Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
18.11.17 00:58 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Tuntuu, että aika-ajoin säännöt / ohjeistus ovat hakusessa etusivun erittäin selkeistä linkeistä huolimatta..
Joten kertauksen vuoksi: Lisätietoja jäsenyydestä, liittymisestä sekä keskustelualueen säännöt ja ohjeet

--ylläpito</br>
 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

US Parts for MCF
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: EVO IV käy rikkaalla 10.3 arvo  (Luettu 798 kertaa)
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« : 14.11.17 14:14 »

Moi!

olen uusi evon omistaja murheena olisi että evo käy rikkaalla laajakaista näyttää arvoa 10.3 kiihdyttäessä ja tyhjäkäynnillä vähäsen horjuu tosto ei kovin paljoa 10.1-10.5 on väliä. tulpat on mustat . letkuja käyty läpi eikä ole löytynyt vuotoja mistään (toistaiseksi). paljonko  vakio etu lamdassa kuuluisi kulkea voltteja tällä hetkellä noin 0.9.   laajakaistana toimii innovate lc1 vakio ecu on kiinni joten ei ole ohjelmoitukkaan.
tallennettu
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4130


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.17 14:21 »

Kapeakaista lambdan jännitteestä et voi päätellä paljoakaan mutta sen tulisi heilua villisti 0-1V välillä jos se reagoi hitaasti se kannattaa vaihtaa.
Tutki imuvuodot ja myös mahdolliset pakovuodot. Onko putkessa joku tukos? Alipaineletkut kohdillaan? bensapaineensäätimen letku paikoillaan? Moottorin huohotus kunnossa?
Jako kohdillaan? onko lambda-anturi yleismallinen?
tallennettu

If in doubt, go flat out.
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.17 14:36 »

pitäskö seossuhteet muuttua jos nyppäsee tyhjäkäynnillä pensanpaineensäätimen letkun irti. itse kun järkeilen niin juu koska bensanpaine muuttuu ahtopaineiden mukaan en tiedä paljon näissä pitäis olla vakiona bensanaine mutta esim jos ois 2,5bar ilman letkua niin letkun kanssa noin 1.9bar alipaineen takia . letkut tarkastettu useampana päivänä jo. lambdasta en osaa sen enempää sanoa kuin että lähtee 2 piuhaa ( sininen ja valkoinen).
tallennettu
ihavaajuuso
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 106


Evo 4, 530d


Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.17 14:51 »

Viallinen moottorin lämpöanturi saattaa aiheuttaa rikkaalla käyntiä, kun rikastus on kokoajan päällä. Muistaakseni rikkonainen anturi näyttää moottorin lämmöksi -40°c
tallennettu
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #4 : 14.11.17 15:58 »

anturi näyttää ainaki elämää nähneeltä mistäs sais huomenna haettua uuden  Smiley 
tallennettu
ihavaajuuso
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 106


Evo 4, 530d


Profiili
« Vastaus #5 : 14.11.17 16:14 »

https://www.importcarparts.co.uk/parts-info?id=7963&cat=88&sub=110&sec=113&var=47&dc=0&gen=&searchKey=&searchPart=

Ei kyllä saa huomiseks, mutta mulla on tollanen autossa kii.
tallennettu
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #6 : 14.11.17 16:20 »

hmmm  onkohan kellään tietoo kelpaako toi motonetin 37-3331 jos en ihan väärin oo googletellu niin pitäis mennä Smiley
tallennettu
ah-05
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1111



Profiili
« Vastaus #7 : 14.11.17 19:33 »

Orginaali numero MD177572

Ja ilmeisesti käytetty samaa galanteissa.outlanderissa.coltissa.space star.space wagon.pajero.l200 jne.Malli mukaan ja motonettii vaikka ensi hätään.
tallennettu

Evoilu is back

VII flexfuel
ex IV
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #8 : 14.11.17 21:54 »

ilmottelen huomenna tänne käykö toi motonetin osa jos jollekkin sattuu tulemaan vastaava tilanne niin tietää mistä saa nopeasti tarpeen tullen  Smiley

asiasta toiseen nissan miehenä tullut nissan foormeilla enemmän pyörittyä niin onko täällä kiinitettyä osioita olemassa esimerkiksi jos evo vaikka rupeaa käymään rikkaalla niin mitä kannattaa käydä läpi ja tarvikeosa numerot perässä ? 
tallennettu
Tilulilu
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 50


Evo III


Profiili
« Vastaus #9 : 14.11.17 23:42 »

asiasta toiseen nissan miehenä tullut nissan foormeilla enemmän pyörittyä niin onko täällä kiinitettyä osioita olemassa esimerkiksi jos evo vaikka rupeaa käymään rikkaalla niin mitä kannattaa käydä läpi ja tarvikeosa numerot perässä ? 
Ei taida olla. hakua käyttämällä löytää edelliset keskustelut aiheesta joilla pääsee jo pitkälle ja varaosanumerot löytyy helposti räjäytyskuvista.
Orginaali numero MD177572

Ja ilmeisesti käytetty samaa galanteissa.outlanderissa.coltissa.space star.space wagon.pajero.l200 jne.Malli mukaan ja motonettii vaikka ensi hätään.
Samaista varaosanumeroa tyrkyttää myös kolmoseen vaikka ihavaanjuuson linkissä lukee 4-6.
tallennettu
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #10 : 15.11.17 20:26 »

ei auttanut anturin vaihto. välijäähy on joskus ottanut osumaa kai se täytyy purkaa ja testata onko siinä vuotoa .
tallennettu
-JP-
*Hallituksen VPJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 6827



Profiili WWW
« Vastaus #11 : eilen kello 13:14 »

Moi!

olen uusi evon omistaja murheena olisi että evo käy rikkaalla laajakaista näyttää arvoa 10.3 kiihdyttäessä ja tyhjäkäynnillä vähäsen horjuu tosto ei kovin paljoa 10.1-10.5 on väliä. tulpat on mustat . letkuja käyty läpi eikä ole löytynyt vuotoja mistään (toistaiseksi). paljonko  vakio etu lamdassa kuuluisi kulkea voltteja tällä hetkellä noin 0.9.   laajakaistana toimii innovate lc1 vakio ecu on kiinni joten ei ole ohjelmoitukkaan.

Onko autoa milloin säädetty viimeksi ? Jos onkin vain ihan ominaisuus/vika eli säätämätön ecu ?
tallennettu

MLR AT SPA 2009 2010 2011 2012 2014 2015 NURBURGRING 2009 2010 2011 2012 2014 2015  NURBURGRING GP TRACK 2011  MLR SS CASTLE COMBE 2015 BLYTON PARK 2015
ah-05
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 1111



Profiili
« Vastaus #12 : eilen kello 16:45 »

Ja tulee mieleen että onko laajakaista kunnossa/calibroitu?
Aikanaan omassa nelkussa meni se lämpötila anturi nii meinasi sammua aina risteykseen tullessa ja kiihdyttäessä muistaakseni nyki.
tallennettu

Evoilu is back

VII flexfuel
ex IV
santhu

Poissa Poissa

Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #13 : eilen kello 19:41 »

ei ole säädetty evo 4 ecua ei tietääkseni voi säätää.  2  eri laajakaistalla kokeiltu molemmilla samoilla arvoilla pyörii. molemmat myös calibroitu ennen laittoa . tulpat katottu ja on mustat joten rikkaalla käy.  kokeilin käyttää ilman välijäähyä ja käy yhtä rikkaalla kuin paikallaanki elikkä jossakin on vuotoa pitää vain selvitellä missä.

ja jos jollakin on vanhoja tietoja BOH-331 evo 4 niin tänne vaan vissii joskus kolari korjattu? ainaki päättelin jälistä mitä on.  välijäähy ottanu paljon kipeetä, pakoputki ja pohja. vasen etulokari näyttää uudelleen maalatulta. 

motonetin anturi kävi hyvin paikkaansa mutta ei vaikutusta seoksiin.
tallennettu
lancer evo-r
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 2436


Evolution V Black Cooler Edition


Profiili
« Vastaus #14 : eilen kello 23:35 »

Miten ilmassamittari? Ota liitin irti niin tasottuuko yhtään?
tallennettu

Mitäs me pienistä, ku ei nekään meistä

ex- Legnum Type-S ´99
ex- Evolution III ´95
ex- Lancer GTi ´95

www.mixu84.kuvat.fi
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines