Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Voisi heittää kyllä hyvästi koko automerkille jos urheilullisten fossiiliautojen varaan rakentaa, joku Outlander phev on ainoa jota oikeasti liikenteessä enään erityisemmin näkyy, Fiatin kanssa samassa hiipuvassa trendissä. Kyllähän Mitsubishi taitaa olla ihmisille nykyään lämpöpumppu.Voi varmaan hyvästit jo heittää mitsun urheilullisuudelle tässä vaiheessa. Evo 10 oli viimenen tuotos siitä suunnasta, eikä valonpilkahduksia ole annettu millekkään GTO/Eclipse/Evo suuntaan olevalle mallille. Ehkä tulevaisuudessa voi saada Clio Sportin mitsun logoilla
MY2014 Outlanderin tilalle tuli Mustang Mach-e, kun oli sopivasti kaverilla tarjolla. Mitsu pysyy perheessä, eli myin sen äitimuorilleni. Mielenkiintoista nähdä montako vuotta se vielä suvussa pysyy ja miten ongelmattomana meno jatkuu.
Itselläni ei 3,5 vuoden aikana mennyt paria polttimoa ja 12 voltin akkua lukuunottamatta autosta mitään hajalle, ja se akkukin oli lähes 9-vuotias kun se petti. Kaikenkaikkiaan jäi todella hyvä maku autosta, ja tuollainen uusinta mallia oleva Outlander kyllä kiinnostaisi jos sen saisi täyssähköisenä.
Toivotaan että Mitsubishi pysyy merkkinä Euroopassa ja saa markkinoille jatkossakin muitakin kuin badge engineerattuja Relluja. Kovasti toivoisin että merkki saisi takaisin sillä 80- ja 90-luvulla olleen imagon urheilullisena, maastohenkisenä ja muita japanilaisia astetta enemmän preemiumina. Uusi Outlander lienee hyvä askel siihen suuntaan.