Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
19.11.17 19:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

Ystävällisen palvelun webhotelli
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu  (Luettu 53918 kertaa)
ast
Hallituksen Toimihenkilö

Poissa Poissa

Viestejä: 10049


Z27AG, Z37A


Profiili
« Vastaus #175 : 06.02.17 22:02 »

Kapeakaistasta ei kannata tehdä liikaa päätelmiä, katsopa allaolevat kuvat.



tallennettu

Ahvenisto, Alastaro, Artukainen, Auto24ring, Botniaring, Kemora, Motopark, Nemuno ziedas, Nürburgring Nordschleife, Pesämäki, Spa-Francorchamps
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #176 : 07.02.17 06:50 »

Joo tuota ajattelin yhtenä vaihtoehtona, koska pakosarjan väri muuttuu joka kierroksella Tongue En ole kyllä tiennyt että tuo näyttämä muuttuu noin huikeasti lämpötilan mukaan.

Millonhan sais aikaseks pistää sen laajakaistan sinne piippuun.. Sad
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
korsma

Paikalla Paikalla

Viestejä: 1287


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #177 : 19.03.17 12:09 »

TPS:n säätöön olen irrottanut kaasuläppäkotelon taaemmat pultit ja etumaisista ylemmän pinnapultin, sitten sitä koteloa pystyy jo kääntämään sen verran, että pääsee alempaankin ruuviin kiinni

Saattais silti olla parempi irrottaa koko kotelo ja vaihtaa akselin stefat samalla  Huh Omassakin ne pyöri siellä ihan irtonaisina, ahdetussa saattaa toimintaankin jo jotain vaikuttaa?
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #178 : 19.03.17 16:50 »

Njoo mietin ihan samaa että voishan sen käyttää irti, tiiviste siihen kannattaa ainakin vaihtaa. Ahistaa vaan tuo TPS anturin hinta, ja mitään halpaa kun ei viittis laittaa. :/
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7843



Profiili
« Vastaus #179 : 19.03.17 21:18 »

Njoo mietin ihan samaa että voishan sen käyttää irti, tiiviste siihen kannattaa ainakin vaihtaa. Ahistaa vaan tuo TPS anturin hinta, ja mitään halpaa kun ei viittis laittaa. :/
Saattais löytyä satkun luokkaa ajettu, laitas oem numero omastas niin vilasen.
tallennettu

Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #180 : 19.03.17 21:28 »

Toi o se uudemmanmallinen, MD614327
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7843



Profiili
« Vastaus #181 : 19.03.17 21:40 »

Toi o se uudemmanmallinen, MD614327
Ok, yritän muistaa huomenna tarkastaa.
tallennettu

Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #182 : 19.03.17 21:47 »

Juu se on 160e OEM:nä Japanissa, vähän siinä kipurajan yläpäässä kyllä. Noita 50e ebaykamppeita tuskin kannattaa edes asentaa, jossei sitten harjotusmielessä.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
dani
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 2336


Galant VR4 6G


Profiili
« Vastaus #183 : 18.04.17 11:09 »

Tuttuja juttuja  Grin. Laturit taitaa palaa noista aika nopsakkaa jos ei ole kaikkia pakosarjan suojia päällä, varsinki se "alempi" osa joka siinä laturin vieressä on. Onhan sulla seki viel tallella? Aftermarketpakosarjan / happikotelon ne suojathan ei mee kiinni...ni päätin askarrella ettei pala uus laturi.

Munki pitäis ohjaustehostin jossai kohtaa teurastaa, mulla ei oikeastaan vuoda mutta hihnapyörä/laakeri jumii ja on väljä niin pakkohan se on irti ottaa. Ehkä vois tiivisteetkin samalla kuitenkin vaihtaa, löytykö ihan oemina ja minkä hintanen setti?
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #184 : 18.04.17 12:42 »

30 dollaria tais olla jenkeissä. OEM setti tietysti.

Veikkaan kyllä enemmänkin tota öljykylpyä syyksi tohon diodivaurioon. Kummastakin laturista on samallatavalla pimentyny diodit ykskerrallaan.
Alempi suoja ollu aina paikallaa.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4130


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #185 : 19.04.17 22:24 »

Nyt oli kyllä todella hieno päivitys.
tallennettu

If in doubt, go flat out.
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #186 : 20.04.17 05:46 »

Hyvähä noita on aina kirjotella ylös, jos ei muuta varten niin itteensä, voi käydä luntilla jos pitää joskus tehä uusiks. Tongue
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Makkke
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #187 : 30.10.17 20:57 »

Oletko puristuspaineita tai ohivuotoja mitannut? Niistähän voisi ainakin kuumotusta lisätä, että onko siellä kannen alla jotain nähtävää.

