Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
23.02.18 06:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

Ystävällisen palvelun webhotelli
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AMW Bosch COP puolasarja EVO 4-9  (Luettu 457 kertaa)
Mittaaja
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 126


Profiili
« : 28.01.18 11:26 »

AMW / Bosch COP mikroprosessori ohjattu puolasarja Evo 4-9 bolt on. Yhtään johtoa ei tarvita katkaista tai liittää mihinkään tinaamalla ja sarja mahtuu puolien alkuperäisen suojamuovin alle. Tulossa myyntiin kevään aikana. Ajetaan vielä testiä ja viimeistellään liittimiä ja koteloita.
Hinta on halvempi kuin uusien OEM puolien pakettihinta.


* BOSCHCOPEVO (Small).jpg (189.64 kilotavua, 853x480 - tarkasteltu 135 kertaa.)
tallennettu
Mittaaja
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 126


Profiili
« Vastaus #1 : 18.02.18 10:16 »

Testiautona Evo8 ja polttoaineena Re85 , teho noin 400 Hp . Autossa ollut lähes jatkuvaa tulppajumppaa ja kärkivälin hakua.
Veto on sellaista pientä "nypyä" vaille puhdasta ja joskus jopa todella kylmällä mennyt ihan "turraamisen" puolelle kun se kipinä
on kadonnut kokonaan yhdestä pytystä. Vaikka auto tavallaan pelaa ihan hyvin jotenkin tunne siitä että joku on pielessä. Tämä on
evoille hyvin tyypillinen ongelma puolien vanhetessa.

AMW bosch puolasarjalla moottorin käytös muuttui täysin ja jopa normaali cruisailuissa ja risteyksiin tuloissa ja lähdöissä selvää
raikkautta. Puhumattakaan täysikaasuvedosta joka on nyt yhtä ja samaa puhdasta säveltä tulppien vakiolla kärkivälillä!

Kaikki palamaton polttoaine aiheuttaa monesti ongelmia jossain vaiheessa ja etenkin etanolilla talvikäytössä ja siihen ei lisä
ongelmilla ole sijaa. Polttoaine kun se ei syty tai pala kokonaan jäämät liuottavat sylinterin öljykalvoa ja etenkin etanoli tuppaa
painumaan öljypohjaan asti jossa se vaikuttaa öljyn viskositeettiin sitä alentavasti. Jos käytetyn öljyn filminlujuuden kesto on
ilman marginaalia voi se aiheuttaa jopa moottori vaurion.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines