Keskustelu - MitsubishiClubFinland.com
21.02.18 09:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:
Muista katsoa ajankohtaiset kerhotapahtumat omalta alueeltaan, tervetuloa mukaan!
Tapahtumista lisätietoja täältä.

 
   Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy KERHOTUOTTEET  

Ystävällisen palvelun webhotelli
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Evo 3 palotilan tilavuus ja paljevälys.  (Luettu 382 kertaa)
K.T.M

Poissa Poissa

Viestejä: 7


Profiili
« : 13.02.18 19:55 »

Oiskos jollain tietoa paljon on vakiokannen palotilan tilavuus?
Myös vakio tai hyväksi havaittu paljevälys kiinnostaisi.
tallennettu
Basbarduu
*Hallituksen PJ*
Hallitus

Poissa Poissa

Viestejä: 4292


V GSR & CZT


Profiili
« Vastaus #1 : 14.02.18 11:35 »

Voisitko avata hieman enemmän että mitä olet suunnittelemassa? Joudutko höyläämään jostain syystä paljon kantta?
4G63 moottoriinhan saa todella suurella puristuksella olevia mäntiä mutta tuo paljevälys ei ole aiemmin noussut esille ja minunkin mielestä olisi mielenkiintoista kuulla sen vaikutuksesta.
tallennettu

If in doubt, go flat out.
K.T.M

Poissa Poissa

Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.18 18:05 »

Voin yrittää avata...
Eli aikaisemmin, vanhoilla ja sulaneilla Wössnereillä puristusuhde oli 8:1 (männän valmistajan ilmoittama), nämä männät jäi 0,75mm alle dekkitason. 1.3mm tiivisteellä paljevälykseksi tuli siis 2,05mm. Moottori oli todella nakutusherkkä ja ainakin osasyyksi epäilen tuota suurta paljevälystä. Myös suuri pakopaine ei ainakaan auta tilannetta, kun vakioahtimesta yritetään ottaa kaikki irti. Nyt uudet männät on samalla puristuskorkeudella, joten asialle pitäisi tehdä jotain. Puristussuhde uusissa männissä on 9:1, joten palotilaa pitänee jyrsiä suuremmaksi, ettei puristukset karkaa liian suureksi, jos lohkoa madaltaa. Tällä hetkellä ajatuksena olisi 0,95mm paljevälys.
tallennettu
ast

Poissa Poissa

Viestejä: 10060


Z27AG, Z37A


Profiili
« Vastaus #3 : 14.02.18 18:15 »

Itse kun tein Evo 5 moottorin niin männät tuotiin lohkotasoon ja tiivisteenä toimi Evo 9 5-kerroksinen eli tuohon millin paikkeille päädyttiin.
tallennettu

Ahvenisto, Alastaro, Artukainen, Auto24ring, Botniaring, Kemora, Motopark, Nemuno ziedas, Nürburgring Nordschleife, Pesämäki, Spa-Francorchamps
ST
Club Member

Poissa Poissa

Viestejä: 7862



Profiili
« Vastaus #4 : 14.02.18 20:45 »

47cc nimellisesti, mutta saattaa olla valupurseiden takia 1-2cc heittoja, jos varman päälle pelaa niin mittaa jokainen ja työstä palotilat suurimman tilavuuden mukaan.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines