Kirjoittaja Aihe: NSX  (Luettu 1927 kertaa)

Poissa Mittaaja

  • Club Member
  • Viestejä: 139
    • Profiili
NSX
« : 02.11.17 08:29 »
OK...ei ole mitsu , mutta edustaa meidän osaamista myös muissa merkeissä. Onhan se kuitenkin japsi !

http://pontti.fi/benzina/honda-nsx-asm-slash-amw

Poissa Makeko

  • Club Member
  • Viestejä: 1130
  • V RS & Civic FK
    • Profiili
Vs: NSX
« Vastaus #1 : 02.11.17 13:40 »
Lostava video ja kirjoitus muutenkin  :peukku
Näinköhän Jussilla jo NSX hakusessa..?  ;D
Time Attack Club Champion #2014 #2015 #2016

Poissa Basbarduu

  • *Hallituksen PJ*
  • Hallitus
  • Viestejä: 4474
  • V GSR & CZT
    • Profiili
Vs: NSX
« Vastaus #2 : 02.11.17 13:55 »
Sain kirjoituksesta käsityksen että auto toimii nyt E85:n sijaan bensalla. Miksi?
If in doubt, go flat out.

Poissa T. Kiili

  • Club Member
  • Viestejä: 2014
  • Mr. Cyborg
    • Profiili
Vs: NSX
« Vastaus #3 : 02.11.17 14:15 »
Hatunnostoa käytetyistä ahtopaineista, ei sitä tarvitse kilotolkulla painetta jos moottori hengittää  :peukku :peukku
Mitsubishi Colt C53A GTI16V
Mitsubishi Lancer C77A AMG edition
Mitsubishi Lancer C77A Myydään osina *http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=61201.0*
Mitsubishi Colt CA1A *GTI SWAP*
Mitsubishi Eclipse D32A
Hyundai Scoupe GT

Poissa Mittaaja

  • Club Member
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: NSX
« Vastaus #4 : 02.11.17 21:13 »
Sain kirjoituksesta käsityksen että auto toimii nyt E85:n sijaan bensalla. Miksi?
Koska ulkomailla johon tämä kitti on suunnattu on etanoli melko harvinaista herkkua. Ja tuo etanoli on
tällaiseen koneeseen kuin dynamiittiä ja kun auton lähtökohtana on ollut 268 hp vapari niin eihän se mahdottomia kestä.
Ammattitaitoa on myös se että vehkeet kestää moottorin ja voimansiirron puolesta läjässä.

Tuolta voi käydä lukee tarkempia tietoja:http://amwdynoservice.com/page8.php

Poissa Mittaaja

  • Club Member
  • Viestejä: 139
    • Profiili
Vs: NSX
« Vastaus #5 : 02.11.17 21:21 »
Hatunnostoa käytetyistä ahtopaineista, ei sitä tarvitse kilotolkulla painetta jos moottori hengittää  :peukku :peukku

On paljon haastavampaa ja myös opettavaista hakea tehoa muualta kuin nostamalla ahtopainetta.
Moottorin kokoonpano, pakosarjat, turbon mitoitus, coolerit ja lämpöjen hallinta. Monessa jutussa joutuu "uimaan"
vastavirtaan kuten esim. turbon valinnassa. Kuten tämä turbon valinta, turbo on DAF kuorma-autosta !