Olisihan se aika hyvä kurkata samalla muutkin osat jotka täytyy irrottaa, esim. miten pahasti pakosarja on halki? Veikkaan että aika lämpimänä tämäkin käynyt silloin tällöin... Smiley
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #188 : 01.11.17 06:44 »

Joo, ohivuotomittarikin tuli ostettua naapurien kanssa viimevuonna, sehän se ois varmaan eka homma. Mulla on vaan jotenkin sellanen tunne että se mittaus vaan varmistaa sen että se kansi pitäs käyttää pois. Cheesy
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Makkke
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #189 : 01.11.17 11:34 »

Luultavasti, onhan tuollakin jo sen verran rullattu. Suosittelen varautumaan pakopuolen suhteen ainakin kaikilla uusilla pulteilla, sekä henkisesti varautumaan pakosarjan ja turbon pakopesän olevan halki.

Itselläni 340tkm rullatussa vastaavassa moottorissa ei ollut pakopuolella oikeastaan mitään muuta ehjää kuin turbiinikotelo ja hukkaportin kello. Toivotaan kuitenkin että sinulla olisi ahdin ehjä vielä!
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #190 : 01.11.17 16:36 »

Epäilen. Smiley
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #191 : eilen kello 22:30 »

Nojuu, mistäs kautta mun nyt kannattas lähtee niitä mäntiä sit kurkistaan? olettaen että työkalut on taaskin se tasainen tallin lattia, ei mahiksia auton nostoon, eikä kyllä itseasias ees mahiksia myöskää koneen nostoon.

Jos kannen ottaa pois niin eikös männät nouse ylös kun päästää kampiakselista ne irti?
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Ilotalo

Poissa Poissa

Viestejä: 842



Profiili
« Vastaus #192 : tänään kello 14:54 »

Nojuu, mistäs kautta mun nyt kannattas lähtee niitä mäntiä sit kurkistaan? olettaen että työkalut on taaskin se tasainen tallin lattia, ei mahiksia auton nostoon, eikä kyllä itseasias ees mahiksia myöskää koneen nostoon.

Jos kannen ottaa pois niin eikös männät nouse ylös kun päästää kampiakselista ne irti?

Kansi ja öljypohja pois vaan. Näin onnistut purkamaan männät pois helpoiten. Ei se koneen pois nosto yläkautta mikään mahdoton juttu ole. Muutaman kikan kun tietää. 😃

Kahelta mieheltä päivässä kone on poistettu ja laatikko olutta juotu.

Ainiin mulla löytys tuolta 0.5 ylikokoon porattu lohko johon eagle/wiseco paketti.
tallennettu

Pajero -96 H56A "Mettäkone", Sigma -91 3.0I 24V "kesäkissa", Galant -91 GTI 4WD 4WS HB Turbo, Galant -90 GTI 4WD 4WS Turbo "R.I.P"
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Paikalla Paikalla

Viestejä: 2719


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #193 : tänään kello 17:26 »

Joo, siis meinasiks että lohko ois paikallaa ja nostas kannen pois ja pudottas öljypohjan alas?

Pidetään mielessä, tosin mulla ei oo kyllä missää vaihees ollu ideana ottaa tosta juurikaan noita vakiotehoja isompia tehoja, et sensuhtee noi takoroippeet on vähä yliampumista.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Ilotalo

Poissa Poissa

Viestejä: 842



Profiili
« Vastaus #194 : tänään kello 18:03 »

Joo, siis meinasiks että lohko ois paikallaa ja nostas kannen pois ja pudottas öljypohjan alas?

Pidetään mielessä, tosin mulla ei oo kyllä missää vaihees ollu ideana ottaa tosta juurikaan noita vakiotehoja isompia tehoja, et sensuhtee noi takoroippeet on vähä yliampumista.

Öljypohja auki et saat kiertokankien alapäät irti ja yläkautta männät pois. Jokatapauksessa pitää jakopää purkaa. Eli melkein nostasin koko paketin pois ja samalla vaihtasin kytkimen. Pääsee kunnolla tekemään jakopäät ja muut takas kasaan.
tallennettu

Pajero -96 H56A "Mettäkone", Sigma -91 3.0I 24V "kesäkissa", Galant -91 GTI 4WD 4WS HB Turbo, Galant -90 GTI 4WD 4WS Turbo "R.I.P"
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines