että voi nostella vetarit ja kulmavaihteet sunmuut rojut putsattavaksi. Huomennahan ne työkalut taas lähtee käyttöön kun tarkotus ois nostaa kone paikalleen, mutta löytyvätpähän sentään edes.

Kyllähän tuo tilanne alkaa olemaan aika paljon lohdullisempi kun kuukausi sitten: https://www.youtube.com/watch?v=zXD25hVuoYg
Oli kone hujan hajan pitkin tallia ja epätoivo oli suuri. Toki onhan tossa nyt menny kohtuuttoman paljon aikaa mutta osien odotteluunkin sitä kului.

Tuolta siellä näyttää nyt: https://www.youtube.com/watch?v=dXB4MkzXedc
Fiilis alkaa paraneen, ehkä sen vois jo saada läjään ja kattoo sit että mikä meni pieleen kasaamisessa, eiköhä se sen kerro!

Emmuute p**k**e maalannu lohkoo enkä venakoppaa, ei paljoo kiinnostanu.

edit: linkki keskusteluu

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32319.15000
« Viimeksi muokattu: 15.02.18 20:00 kirjoittanut Slider »
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #102 : 17.02.18 11:32 »
Nojuu mikäs sen mukavampaa kun viettää kaikki vapaa-aika tallissa koneen parissa, toki se on kiva että voi kokoajan edistää rojektia eikä tarvitse odotella mitään.

Vaihdoin laatikkoon sen toisenkin vetarin stefan varmuuden vuoks, kun sattu sellanen olemaan. Vauhtipyörästä ajelin kiillottumat pois sellasella tiivisteenpoistolaikalla, jotain kuitua se laikka. Kone ja laatikko tuli yhdistettyä eilisiltana, ja tälle aamupäivälle jäi tuo auton siirto talliin ja koneen nosto paikoilleen. Kone jäi vähän hurjaan kohtaan kun apumiehet lähti lastenhoitoon kesken kaiken. No jospa tuo nostin pitää..
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #103 : 18.02.18 21:53 »
Eilen saatii kone paikalleen ja kasailin sen siihen pisteesee että alahommat oli melkei tehty, kulmavaihtesta jäi kaks pulttia uupumaa ja kytkimen työsylinteri oli laittamatta. Parhaimmat duunit eli alahommat pukeilla alko näköjään klo 18.41 kuvasta katottuna eilisiltana ja saunaankin kampesin vielä ihmisten aikoihin kympin jälkee.

Noi rästihommat tein tänään aamulla, ja ähelsin öljyt lootaan ja kulmaan. Auto kun oli pystyssä pukeilla niin laitoin sen mitä manuskat sanoo, enkä siihen asti että rupes puskee ulos. Pitää käydä kesällä vaikka varmistamassa Samitsun ajosillalla. Lootaan tuli Teboilin EP 75w-90 vai mikä se oli ja kulmaan kippasin redlinen jämät kun sitä sattu just 0.6dl olemaan.

Äkkiseltään sanosin että toi Teboilin öljy on parempi normiajos kun Redline, toki lähdin tallilämpötilasta liikenteeseen.

Ensistartti meni helvetin hyvin, tosin huomasin että öljyvalo ei syty missää vaihees, ja käytin viel mittariston pois enne starttausta. Valo oli ehjä eli painekytkin vaihtoon sit.
Starttailin aluks niin että PTU liitin oli irti, bensaa tihku suodattimesta, kiristin. Sit liitin kii ja käyntii, aattelin ottaa videon että jos menee laakerit niin ompaha videoo :D

https://www.youtube.com/watch?v=3S0IYb_wZdw

No laakerit ei menny ja konekkin kävi suhtkoht naputtamatta, kyllä se vaan on oikea tyyli täyttää ne nostajat dieselillä ja lyödä käyntiin. Pajeron nostajat täytin öljyllä kun joku täällä tai internetissä mainitsi ja voi he*v***i sitä naputusta. Bensanpaluu vuoti oikeen käynnistyksen jälkeen, mutta en halunnu sammuttaa vaan käytin normilämpöö koneen ja sit vasta pätkä letkusta pois ja homma OK.

Sisäänajot ajoin aika kovalla intensiteetillä, oon lopettanu sisäänajo-ohjeiden lukemisen siinä kohdassa kun mainitaan että käytä vaihtelevia kierroksia. Vähä paremmin tuntus vetävän ku ennen, liekkö johtuu ehjästä pakopesästä tai mun kannen hinkkauksesta. https://www.youtube.com/watch?v=PGN451bfuQg
Vaikee oli kuvata käsivaralta ku löi joutilasta kaikilla tassuilla ton 100-120 välin.

Sisäänajojen jälkee joskus kuuden aikaa tuikkasin takas tallii ja meinasin että vaihdan ne mineraaliöljyt synteettisiin, eiköhä tolla räppäyksellä oo päätyny asennussorat jo suodattimeen, niin ilokseni huomasin että öljypohja oli vähä märkä. Aikani putsailin bräkkärillä ja katoin että kastuu uudestaan, ja otin jakoremmin ylimmän kopan pois ni hintusti öljyä remmin reunoilla... Ja ei muuta ku purkaa vaihteeks konetta. :D

Nopeestiha toi jakopään purku meni ku aika tuorees muistissa nuo hommat. Sain rojut edestä ja jakoremmin suojamuovin pois niin onnekseni öljy ei tuu ehkä ainakaan kampparin stefasta, eikä öljypumpun stefoista, mihin vaihoin kaikkii uudet stefat, oisin hyvin voinu ryssiä ne. Näyttäs että eniten märkä on tuo kiristinpatruunan jalka, mutta en tajua että miks. Tuleeko tosta kiristimenkin pultin läpi öljy? Ei se ainaakaan löysällä pitäs olla, niinku ei mikään muukaan. Ja ohjainrullassa on sama pultti mikä siinä olikin, kun pidin ne yhdessä.

Yritin kyllä kattoa raamatusta että mihin pultteihin laitetaan silikonit väliin, ja minusta ne kohteet oli kaikki sellasia mitä tossa mun hommassa ei tarvinnu ees avata ??? vai oisko sinne johonki pitäny laittaa? Sillon ku pyörittelin öljypumppua moottoripukissa niin ainakin tp akselin jengasta pukkas öljyä pihalle.

Hyvät vinkit on nyt tarpeen, jossei tule sellaisia niin pitänee varmaan putsata bräkkärillä koko jakopää puhtaaks ja lyödä käyntii ilman vesipumppua ja laturia. Eikai siinä mitään ongelmaa ole? Luulis ainaki sillee näkevän että mistä se kastuu ensimmäisenä. :(

edit: niija se linkki keskusteluu taas niin voitte käydä neuvomas: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32319.15000
« Viimeksi muokattu: 18.02.18 22:22 kirjoittanut Slider »
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #104 : 24.02.18 22:15 »
Kampparin stefa vuoti, vaihdoin. Edellee kastuu remmi, vähemmin kyl ku aikasemmin. Joko se vuotaa jostai muualta, kusin sen stefan laiton tai sit tossa kusisessa tarvike öljypumpussa / front coverissa on jotain pielessä.

Viinaa pittää juua, ei jaksanu alottaa ees purkamista enää.. Oon jo seonnu laskuissa mut onkse neljäs vai viides kerta kun puran jakopään levälleen. :RANTEET
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #105 : 25.02.18 16:26 »
Vaihteeks taas purettu. Alapään huulet oli kyllä ihan kuivat minun mielestä, ja tässä tapauksessa tuo on ihan hyväkin asia. Avasin myös öljypumpun rattaan ja katsoin sinnekkin, kuivalta vaikutti, jotain roiskeita näky mut näyttäs että tullu ulkoa sisälle päin. Kaiken järjen mukaan ton tp remmin hihnapyörän pitäs olla sisäpuolelta märkä jos se vuotaa vähänkin se stefa. ajoituslevykin oli takapuolelta kuiva, etupuolelta täysin märkä. Veikkaisin että yks vika korjattu ainakin.

Eihän tuo tietysti mahdottomasti lohduta kun remmi kastuu edelleen. :D
Kampiakseli ei oo kyllä ihan keskellä tota stafaa, en tiiä et haittaakse tai onko normaalia ja mistä johtuu.

Seuraavaks epäilykseni siirtyy noihin kahteen pulttiin mille on front casessa läpikierre, minähän en niiden reikien ympärille tajunnu pyöräyttää silikonia öljypohjas.
« Viimeksi muokattu: 25.02.18 21:41 kirjoittanut Slider »
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #106 : 25.02.18 21:10 »
Eipä auttanu niiden kahden pultinkaan tiivistäminen hydrauliikkalukitteella, helvetin vähän tulee kyllä nyt mitään ulos, mutta remmin sisäreuna edelleen kostea testilenkin jälkeen.

ACL:n öljypumppuja ei kyllä varmaan ainakaan kannata ostella, jossei ole sit joku JDM VR-4 juttu että tuohon ei käy normi 6 bolterin front case. Se kampparin stefa on varmaan millin tai enemmän pielessä yläoikeella pyöräkotelosta päin katsottuna. Ei oo acl:n pojilla vissii nuo koneistustoleranssit iha kondikses.
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #107 : 26.02.18 20:17 »
Vaihteeks taas purettu.. Ei oo enää lähellekkään niin paha tuo vuoto kun se kampparin stefa ei varmaankaan enää vuoda. Näyttäs kyl että vuotaa nyt enemmä tuolta koneen takareunasta, kovasti näyttäs öljypumpun rattaalta tai siltä tpakselin tulpalta kun tota suojamuovia kattoo sisäpuolelta

Huohottimen tarkistin että se on auki, ja kävin hakee sitä väriainetta. Sillä kai se on sit koitettava käytellä vuotokohta esiin. On siinä kyllä kyllä sen etuosan pari pulttiakin tulilinjalla. Pitää vissii taas keräillä hetki motivaatiota täs.
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #108 : 27.02.18 20:49 »
Kipattii tänää työkaverin kans väriaineet koneesee ja käyteltii ja kateltii UV lampulla. Ei mitää missää.
Sit vähä kierräteltii, ei mitää missää.

Sit ku kengin tota rajotinta vasten ja ahtopaineet kävi jossain 0.5 niin sammuttamisen jälkeen alkoi näkymään väriä siellä öljypumpun rattaan tienoilla. Putsattiin bräkkärillä ja käyteltii uudestaan ja samaan kohtaan tuli. Kohta on juurikin toisen öljypohjasta tulevan pultin kohdalla, mutta öljyä näkyy myös siinä castle plugin juurella hieman. Ja myös siinä öljypumpun rullan akselin ympärillä olevassa valussa. Öljypumpun stefa ei kyllä vaikuttas vuotavan ku rullan sisäreuna oli niin siisti myös UV lampulla katottuna.

Eli meidän mielestä vaihtoehdot ois se öljypohjan taaempi pultti minkä kierre tulee jakopäähän, kun sitä öljyä oli siinä enemmän. Mutta oon jo laittanu sen hytikkalukitteen siihe, niin pidän sitä ehkä epätodennäköisempänä kun sitä TP akselin pultin plugia. Pitää varmaan naputella se sit seuraavaks auki ja pistää tota tiivistemömmöö myös sen jengaan.

Mitää kuviaha tosta uv härdellistä ei kyl saanu.

Jakoremmiki sai vähä sisäreunaan damagea, toisaalta mun pitää purkaa toi jokatapaukses kunhan saan ehjän timing coverin siihen niin samalla vaihtaa vielä uuden jakoremminkin.
Se remmi on ny kylvetetty sen 7 kertaa öljyssä muutenkin, niin ei siitä ehkä ny mitää ajoremmiä oo tulos enää..

Kunhan nyt pääsis sen aikaa töihin et romut tulee ja kasais sit viel kerran ku ei varmasti vuoda mistää.

On tämäki työmaa..
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #109 : 28.02.18 22:14 »
No nyt! Herran vuonna 2018 ja Kalevalan päivänä se perkeleen jakopää ymmärs kestää jo kuivana. Ei uskos että märkä jakopää voi kyllästyttää näin paljon.

Mutta kyllä se oli tuo kurja Castle Plug mikä vuoti ihan viimeiseksi.

Pidempi analyysi on varmaan että kampparin stefa vuoti tietysti paljon enemmän kun tuo. Sitä en oikeastaan osaa edes selittää miks se vuoti, ehkä siks että se sisempi huuli paskoutui kun tyrkättiin kamppari sinne. Kun ei yhtään tajunnu että stefa ois varmaan fiksu laittaa suoraa siihen kampparin päälle. Vaihtoehtoisesti saatto vuotaa siks että tossa ACL:n paskapumpussa ei oo sattunu se reikä ihan keskelle, ja se stefa on jännitykses siel. Voi olla että tuo tarvikestefa kestää paremmin sen, onko se sit pehmeempi vai mitä, ei osaa sanoa. Jännityksellä odotellaa millo se alkaa vuotaa.

Tämä viimeinen vuoto meni ny sit kuriin sillä hydrauliikkalukitteella, mikä kestää tyyliin kaikkia myrkkyjä ja 300bar painetta. Sitä en osaa sanoa myöskään että miksi ei kestänyt ilman tuota tiivistettä kierteessä. OEM satsista laitoin uuden O-renkaan, tästäki vois syyttää ACL:n pumppua, mutta kyllä se ny silmämääräisesti näytti ihan tasaselta se o-renkaan pinta.

Rojektiha ei ny sit oo iha valmis, pitää Japanista tilata ainaki uus jakoremmi ja jakokoppa kun se särky vitutuspäissään mäiskiessä. Lisäksi on tulossa Kiinasta läpinäkyvä ylempi timing cover, jospa se hoitas mun neurooseja sentään vähän.

Mut jakopään tekoahan on ny ainaki 8 kertaa harjoteltu niin eiköhä se mee läpihuutojuttuna sit ku o varaa ostaa osat ja ne tulee joku kaunis päivä. :D
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #110 : 28.02.18 22:30 »
Ja ihan erilliseen postaukseen sit kiitokset kaikille jotka jeesas. :) <3  :palvo :driverjdm

Ilotalolle suurimmat kiitokset, koska autonlaina ja osajeesi. Autonlaina on ehkä se tärkein juttu, kun yli 8vk piti töissäki käydä. PS. pajero on tallissa lämmittelemässä ja kuivamassa. :)

Samitsu heti hyvänä kakkosena koska auto ois varmaan sieltäkin järjestyny, ja konsultointia tuli suoritettua useampaa otteesee ja OEM männänrenkaat (melkein oikealla numerolla) löyty sulta "hyllystä".

Legenaamiolle kans kiitokset, harva kaveri ajelee pariin kertaan Kuopiosta Taipalsaarelle purkaa ja kasaa konetta. :D

Basbarduulle kans kiitokset aktiivisesta osajeesistä, ainakin sai toivoa synkïssä hetkissä kun epätoivo valtas. :P

Toki muutkin foorumilaiset jeesas projektipäiväkirjan keskustelussa.  :peukku

Lisäks mua kävi jeesaamassa pari työkaveria ja naapurit, kiitokset toki myös heille.

Huomen sit ekaa kertaa töihin omalla autolla tänä vuonna, jännä nähä!
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #111 : 04.03.18 18:05 »
Kyllä se vaan jaksaa vastustaa. Perjantaina tuli autoiltua vähä enemmän jo, ja lauantaina kun oli tarkotus lähtee jäälle testaa niin matkalla lahos laturin remmi. :(
Nooh nokka kotia kohti niin alko pukkaa höyryä tuuletusaukoista, aattelin että sepäs nyt herkästi ja runsaasti keitti kun matkaa ei kauheesti ollu. Noh remmin vaihdon jälkeen ku täyttelin syyläriä niin senku vaa loris siit yläsaumasta ulos.

Käytiin Ilotalon kanssa jostai peltolöytövalio gti:stä purkamassa syyläri. Puolet ohuempihan tuo vaparin syyläri on, mutta minkäs sille mahto, röihi pitää päästä.
Meni sit vissii ostoslistalle joku kiinanihme alumiinikeksintö, kun noita turbon syyläreitä ei ny varmaan saa mistään.

Vähä mysteeriks jäi se hihnan hajoominenkin, silleen pitkittäissuunnassa se oli halkeillu ja reunimmaisen ura oli erkautunut omaks hihnakseen. Vanha hihnahan se jo oli että liekkö ottanu nokkisa ku sitä on ny täs kiristetty ja löysätty kymmenen kertaa, tai sit se perkuleen kampparin hihnapyörän vulkanointi o alkanu pettää.
:deadhorse
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #112 : 10.03.18 22:25 »
Tänää kävin jääradalla pyörähtää, peltolöytö -vaparin syyläri ei näköjään kyllä riitä jäähdyttää tota kiuasta edes talvella, pari kierrosta kun veti hanat auki niin lämmöt nous.
Melkei tekis mieli koittaa korjata toi sauma, kun se pullautti ihan ne kynnet ylös, mutta veikkaan vähän että tulee epäonnistumaan.. :<

Lisäksi pahaa mieltä aiheuttaa myös se että jakoremmi oli minusta kyllä selkäpuolelta hieman öljyinen, yläkopassa ei kyllä näkyny mitää vaikka puoltoistaviikkoa kelannu töihi sil. s**t**a jos se nyt vielä purattaa ton paskan ACL:n front casen pois, ja mikä ihme tilalle sit.. :/
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #113 : 27.03.18 06:13 »
Eipä oo syyläriäasioita pystyny paljoa miettimään täs.

Senverran tässä oon edistäny tota front case hommaa että itkin ja lähetin kuvat STM:lle jenkkeihi, ja ne(kin) oli sitä mieltä että OEM front casella homma ratkeaa. Sain jopa hieman alennusta siitä mutta uus hihna ja OEM front case ja öljypumppu on pitkästi yli 400 dollaria. :( Eli sen tilaus on nyt vähän niinku jäissä..

Samitsu veikkaili että se kampparin stefa pitää viikkoja tai max kuukausia, kun se oli senverran sivussa se kampiakseli, ja vaikuttas että aika lähelle osu, kokoajan tuntuu lisääntyvän tuo jakohihnan öljyäminen, varmaanhan se stefa siellä lisää vuotoaan. Tuskin ne mun aikasemmat tiivistykset ois alkanu vuotaa.

Onneks taivaasta putos sopivasti tuollanen CB lanceri, niin siit sai ihan pikkupajotuksella ja rahalla soivan pelin ja pääsee sil töihi.  Ei huvittas kyllä ny täs vaihees koneremppaa alkaa kyl mitää venttiilejä vaihtelee öljyn pehmittämän jakoremmin takia.

Onks kellää tietoa että kuinka ikävä rojekti se front case ja tasapainoakselit on ottaa pois kun moottori on autos paikallaa? Konetta vissii pitää "roikottaa" aikalailla että mahtuuvat tulemaan ulos?

keskustelu

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32319.15000
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan

Poissa Slider

  • Second in command
  • Ylläpitäjä
  • Viestejä: 2882
  • Galant VR-4 Monte Carlo e39
    • Profiili
Vs: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo'
« Vastaus #114 : 08.04.18 16:43 »
Noo oem front case, öljypumpun rattaat ja seuraava jakoremmi on nyt tilattu..

Samitsu voi ruveta henkisesti valmistautumaan nosturiajan lainaamiseen kunhan osat tulee parin tai muutaman viikon päästä. :D
1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan