Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
21.02.18 09:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

US Parts for MCF
Sivuja: 1 ... 10 11 [12]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sliderin Galant VR-4 'Monte Carlo' -keskustelu  (Luettu 64524 kertaa)
Ilotalo

Poissa Poissa

Viestejä: 857



Profiili
« Vastaus #275 : 21.01.18 20:01 »

Tossa tutkin ja hutkin noita juttuja. Noita hukkiksia löytyy isommalla reijällä ja siihen isompi läppä. Noita läppiä myydään irrallisinakin. Mitenköhän iso homma olis päivittää hukkiksen läppä isommaksi.

http://shop.mambatek.com/product.sc?productId=2062&categoryId=20
http://shop.mambatek.com/product.sc?productId=2575&categoryId=106
tallennettu

Pajero -96 H56A "Mettäkone", Sigma -91 3.0I 24V "kesäkissa", Galant -91 GTI 4WD 4WS HB Turbo, Galant -90 GTI 4WD 4WS Turbo "R.I.P"
jkedino

Poissa Poissa

Viestejä: 90


Profiili
« Vastaus #276 : 22.01.18 00:24 »

Kolmeen pakopesään olen nuo läpät vaihtanut porttauksen yhteydessä. Ne saa tehtyä esim. vanhoista pakoventtiileistä.
tallennettu
J.Niemi
Hallituksen Toimihenkilö
Hallituksen Toimihenkilö

Poissa Poissa

Viestejä: 1072



Profiili
« Vastaus #277 : 29.01.18 15:59 »

Kun olis aikasemmi tajunnu, mulla lojuu yks kytkin hyllyssä.
tallennettu

Galant dyn4 gti -92 "evolved"  Pajero 2.5 TDIC -90 kierrejousikiikku
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #278 : 29.01.18 17:47 »

Nojuu, mulla oli kohtuu kova henkinen taistelu oikeestaa neljän vaihtoehdon välillä. Päädyin nyt toho Stage1, vähän epäilyttää että tuli maksettua turhasta tosin..

Oisha se voinu olla että oisin ottanu sen sun jos oli ihan koko setti. Tongue
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4292


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #279 : 19.02.18 08:19 »

Upeaa slider upeaa! 
tallennettu

If in doubt, go flat out.
Makkke
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #280 : 19.02.18 10:23 »

Ettei olisi öljypumppurungon ja lohkon välistä? Tuskin nokka-akseliltakaan asti valuu, niin ei siihen paljon muuta enää jää, jos stefat ei vuoda. Kipee duuni kyllä purkaa se taas pois, melkein varmistaisi ensin lyömällä käymään että jos vaikka olisikin se kampuran stefa.
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #281 : 19.02.18 13:55 »

Ei se minusta vuoda mistään stefoista ja näyttäs että vuotaa öljypumpun yläpuolelta. Google kerto ainakin että kiristinpatruunan jengoista pääsee öljy ulos ja ilmeisesti myös kiristinrullasta.

Sillon kun pumppailin tallissa sitä niin niistä alemmista pultinreijistä tuli öljyä ulos mut eipä sillä akkukoneella saanu välttis painetta aikaseks että nii ylhäältä ois tullu.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Harri K
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 13111


monenlaista kippoo....


Profiili
« Vastaus #282 : 19.02.18 14:15 »

Eikös tuoho kiristinrullan tuo valurauta musta ruuvi minkä varassa se keinuu se kiristin niin sinne kuuluu tiivistemassa väliin?
tallennettu
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #283 : 19.02.18 16:50 »

Minusta ei, mutta siihen vieressä olevaan isompaan käsittääkseni kuuluu. Sen bongasin jostain huoltomanuskasta.

Alkaa olee kyllä mielenkiinto sillä tasolla että laitan joka s**t*nan kierteeseen kierteentiivisteet mitä vaan löydän. Pitänee lähtee nyt putsaa se ja koittaa selvittää mistä se tulee.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #284 : 19.02.18 20:02 »

Nojoo tais se olla se "perinteinen" jakoremmin kiristinpatruunan jompikumpi pultti mistä sitä tuli. Harmi kun ei tarttunu videolle mutta ohjainrulla oikein sumus öljyä. Kiristinpatruunan pultit ei suinkaan ollu löysällä, vaikka irvileuat luulette että oisin ryssiny siinä. Ne oli kahden miehen tarkastamat.

Laitoin thread sealanttia niihi pultteihin ja ekalla testauksella vaikutti että kusee edellee jostain kun pöllys. Mut se tais olla jotain jäänteitä kun tuhlasin purkin jos toisenkin bräkkäriä ja nyt toisella testauksella ei kyllä haissu öljy tai sumunnu mikään.

Ei uskalla vaan ihan helvetisti käytellä ettei oo kohta kansi halki. Cheesy ja muutenki kuumottaa käytellä kun koko jakoremmi näkyvillä. Eikai se auta kun lyyä läjään ja huomenna röihin tolla, sithän sen taas tietää että onko koppa märkä, tietää sit mitä huomisiltana tekee. Smiley Sad Huh
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #285 : 19.02.18 22:32 »

Paitsi että ei v***u ollu. Testilenkin jälkeen oli taas remmi vähän kostea. Kohta meinaa motivaatio loppua. Sad

Muoks: yks mitä epäilin kans jo aikasemmin se vammasella kannalla oleva toisen tasapainoakselin tulppa. Jossain netis joku tais mainita että sen jos joutuu aukasee ni ne tuppaa aina vuotaa, ja miehän jouduin siirtää sen tosta orggispumpusta toho ACL:ään. Enkä tietysti tajunnu laittaa siihe mitää silikonia tai liimaa kierteeseenkään. :C

Varmaan se on sit purettava taas vaihteeks jakoremmi esille ja otettava se sit poiski, pääsee sit pyörittelee porakoneella öljypumppua. Luulis ny sillee ainakin näkevän että mikä siel vuotaa kun auto käydes se on enemmä sumua.

Tuleepaha opeteltua tuo jakopään teko sillee että on kone autos paikallaa. Sad jee?
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
samitsu
Jääratamestari
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 3271


Turbo yössä...


Profiili
« Vastaus #286 : eilen kello 00:24 »

Kuvista katsottuna ja muisteltuna ei pitäis kovin monia vuotomahdollisuuksia olla jos kopan alla on asianmukainen paperitiiviste ja stefat ovat alkuperäislaatua ja pysyneet kaikin puolin kunnossa asennuksessa ja tuon tulpan o-rengas on uusi tai kelvollisessa kunnossa...


* 001 (Small).JPG (132.47 kilotavua, 722x480 - tarkasteltu 73 kertaa.)

* 002 (Small).JPG (126.81 kilotavua, 722x480 - tarkasteltu 71 kertaa.)
tallennettu

Sigma -91 24V A./Sapporo -88 A./Sapporo -82
Starion 2.6 turbo/Cordia turbo/Colt turbo -86
Galantit: E15A GLS/E15A turbo/A164A turbo x2
Galant Dynamic useita/VR4-aihio
Sapporo/Galant takavetoisia useampia
Lancer CB/-87/88-89 malleja useita
Pajero lyhyt -93 2.8 A/T RHD aura-auto
Pajero lyhyt x2
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #287 : eilen kello 06:43 »

Ei pitäis ei, tasapainoakselin kiristinrullan pultti menee ainakin öljytilaan, mutta sieltä se ei minusta tule kun tpakseli on ihan kuiva. En jaksas uskoa että se öljy mystisesti lentää sieltä rullasta jakoremmiin kastelematta tasapainoremmiä.

Noh kuten sanottu, jakoremmin purkamalla ja porakoneella pumppua pyörittämällä asia selvinnee.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Ilotalo

Poissa Poissa

Viestejä: 857



Profiili
« Vastaus #288 : eilen kello 17:46 »

Lunastat multa vaan sen valkosen sieltä tikkalan takapihalta.  Grin
tallennettu

Pajero -96 H56A "Mettäkone", Sigma -91 3.0I 24V "kesäkissa", Galant -91 GTI 4WD 4WS HB Turbo, Galant -90 GTI 4WD 4WS Turbo "R.I.P"
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #289 : eilen kello 19:18 »

Joo jos annat ilmaseks niin käy. Smiley Enempää ei ole tarjota.

Purin nyt taas ton jakopään, eipä se tunnu kyllä vuotavan mistään kun pultit paikoillaan pyörittää öljypumppua porakoneella. Sad Jos kiristinpatruunan ottaa pois niin alemmasta pultinreijästä rupeaa kyllä tulemaan öljyä, samoin jos laittaa pelkän pultin. Sitten kun laittaa myös kiristimen niin vuoto loppuu.

En nyt oikei tiiä et mitä täs tekis.
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
AneemineN

Poissa Poissa

Viestejä: 739



Profiili
« Vastaus #290 : eilen kello 19:54 »

Joo jos annat ilmaseks niin käy. Smiley Enempää ei ole tarjota.

Purin nyt taas ton jakopään, eipä se tunnu kyllä vuotavan mistään kun pultit paikoillaan pyörittää öljypumppua porakoneella. Sad Jos kiristinpatruunan ottaa pois niin alemmasta pultinreijästä rupeaa kyllä tulemaan öljyä, samoin jos laittaa pelkän pultin. Sitten kun laittaa myös kiristimen niin vuoto loppuu.

En nyt oikei tiiä et mitä täs tekis.
kato ettei toi samitsun linkittämä jakopään naamalevy ole halki niinkun itellä oli evossa. hienonhieno hiushalkeama öljypumpun kohdilla ja sieltä puski öljyä pihalle
tallennettu

We didnt just build a car
We started a religion

-91 Galant Dynamic-4
-96 Evo IV=EX
-89 Galant Dynamic-4=EX
-89 Galant 1.8
Slider
Second in command
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Viestejä: 2826


Galant VR-4 Monte Carlo e39


Profiili
« Vastaus #291 : eilen kello 20:35 »

Ei ainakaan näy halkeamia, ja se on uusi. Voihan se toki silti halki olla mutta tasaisesti se on kirrattu uudella tiivisteellä puhtaille pinnoille, niin että moottori oli pukissa eikä autossa.
Oliko sulla uus valmiiks halki?

Tuota tulppaa sai nakuteltua ihan pienellä voimalla kyllä jonkun verran kireämmälle kun otti remmin pois, pitää vaan toivoa että se ois siitä. Kuten sanoin aikasemmin niin mulla ei ollu pienintäkään käryä että paljonko tollasta kuuluu kiristää, varsinkaan naputtelemalla. Laitoin viel varmuuden vuoks siihen kiristinpatruunaan thread sealanttia yöks kuivamaan, jos koittais taas huomen vaihteeks kasata ton. :C

Kirrasin myös vielä kertaalleen öljypumpun pultit ja myös öljynsuodatinjalan.

Yritin äsken saada vuotoa aikaseks sillee että pyöritin porakoneella pumppua ja pyörittelin kampparia, ja samalla toki myös toista tasapainoakselia, ei kyllä tullut stefoista mitään pihalle. Eipä tolleen tietysti saa samanlaisia paineita aikseks kun ajaessa ja öljykin on silloin kuumaa. Tavallaan tekis mieli kasata tuo jakopää kokonaan ilman suojamuoveja, niin että laturi ja vesipumppukin ois mukana, ja käyttäs kunnolla lämpimäks ton koneen tallis, hirvee duuni mutta eihä tässäkää ny oo järkeä että vuoropäivinä puran ja kasaan ja totean että vielä se remmi kastuu. Cheesy
tallennettu

1-3-crank-4-2-1-walk-3-4-2.. That´s just a normal day with a 7-bolter.
Oma panokseni tuuleen huutamiseen somessa: https://twitter.com/oh5ealan
Sivuja: 1 ... 10 11 [12]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines