Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
17.01.18 02:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tuntuu, että aika-ajoin säännöt / ohjeistus ovat hakusessa etusivun erittäin selkeistä linkeistä huolimatta..
Joten kertauksen vuoksi: Lisätietoja jäsenyydestä, liittymisestä sekä keskustelualueen säännöt ja ohjeet

--ylläpito</br>
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

Ystävällisen palvelun webhotelli
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu  (Luettu 61227 kertaa)
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #250 : 10.01.18 15:58 »

Joo en tiiä että kannattaako mittailu, jossei sit mielenkiinnosta. Jossei siitä vaivaa ole niin voithan tuota käydä mittää sen öljyrenkaan uran syvyyden ja korkeuden.

Jotku kovimmat jepet on vaihellu acl:n pumppuihin noita 6 pulttisten suoria rattaita. Ite en kyllä meinannu, ainakaan noita naarmusia laitella sinne.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Makkke
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #251 : 10.01.18 21:50 »

Tuolla olisi nyt muutama kuva öljypumpuista vierekkäin, vaikka ihan vaan mielenkiinnosta:
https://ebi.nn.fi/kuvat/S%C3%A4l%C3%A4/4G63T+%C3%B6ljypumput/

Luin samaa että noihin ACL:n kuoriin olisi laitettu uusia suorilla hampailla olevia Mitsun OEM rattaita, lieneekö väliä katuautossa. Smiley
tallennettu
samitsu
Jääratamestari
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 3254


Turbo yössä...


Profiili
« Vastaus #252 : 10.01.18 23:23 »

Sellainen 442-rengassarja minulta näyttäisi löytyvän jos siitä asiasta nyt sattuisi jotain apua olemaan... Smiley
tallennettu

Sigma -91 24V A./Sapporo -88 A./Sapporo -82
Starion 2.6 turbo/Cordia turbo/Colt turbo -86
Galantit: E15A GLS/E15A turbo/A164A turbo x2
Galant Dynamic useita/VR4-aihio
Sapporo/Galant takavetoisia useampia
Lancer CB/-87/88-89 malleja useita
Pajero lyhyt -93 2.8 A/T RHD aura-auto
Pajero lyhyt x2
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #253 : 11.01.18 06:50 »

No jos minä ny oikein tuon päättelin niin ei varmaan satu, se on just se uudenmallinen ja vähemmin harvinainen tapaus.

Sulla pitäs olla ne uudenmalliset männätkin MD176581 ni sithä noista tulis hyvä setti. Tongue
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
dani
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 2343


Galant VR4 6G


Profiili
« Vastaus #254 : 12.01.18 20:38 »

Haha, ylläri toi pakosarjan halkeema  Grin. NOOOOT. Ei muuta ku evo 3 tai fp valusarja paikallee ni kestää seuraavat 20 vuotta  Wink.

Muutenhan tuol näyttää siltä miltä godlikerin 6-bolt näyttää kun on rullattu ja boostailtu rataa tuhansia kilsoja, eli normaalii pientä kulumaa muttei mitään dramaattista. Tsemppiä remonttiin  .
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #255 : 13.01.18 01:47 »

Een meinannu kyllä satsia vaihtaa, Samitsu tai naapuri voi hitsata ton nykysen. En oikeesti uskalla erottaa turboa ny pakosarjasta kun ei oo fyggendaalia. Se ois vähä oma rojektinsa.. Sad
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4233


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #256 : 13.01.18 14:22 »

Erkillähän ois vissiin priimakuntoinen AMW:n ehostama Evo3 turbo irrallaan...  Roll Eyes
tallennettu

If in doubt, go flat out.
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #257 : 13.01.18 22:05 »

Joo, kiva Erkille. Smiley harmi ku ei mulla pyöri nurkis semmosia
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
MakeM
Sir Crankwalk
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 3279



Profiili WWW
« Vastaus #258 : 13.01.18 22:10 »

Osta se. Mäkin olen hellinyt sitä tossa lattialla. Hukkis kairattu isommaksi jne Grin
tallennettu

Ajakaamme.net - Tarinoita ajamisesta, suomeksi.
DaJackal
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 3100


EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A


Profiili
« Vastaus #259 : 13.01.18 22:36 »

Joo, kiva Erkille. Smiley harmi ku ei mulla pyöri nurkis semmosia

Rahalla ne yleensä vaihtaa omistajaa ja nurkkia.  Grin

FP:llä olisi ollut Black Friday-tarjouksena FP68HTA jotain 600 vai 700 taalaa. Harmitti kun meni sivu suun, olisi pitänyt noihin hintoihin kyllä tilata jo nurkkiin pyörimään vaikkei olisi ollut heti tarvettakaan.  Damn
tallennettu

Miksi ostaa hyvää, kun voi ostaa halpaa?

<RocketD0G> I just sit here with my feet on the table trying to figure out why something doesn't work like suunitteluyksikkö planned
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #260 : 13.01.18 23:38 »

No ei satu kyllä olemaan mitään sellasia summia hallussa millä sais jonku uuden ahtimen omiin nurkkiin. Tiedän kyllä että raha on sellainen yleinen vaihdannan väline, ei tarvii erikseen sitä foorumilla kertoa.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #261 : 13.01.18 23:49 »

Tuolla olisi nyt muutama kuva öljypumpuista vierekkäin, vaikka ihan vaan mielenkiinnosta:
https://ebi.nn.fi/kuvat/S%C3%A4l%C3%A4/4G63T+%C3%B6ljypumput/

Luin samaa että noihin ACL:n kuoriin olisi laitettu uusia suorilla hampailla olevia Mitsun OEM rattaita, lieneekö väliä katuautossa. Smiley

No juu kyllähän tuo "everlasti" näytti kyllä huomattavasti tehdymmän oloselta, tossa tiivistesarjassahan on suurella todennäköisyydellä myös nuo pumpun tiivisteet, vois vaihella ne "varmuuden vuoks"

Kumman ite hommaisit?
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Makkke
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #262 : 14.01.18 17:09 »

No juu kyllähän tuo "everlasti" näytti kyllä huomattavasti tehdymmän oloselta, tossa tiivistesarjassahan on suurella todennäköisyydellä myös nuo pumpun tiivisteet, vois vaihella ne "varmuuden vuoks"

Kumman ite hommaisit?

Kyllä mä varmaan hommaisin ton ACL:n ihan vaan sen suuremman öljykanavan vuoksi, vastaa paremmin OEM pumppua. Kaikki loput kanavathan oli vaan lähinnä epäsiistimpiä kuin tuossa Evergreenissä, ei varmaan vaikuta toimintaan merkittävästi.

On mulla tuo Evergreen vielä ylimääräisenä tallessa, jos haluat elää reunalla ja vaikka porata sen kanavan isommaksi Cheesy
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2778


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #263 : 14.01.18 19:16 »

En välttämättä, tuo öljypumppu on about vaikein osa koko koneessa vaihtaa. Cheesy Siit ACL:stä oli senverran hyviä kokemuksia että kaipa se on klikattava.
Ja tosiaan ne on aikalailla esteettisiä juttuja varmaankin, jos ne on vähän rujon näkösiä.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines