Remote control

Joo siis kyllä nuo lämmitin ja remote kulkee käsi kädessä, pakko ne on olla molemmat. Autossa ei ole mitään toimintoa millä esilämmityksen saisi päälle, muuten kuin ajastimella tai remotella.

Joskus kuulemma käynyt että huollossa jossain softapäivityksessä hävinnyt lämppärin ajastinjutut, mutta ne toki saa sinne takaisin..

Remoten olemassaolon helpoiten varmistaa kun kattoo kännykällä wifi-verkot, pitäisi löytyä REMOTE-alkuinen verkko.
 
Ok, kiitokset avusta ja vinkeistä. Varustelistalla on tuo sähköinen lisälämmitin sisätiloille mutta pitää käydä vielä liikkeessä ihmettelemässä onko siitä mitään iloa.
 
Ok, kiitokset avusta ja vinkeistä. Varustelistalla on tuo sähköinen lisälämmitin sisätiloille mutta pitää käydä vielä liikkeessä ihmettelemässä onko siitä mitään iloa.

Vähän outoa että se on erikseen mainittava varuste, kai autossa lämmitys pitää toimia voimanlähteestä riippumatta. Eli se tarvitaan jotta sisään tulee lämmintä kun ajetaan sähköllä. Sitten kun ulkolämpötila laskee alemmas käynnistyy moottori tuottamaan lämpöä, tätä on sitten estetty tuolla ulkolämpömittarin huijaamisella.
 
Minun ymmärtääkseni sähkövastus lämmittimessä on lisävaruste, ja jos sitä ei ole niin lämmintä kabiiniin saadaan käyttämällä polttomoottoria perinteiseen tapaan. Sitä en tiedä onko olemassa autoja joissa on sähkövastus mutta ei wifiä ja siten remote controllia.
 
Sähkövastus on ymmärtääkseni kyllä kaikissa, mutta remote ja ajastin toiminnot medialaitteesta voivat puuttua. Löytyykö muuten jälkimmäisiä sen valikoista?
 
Minun ymmärtääkseni sähkövastus lämmittimessä on lisävaruste, ja jos sitä ei ole niin lämmintä kabiiniin saadaan käyttämällä polttomoottoria perinteiseen tapaan. Sitä en tiedä onko olemassa autoja joissa on sähkövastus mutta ei wifiä ja siten remote controllia.

Kertoisko joku jos omistaa/tietää phev:n joka ei lämpiä kuin moottori käynnissä? Viat sitten erikseen...
 
Sähkövastus on ymmärtääkseni kyllä kaikissa, mutta remote ja ajastin toiminnot medialaitteesta voivat puuttua. Löytyykö muuten jälkimmäisiä sen valikoista?
Tämä minun käsitykseni perustuu MY2014 ohjekirjaan, jossa todetaan seuraavaa kohdassa "Lämmitys":

Moottori käynnistyy lämmityksen aikana, koska lämmitysjärjestelmä käyttää moottorin jäähdytysnesteen lämpöä. Jos autossa on sähkökäyttöinen lämmitin, sen käyttö voi vähentää moottorin käynnistyskertoja, koska lämmitykseen käytetään myös ajoakun energiaa.

Lisäksi esimerkiksi kohdassa, jossa käsitellään bensavaloa tankin ollessa melkein tyhjä todetaan että bensavalon palaessa: "lämmitys ei ole käytettävissä (lukuun ottamatta autoja, joissa on sähkökäyttöinen lämmitin)."

Eco-tilasta mainitaan: "...autoissa, joissa ei ole sähkölämmitintä, lämmitystoiminto ei ole käytettävissä ECO-toimintatilassa, koska moottorin käynnistystä ohjataan."

Teknisistä tiedoista löytyy lisäksi eri jäähdytysnestemäärät autoille joissa on sähkölämmitin ja niihin joissa ei ole.

Siihen en ota kantaa montako tuollaista sähkölämmittimetöntä autoa olisi päätynyt Eurooppaan, se voi hyvin olla trooppisten maiden markkinoille ajateltu versio. Tämä kuitenkin selittäisi sen miksi kyseinen varuste pitää erikseen mainita auton speksilistassa.
 
Joo siis edelleen olen sitä mieltä (kuin ylempänä) että sähkölämmitin + remote on aina pakettina, jos on ollakseen. Ei toista ilman toista. Voin toki olla väärässäkin. :)

Kyllähän täälläkin kirjoitteli joku joka päätyi webaston laittamaan kun ei hollannintuonnissa ollut sähkölämmitintä ollenkaan?
 
Pitkästä aikaa yritin sovelluksella ottaa yhteyttä autoon, ei onnistu. Verkko löytyy mutta yhteyttä yrittää pitkään onnistumatta. Sovelluksen asetuksissa näkyy "Rekisteröityjen älypuhelimien määrä 0", lieneekö vaikutusta? Alunperin yhdistäminen tehty reilu vuosi sitten, on pelannut siitä lähtien niin hyvin kuin tämä nyt yleensä toimii... Edellisestä yhdistämisestä taitaa olla jo muutama kuukausi, ei kai tällä pitäisi olla vaikutusta yhteyden totaaliseen katoamiseen?
 
Vaihdoin tuossa puhelinta ja tällä uudella puhelimella ei remote control app enää toimikaan. Sovellus siirtyi automatik uuteen luuriin. Yritin rekisteröidä puhelinta apin kautta, mutta tuli ilmoitus ” laiterekisteröinnin maksimi määrä on ylitetty. Ole hyvä ja poista yksi”. Mistähän nuita laitteita voi poistaa?
 
Vaihdoin tuossa puhelinta ja tällä uudella puhelimella ei remote control app enää toimikaan. Sovellus siirtyi automatik uuteen luuriin. Yritin rekisteröidä puhelinta apin kautta, mutta tuli ilmoitus ” laiterekisteröinnin maksimi määrä on ylitetty. Ole hyvä ja poista yksi”. Mistähän nuita laitteita voi poistaa?
Vastaus löytyy tästä keskustelusta kun kelaat vähän taaksepäin.
http://mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/remote-control.52734/post-490432
 
Putket löytyy vaikka remote uupuu eli lämmitin pitäisi autossa siis olla.
IMG_0749.JPG
 
Remote appiin tullut päivitys ja sen myötä omalla puhelimella (sony) ei ainakaan tarvitse enään mennä lentotilaan jotta wifi saa autoon yhteyden. Muutenkin muutaman kerran mitä lämmityksen kytkemistä testasin niin toimii paremmin kuin aikaisemmin(y)
 
Ainakaan Google kaupassa ei ole mitään päivitystä näkyvissä, viimeisin A173 tullut 18.4.2019. Mutta ilmeisesti androidiin tullut jotain joka saa omanikin toimimaan paremmin. Aiemmin piti vaihtaa wlan verkoksi tuo auton verkko käyttääkseen appia, nyt vaihtaa itse ja palauttaa takaisin oletukseen?
 
Joo ei näytä vähään aikaan päivittyneen tuo softa. Pitääpä testata
Edit. Ihan sama kuin ennen, lentokonetilan vaati. Android9
 
Pitkästä aikaa yritin sovelluksella ottaa yhteyttä autoon, ei onnistu. Verkko löytyy mutta yhteyttä yrittää pitkään onnistumatta. Sovelluksen asetuksissa näkyy "Rekisteröityjen älypuhelimien määrä 0", lieneekö vaikutusta? Alunperin yhdistäminen tehty reilu vuosi sitten, on pelannut siitä lähtien niin hyvin kuin tämä nyt yleensä toimii... Edellisestä yhdistämisestä taitaa olla jo muutama kuukausi, ei kai tällä pitäisi olla vaikutusta yhteyden totaaliseen katoamiseen?

Tähän toimi laitteiden poisto ja uudelleen paritus, en poistanut appia välillä puhelimesta.
 
Onkohan teillä se vanha softa, keillä ei ole 2019 jälkeeen päivittynyt? Ennen oli vanhoille ja uusille Pehvoille eri softa, mutta nykyään on vaan yks.

Kyllä se tosiaan on heinäkuussa päivitetty..
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20200901-195201_Google_Play_Kauppa.png
    Screenshot_20200901-195201_Google_Play_Kauppa.png
    333.4 KB · Lukukerrat 231
Varmaan on vanha, tuolla on saanut lämmityksen ja viilennyksen päälle ja on toiminut. Ei ole ollut tarvetta päivittää. Onko tuossa uudemmassa jotain miksi kannattaa päivittää?
 
Joo tosiaan, silloinkun uusi softa tuli, totesin ettei siinä ole muuta kuin eri UI. En silloin vaihtanut siihen. Mutta toden totta uusi yhdistää ilman lentokonetilakikkailua nyt. Tosin rekisteröintiä en saanut ilman sitä läpi, mutta nyt toimii. Vielä kun sais tuon auton wifin vähän tehokkaammaksi. Auton nokka on kaksi kolme metriä ulko-ovelta, mutta jos seison metrinkin etäisyydellä ovasta ei yhteys toimi, pitää olla liki ovessa kiinni. Eli käytännön kantama noin kolme metriä maksimissaan.
 
Joo tosiaan, silloinkun uusi softa tuli, totesin ettei siinä ole muuta kuin eri UI. En silloin vaihtanut siihen. Mutta toden totta uusi yhdistää ilman lentokonetilakikkailua nyt. Tosin rekisteröintiä en saanut ilman sitä läpi, mutta nyt toimii. Vielä kun sais tuon auton wifin vähän tehokkaammaksi. Auton nokka on kaksi kolme metriä ulko-ovelta, mutta jos seison metrinkin etäisyydellä ovasta ei yhteys toimi, pitää olla liki ovessa kiinni. Eli käytännön kantama noin kolme metriä maksimissaan.
Wifi toistin siihen oven lähelle, joka konffattuna auton wifiin, niin saa kantamaa parannettua.

Itsellä oli viime talvena hetken kerrostalon 2. kerroksen ikkunalla ja auto ~10-15m päässä ikkunasta ja sai yhteyden.
Nyt ollut auto tallissa ja ajastimilla mennään..
 
Joo tosiaan, silloinkun uusi softa tuli, totesin ettei siinä ole muuta kuin eri UI. En silloin vaihtanut siihen. Mutta toden totta uusi yhdistää ilman lentokonetilakikkailua nyt. Tosin rekisteröintiä en saanut ilman sitä läpi, mutta nyt toimii. Vielä kun sais tuon auton wifin vähän tehokkaammaksi. Auton nokka on kaksi kolme metriä ulko-ovelta, mutta jos seison metrinkin etäisyydellä ovasta ei yhteys toimi, pitää olla liki ovessa kiinni. Eli käytännön kantama noin kolme metriä maksimissaan.

Noin huono kantama itselläni ei kyllä ole ollut. Yltää tuonne 50 m päähän, mutta silloin saattaa vaatia useamman yrityksen ja sen että käytän sisätiloissa ikkunan äärestä.

Tietty, heikkotehoinen wifi kun on, niin aina saattaa myös muut suht. samoja taajuuksia käyttävät laitteet aiheuttaa häiriötä. Taloissakin on eroa, miten vaimentaa signaaleja, esim. täällä 5G-yhteyttä on ihan turha yrittää ilman ulkoantennia.
 
Vanhalla softalla piti olla liki täysi signaali voimakkuus, että meni komennot läpi. Nyt kokeilin uudella soffalla istuen. Signaali autoon on heikko mutta softa kyllä saa yhteyden ja näyttää toimivan.
 
Piti oikein rekisteröityä tänne kun askarruttaa....
Tuli keväällä hommattua 2016-mallinen suomi PHEV. Kaikkihan toimii niinkuin pitää, mutta tuo remoten wifin kantavuus on surkuhupaisa vitsi.
Onko kukaan hommanut ruotsista Mitsing Linkkiä, https://www.runesdata.se/butik/bilelektronik/mitsing-link/?
Tuohan pitäisi toimia jos vain 4g verkkoa riittää. Onko kukaan hommannut, kokemuksia?
 
Jänniä nämä wifin kantamaerot. Mulla auto kivirakenteisessa erillisessä autotallissa. Itse olen noin 10 m etäisyydellä tallista puutalon sisällä ja saan yhteyden autoon puhelimella.
 
Jänniä nämä wifin kantamaerot. Mulla auto kivirakenteisessa erillisessä autotallissa. Itse olen noin 10 m etäisyydellä tallista puutalon sisällä ja saan yhteyden autoon puhelimella.

Eiköhän puhelin vaikuta eniten tähän kantaman eroon
 
No mulla auto seisoo tiiliverhoillun puurunkoisen talon seinustalla. Remote toimii, jos olen lähellä ulkoseinää. Mutta talon toisesta päästä ei. Ja puhelimena iphone 8. Auto on arkisin vaimon työmatkakulkineena, ja etäisyyttä parkkihallin ja työpisteen välillä on liikaa. Työkuvan hektisyyden vuoksi ajastimen käyttö ei oikein palvele, työpäivä loppuu kun loppuu. Täytynee tilata tuo palikka ruotsista, sittenpähän tiedän.
 
Ei ole tainnut vielä kukaan tätä ruotsin ihmettä saada käyttöön asti?

Piti oikein rekisteröityä tänne kun askarruttaa....
Tuli keväällä hommattua 2016-mallinen suomi PHEV. Kaikkihan toimii niinkuin pitää, mutta tuo remoten wifin kantavuus on surkuhupaisa vitsi.
Onko kukaan hommanut ruotsista Mitsing Linkkiä, https://www.runesdata.se/butik/bilelektronik/mitsing-link/?
Tuohan pitäisi toimia jos vain 4g verkkoa riittää. Onko kukaan hommannut, kokemuksia?
 
Varmaan on vanha, tuolla on saanut lämmityksen ja viilennyksen päälle ja on toiminut. Ei ole ollut tarvetta päivittää. Onko tuossa uudemmassa jotain miksi kannattaa päivittää?

Itselleni vastaten, eipä mitää hyvää tullut uudella appilla, enemmän toimintoja tarvii, varoittaa koirista yms autoon jättämisestä ja muuta sellaista, ok kuittaus, aika lämmityksellä aina 10min, vaihdettava 30min jotta saisi vähän lämpöä ladattua.
 
Kyllä on aika surkuhupaisaa lukea näitä ongelmia ja ohjeita, kun koittaa saada vaimon IPhonea parittaa autoon. Pitää näpytellä avaimen avaa-sulje -painikkeita, koittaa samalla pitää hätävilkkuja päällä, lukittautua auton sisälle, poistaa puhelimen mobiilidata pois, työntää porkkana per...

Silti puhelin ei löydä edes auton oletettua wifiä.

Oliskohan tähän ollut mahdollista suunnitella hieman yksinkertaisempi ja ennen kaikkea toimiva systeemi?

No jos hyviä puolia hakemalla hakee ei taida olla hakkereidenkaan helppo murtautua järjestelmään...
 
Kyllä on aika surkuhupaisaa lukea näitä ongelmia ja ohjeita, kun koittaa saada vaimon IPhonea parittaa autoon. Pitää näpytellä avaimen avaa-sulje -painikkeita, koittaa samalla pitää hätävilkkuja päällä, lukittautua auton sisälle, poistaa puhelimen mobiilidata pois, työntää porkkana per...

Silti puhelin ei löydä edes auton oletettua wifiä.

Oliskohan tähän ollut mahdollista suunnitella hieman yksinkertaisempi ja ennen kaikkea toimiva systeemi?

No jos hyviä puolia hakemalla hakee ei taida olla hakkereidenkaan helppo murtautua järjestelmään...

No tää on kyl et autokehityksessä tietotekniikka tuntuu laahaavan suoraan sanottuna helvetisti (10 vuotta) jäljessä. mulla oli kuitenkin toimiva navigaattori jo 10 vuotta sitten ja nyt on 6 vuotta vanha auto missä se arpoo vaikka ja mitä :D

mut vaikka jotkin asiat toimisi vaikeasti/hitaasti nii pääasia että ne toimii :)
 
Siis mikä tämä EV Remote tms. on? Onko kyseessä jonkinlainen Webaston vastike, latauksen ohjausjärjestelmä vai mikä? Korvaako entisajan lohkolämmittimet? Kertokaa ihmeessä ihan selkokielellä. Olen ostamassa ensimmäistä Outlander PHEV-autoa (käytettyä), todennäköisesti tuontiautoa, mihin kannattaa ostettaessa kiinnittää huomiota? Onko juuri tuo EV remote se asia millä on paljonkin merkitystä? Minulla ei ole aiempaa kokemusta hybridiautoista, joten apu ja neuvot otetaan mielellään vastaan.
 
Joo siis 4000 watin sähkölämmitin lämmityslaitteen vesikierrossa, jos remote niin saa autosta laitettua ajastetun sisätilan lämmityksen päälle tai kännykän aplikaatiolla. Ei lämmitä moottoria esilämmityksenä vaan sisätilaa, näinhän monissa uudemmissa webastokin toimii, eli kone jätetään kylmäksi. Eli jos tuota sähkölämmitintä ei olisi ei sähköllä ajettaessa tulisi mitään lämpöä sisään.

Latausjohto jos kiinni lämmitys tapahtuu osittain sen kautta, 16 ampeerin laturilla saa reilut 3000 w joten vajaa 1000 w otetaan akusta kun täysiteho päällä. 8-10 A laturilla viekin akun latausta reilummin.
 
Ok, kiitos vastauksesta. Kuinka tällaisella pärjää pakkaskeleillä? Kylmäkäynnistykset jne. Olisiko syytä asennuttaa moottorinlämmitin, mitä noihin nyt sitten saakaan?
 
Kannattaa lukea täältä Remote Controllin aplikaation kytkemisohjeet autoon. Siinäkin on omat kommervenkkinsä. Ja jostakin syystä en saa latausta ajastettua, en sen kummemmin autosta kuin kännykästäkään. Lämmityksen ajastus onnistuu molemmista. Noh, manuaalin lukeminen on vielä kesken : )
 
Ok, kiitos vastauksesta. Kuinka tällaisella pärjää pakkaskeleillä?

Normaalistihan kylmemmällä kelillä kone lähtee käyntiin heti kun lämmityslaitteeeseen koskee, ja silloin ainakin lämmittää kone ja sähkölämmitin molemmatkin. Tätä käynnistymistä sitten yritetään estellä monin keinoin, yksi hyvä tuo ulkolämpömittarin huijaaminen.
 
Ajastus onnistuu molemmille...lataus/lämmitys...mutta lämmityksessä ei tule kuumaa vaan haaleaa,letkut auton alla ovat lämpimiä ei kuumia.Sähköllä ajettaessa aika viileää lämmityslaite puhaltaa...ei lähellekään kuumaa.
Mikä on sopiva lämmitysaika..10 - 20 vai 30 minuuttia?
 
Ai niin...uusi mitsu kuski ilmoittautuu foorumille....auto ostettu maaliskuun puolivälissä...ruotsin tuonti my17
 
Ajastus onnistuu molemmille...lataus/lämmitys...mutta lämmityksessä ei tule kuumaa vaan haaleaa,letkut auton alla ovat lämpimiä ei kuumia.Sähköllä ajettaessa aika viileää lämmityslaite puhaltaa...ei lähellekään kuumaa.
Mikä on sopiva lämmitysaika..10 - 20 vai 30 minuuttia?
 
En kehtaa uutta lankaa perustaa niin kysytääs täällä:

Mikä taika tuossa ajastetussa hytin lämmityksessä on vai teenkö jotain väärin?
Tuntuu että lämmitys toimii satunnaisesti 50/60 suhteella, enkä keksi miksi. Normaalisti ajastettu Remote Controlin näytöltä päivä kerrallaan, eikä muita ajastuksia käytössä. Auto parkissa ovet lukossa ja johdon päässä.

Oikeastaan ainut milloin lämmitys todistettavasti toiminut joka kerta on kun auto EI ole ollut laturissa...
Mikä homma?

Edit: pitäisikö sähköisen lämmittimen näyttää jotain merkkivaloa mittaristossa myös ajossa kun päällä? Aloin nyt epäilemään toimiiko koko lämmitin...
 
Viimeksi muokattu
Mulla sähkölämmittimen käyttämä teho näkyy EV valikon Trip-välilehdeltä. Minkä vuosimallin auto sulla on?
 
Mulla sähkölämmittimen käyttämä teho näkyy EV valikon Trip-välilehdeltä. Minkä vuosimallin auto sulla on?
Ok, empä tuota ole hoksannut katsoa.

MY16 kyseessä. Olen tuohon jo kokeillut kaikki ovien availut yms. kikat, mutta eo vaikutusta...
Remote äpillä en vielä kokeillut kun auto tullut vasta eikä ole salasanaa Wifiin (ilmeisen kökkö myös ko. äppi?). Jossain vaiheessa hommattava Mitsing Link tai vanha luuri taskerilla konttiin...
 
Kyllä sen lämmityksen äppillä hoitaa vaikka kökkö olisikin, on vaan tosi hidas toimenpide. Se wlan autossa on varmaan sähkönsäästösyistä päällä pätkittäin (näkee WiFi analysator app) ja siksi yhteyden saaminen toisinaan kestää.
 
Joo, minä luin paljon huonoja revikoita siitä mitsun äpistä. Reilun viikon käyttänyt sitä nyt. Hidas se on, mutta toimii kun on hyvällä kantamalla.

Äpin kun käynnistää niin äppi pyytää androidia yhdistämään auton wifiin. Androidi disconnectoi olemassa olevasta SSID:stä ja siirtyy auton SSID ja tähän menee aikaa. Sitten wifi SSID vaihtotehty niin se alkaa kommunikoimaan auton kanssa ja se on useamman sekunnin prosessi perus päivitys. Jokainen komento myös useampi sekunti. Sitten kun äpin sulkeaa oikeaoppisesti (painaa back kahdesti etusivulla ja valitsee "Close App") niin äppi käskee androidi disconnettamaan auton wifistä ja androidi menee ilmeisesti edelliseen wifiin. Tämä toimii yleensä hyvin, pari kertaa wifi pomppii ees taas ja komennot epäonnistuu, mutta parempi se on mitä revikat kertoo.

Käyttökokemus on siis äpissä parempi kun antaa sen hoitaa ne wifin vaihdot. Jos itse menee vaihtamaan wifin auton verkkoon niin se tuntuu vain sekoittavan äppiä enemmän.
 
Jep, aion kyllä kokeilla äppiäkin kunhan saa salasanan haettua merkkitiskiltä, mutta realistina varaudun myös siihen, että aina ei ole mahdollisuutta käynnistää lämmitystä parinkymmenen metrin sisältä.

Pitänee vielä testailla, pääasia että saisi nyt ylipäätään tuon lämmityksen toimimaan edes ajastuksella. Tällä hetkellä 1/7 remote heattiä ajastuksella toiminut, muuten saanut istahtaa jääkylmään jakkaraan...

Edit: Ajossa näyttää sähkölämppäri toimivan kun vetää 5kW. Jotain häikkää tuossa ajastuksessa kyllä on kun autossa istuessa ajastus seuraavaan 10min pykälään, virrat pois ja ovet lukkoon, eikä ala puhaltamaan kun kello tulee pykälään. Täytynee ruveta tutkimaan tarkemmin kunhan pääsee lomalta työmaalle lämpimään ähertämään.
 
Viimeksi muokattu
Moro. Uusi käyttäjä ilmottautuu myös foorumille. Auto on ollut viikon ja Hollannin tuonti -16. Olen tapellut tuon remoten kanssa siitä asti ja lukenut aktiivisesti foorumia. Tein kaikki ohjeiden mukaan ja pääsen kiinni auton wifiin. Appi ei vaan toimi. Tulee virhekoodia.. Huoltokirjan mukaan Remote päivitys on tehty ja salasana on 14-merkkinen.

Samoin en ole kertaakaan istunut lämpimään autoon aamulla, vaikka olen timeria kokeillut autosta sekä heater, että puhallin moodeilla. Ja kaikki eri timerit (1,2,3). Osaako joku auttaa?
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20210219-210024.jpg
    Screenshot_20210219-210024.jpg
    32.8 KB · Lukukerrat 157
Moro. Uusi käyttäjä ilmottautuu myös foorumille. Auto on ollut viikon ja Hollannin tuonti -16. Olen tapellut tuon remoten kanssa siitä asti ja lukenut aktiivisesti foorumia. Tein kaikki ohjeiden mukaan ja pääsen kiinni auton wifiin. Appi ei vaan toimi. Tulee virhekoodia.. Huoltokirjan mukaan Remote päivitys on tehty ja salasana on 14-merkkinen.

Samoin en ole kertaakaan istunut lämpimään autoon aamulla, vaikka olen timeria kokeillut autosta sekä heater, että puhallin moodeilla. Ja kaikki eri timerit (1,2,3). Osaako joku auttaa?
Käytä puhelinta lentotilassa kun rekisteröit sitä !
 
Käytin aikaisemmilla kerroilla ja kävin äsken yrittämässä lentotilassa. Sama homma jatkuu, ei onnistu. Löytää remote-wifin ja yrittää rekisteröidä, mutta sama virheilmoitus tulee äpistä. Android 10 ja OnePlus7Pro.
 
Takaisin
Ylös Bottom