Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
28.06.17 09:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tuntuu, että aika-ajoin säännöt / ohjeistus ovat hakusessa etusivun erittäin selkeistä linkeistä huolimatta..
Joten kertauksen vuoksi: Lisätietoja jäsenyydestä, liittymisestä sekä keskustelualueen säännöt ja ohjeet

--ylläpito</br>
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

Ystävällisen palvelun webhotelli
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sigma ohjaustehostin  (Luettu 472 kertaa)
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1237


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« : 13.06.17 15:32 »

Mitäs metkuja liittyy siihen tehostuksen määrää säätelevään systeemiin, tai yleensä tähän?

Oli kylillä käydessä erikoisen raskas ohjaus, kotona taas normaalisti tehostettu. Hihna ei luista ja nestettä on.
tallennettu
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1237


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #1 : 13.06.17 21:34 »

Tsempatkaas nyt. Ohjaako sitä tehostimen solenoidia joku boksi ja jos, niin missä se on.
Onko se solenoidi tavannut muilla ja muissa vastaavan ikäsissä mitsuissa hajoilla?


Niin ja ei ole 4ws malli.
« Viimeksi muokattu: 13.06.17 22:44 kirjoittanut korsma » tallennettu
samitsu
Jääratamestari
Valvoja

Poissa Poissa

Viestejä: 3227


Turbo yössä...


Profiili
« Vastaus #2 : 14.06.17 03:18 »

Tehostus taitaa muuttua ainakin moottorin kierrosluvun perusteella ja sitä voi yrittää kokeilla paikallaankin...? Boxi pitäis olla keskikonsolin etuosassa tai ehkä lähinnä kojelaudan alla tai sisällä siinä keskikohdilla...?
tallennettu

Sigma -91 24V A./Sapporo -88 A./Sapporo -82
Starion 2.6 turbo/Cordia turbo/Colt turbo -86
Galantit: E15A GLS/E15A turbo/A164A turbo x2
Galant Dynamic useita/VR4-aihio
Sapporo/Galant takavetoisia useampia
Lancer CB/-87/88-89 malleja useita
Pajero lyhyt -93 2.8 A/T RHD aura-auto
Pajero lyhyt x2
korsma

Poissa Poissa

Viestejä: 1237


Galant GTi Dyn-4, Sigma 24v


Profiili
« Vastaus #3 : 14.06.17 09:58 »

Tehostus taitaa muuttua ainakin moottorin kierrosluvun perusteella

Niinpä tietysti, onhan isoilla kierroksilla mehut liikkeellä astetta lujempaa ja virtausta rajoitettava?

Em. sopii kuvioon, kun olin menossa päästömittaukseen ja tuli "lämmitettyä kattia" mennessä enemmän kuin ihan hetkeen  Grin


Onkos sitä säädintä joku irroittanut? Lienee hammastangon kulmavaihteessa? Onko sillä joku likaantumisen mahdollisuus, että siksi jumittaa?
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines