Kirjoittaja Aihe: Mitsubishi Galant -00 taka-akselisto/apurunko yhteensopivuus sedan vs STW  (Luettu 8213 kertaa)

Poissa mystinengalant

  • Hallitus
  • Viestejä: 7266
  • Mennyt mies
    • Profiili
50€ tarjottu ;D

Korotetaan kaverin tarjousta 20e  ;D ;D ;D ;D

Mutta joo oikeasti nämä kyllä lahoavat todella helposti. Kuvia ei nyt ole mutta kun tässäkin on ns kotelorakenne ja olisi hyvä sinnekin sisään kotelosuojaa jo aikaisessa vaiheessa.  En todellakaan suosittele että kyläseppä korjaa. Kyllä tämä on nyt vaan aika fataali osa. Kannattaa kysyä mitsulta mitä maksaa.

Poissa Wlooffy

  • Club Member
  • Viestejä: 1239
    • Profiili
Olikos hyundai sonata tehty galantin pohjalle?

http://www.hs.fi/autot/art-2000005278396.html
Mitsubishi Celeste -76 1600ST (2.0GSR)
Subaru Legacy -94 Talvikäyttis
Honda Civic-97 Emännän käyttis.

Poissa akio

  • Hallitus
  • Viestejä: 2507
  • impact green
    • Profiili
Onko näistä lukuisista ruosteen raiskaamista taka-apurungoista kuvia laittaa? Onko ne muka niin huonoja, ettei mikään seppä pysty uskottavasti paikkaamaan?
Saa ne kuntoon mutta kun ei lain mukaan sais korjata.

En myönnä että olisin yhden hutsannut
"And second, while I've never actually driven an ordinary Galant, I find myself drawn to what is simply terrific styling. It's like one of those women who, when you first meet them, don't appear attractive at all. But after a few hours, you're at her feet, slobbering."

Jeremy Clarkson

Poissa jonezy

  • Viestejä: 7
    • Profiili
Moi, sama palkki itselläkin mätäni... Onko jollain vielä tarjolla palkkia? Suomessa ei tunnu missään olevan tarjolla.

Poissa Wlooffy

  • Club Member
  • Viestejä: 1239
    • Profiili
Onko tuosta nyt kuvaa mistä kohtaa se mätänee? Voisi tarkastella missä kunnossa on omassa.
Mitsubishi Celeste -76 1600ST (2.0GSR)
Subaru Legacy -94 Talvikäyttis
Honda Civic-97 Emännän käyttis.

Poissa Webtrap_86

  • *Hallitusjäsen*
  • Hallitus
  • Viestejä: 1844
  • mivec
    • Profiili
käytännössä mätänee siitä mihin taka tukivarret tulee kiinni. Se missä on se aurauksen säätöpultti niin yleensä siitä kohtaa. Näin nyt ainekin 6 eri galantista todennut vuoden sisään. korjaamisen tekee hankalaksi kotelo rakenne ja se säätövasteet. Ja sen runkopalkin kun joutuu uusimaan niin samalla sitten säätöpultit ja ne takatukivarret missä pallonivel. Muut varret yleensä vielä lähtee irti. mut nuo on yleensä ihan juntturassa.
« Viimeksi muokattu: 18.04.18 09:11 kirjoittanut Webtrap_86 »
VR4 FL Helmi
FTO DE3A Himohinkkaajan unelma

Poissa jonezy

  • Viestejä: 7
    • Profiili
Romu-Arskalta lähti tulemaan palkki, saa nähkä missä kunnossa on. Yksi tuttu sanoi että saattaa mennä jarruputket helposti rikki. Ja muutenkin operaatiota varten saa antaa vinkkejä ja ohjeita  :peukku

Poissa Wlooffy

  • Club Member
  • Viestejä: 1239
    • Profiili
Mitä maksoi palkki Romu-Arskalla?
Mitsubishi Celeste -76 1600ST (2.0GSR)
Subaru Legacy -94 Talvikäyttis
Honda Civic-97 Emännän käyttis.

Poissa akio

  • Hallitus
  • Viestejä: 2507
  • impact green
    • Profiili
Voin joku päivä laittaa kuvan mutta webtrapin kuvaus oli aika nappiin. Jarruputket saattaa mennä helposti rikki joo mutta ei vaikuta kelkan vaihtoon.
"And second, while I've never actually driven an ordinary Galant, I find myself drawn to what is simply terrific styling. It's like one of those women who, when you first meet them, don't appear attractive at all. But after a few hours, you're at her feet, slobbering."

Jeremy Clarkson

Poissa jonezy

  • Viestejä: 7
    • Profiili
180e rahteineen. Tukivarret sanoi jättävänsä kiinni ettei hajoa irrottaessa :D. Pitää koittaa etsiä räjäytyskuvia mistä näkis vähän mitä kannattaa ostaa valmiiks hajoamisen varalta, ja varmaan uudet pultit samalla.

Poissa Webtrap_86

  • *Hallitusjäsen*
  • Hallitus
  • Viestejä: 1844
  • mivec
    • Profiili
Romu-Arskalta lähti tulemaan palkki, saa nähkä missä kunnossa on. Yksi tuttu sanoi että saattaa mennä jarruputket helposti rikki. Ja muutenkin operaatiota varten saa antaa vinkkejä ja ohjeita  :peukku

Jarru putket ei tässä mallissa ole millään tavalla kiinni takakelkassa. Ainut minkä takia ne olis hyvä uusia samalla on vaan se et on enemmän tilaa operoida kun kelkka on pois tieltä.
Sitten kannattaa varautua pieneen hitsaus operaatioon, siitä kelkan kiinnitys pultin luota, missä se kiinnittyy runkoon. Siinä kohtaan aika pehmeetä monessa galantissa.
VR4 FL Helmi
FTO DE3A Himohinkkaajan unelma

Poissa akio

  • Hallitus
  • Viestejä: 2507
  • impact green
    • Profiili
Mut siis, jarruputkien vaihdonhan kuuluu olla aivan hanurista. Ei saa olla liian helppoa/tilavaa ;D
"And second, while I've never actually driven an ordinary Galant, I find myself drawn to what is simply terrific styling. It's like one of those women who, when you first meet them, don't appear attractive at all. But after a few hours, you're at her feet, slobbering."

Jeremy Clarkson