Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
17.12.17 19:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tuntuu, että aika-ajoin säännöt / ohjeistus ovat hakusessa etusivun erittäin selkeistä linkeistä huolimatta..
Joten kertauksen vuoksi: Lisätietoja jäsenyydestä, liittymisestä sekä keskustelualueen säännöt ja ohjeet

--ylläpito</br>
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

US Parts for MCF
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NSX  (Luettu 988 kertaa)
Mittaaja
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 119


Profiili
« : 02.11.17 08:29 »

OK...ei ole mitsu , mutta edustaa meidän osaamista myös muissa merkeissä. Onhan se kuitenkin japsi !

http://pontti.fi/benzina/honda-nsx-asm-slash-amw
tallennettu
Makeko
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1119


V RS & Civic FK


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.17 13:40 »

Lostava video ja kirjoitus muutenkin 
Näinköhän Jussilla jo NSX hakusessa..?  Grin
tallennettu

Time Attack Club Champion #2014 #2015 #2016
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4174


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.17 13:55 »

Sain kirjoituksesta käsityksen että auto toimii nyt E85:n sijaan bensalla. Miksi?
tallennettu

If in doubt, go flat out.
T. Kiili
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1972


Mr. Cyborg


Profiili
« Vastaus #3 : 02.11.17 14:15 »

Hatunnostoa käytetyistä ahtopaineista, ei sitä tarvitse kilotolkulla painetta jos moottori hengittää 
tallennettu

Mitsubishi Colt C53A GTI16V
Mitsubishi Lancer C77A AMG edition
Mitsubishi Lancer C77A "WinterBeater"
Mitsubishi Colt CA1A *käyttis*
Mitsubishi Eclipse D32A
Mitsubishi Lancer CB5A *Myydään osina*
Hyundai Scoupe GT
Mittaaja
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.17 21:13 »

Sain kirjoituksesta käsityksen että auto toimii nyt E85:n sijaan bensalla. Miksi?
Koska ulkomailla johon tämä kitti on suunnattu on etanoli melko harvinaista herkkua. Ja tuo etanoli on
tällaiseen koneeseen kuin dynamiittiä ja kun auton lähtökohtana on ollut 268 hp vapari niin eihän se mahdottomia kestä.
Ammattitaitoa on myös se että vehkeet kestää moottorin ja voimansiirron puolesta läjässä.

Tuolta voi käydä lukee tarkempia tietoja:http://amwdynoservice.com/page8.php
tallennettu
Mittaaja
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #5 : 02.11.17 21:21 »

Hatunnostoa käytetyistä ahtopaineista, ei sitä tarvitse kilotolkulla painetta jos moottori hengittää 

On paljon haastavampaa ja myös opettavaista hakea tehoa muualta kuin nostamalla ahtopainetta.
Moottorin kokoonpano, pakosarjat, turbon mitoitus, coolerit ja lämpöjen hallinta. Monessa jutussa joutuu "uimaan"
vastavirtaan kuten esim. turbon valinnassa. Kuten tämä turbon valinta, turbo on DAF kuorma-autosta !
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines