Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tämä lämmitysongelma tuntuu olevan yleinen vika = huonosti suunniteltu = mielestäni takuu.
Edes 70-luvulla ei esiintynyt tämmöisiä ongelmia.
Ongelmat alkoivat kun alettiin keksiä / valmistaa näitä ihme venttiilejä tiukilla toleransseilla jotka on suunniteltu "puhtaalle" vedelle.
Vesihän...
Kaikki eristys auttaa mutta po tarkkana ettei tee sinne korroosiopesää eli pitäisi vulkanoida.
Kaverille RAV 4 Hybrid ja siinä tuntui asiat olevan kunnossa / toimivan.
Takuukin 10v / 350 tkm.
Kannattaa tarkistaa että Led mahtuu fyysisesti.
Minä ainakin jouduin yhteen kattovaloon "survomaan" että asettui.
Onhan tuo pysynyt vaikka vähän jännitti.
Sehän on merkki huonosta sunnittelusta kun noin pääsee käymään.
Onhan se tehtaalla ollut tiedossa että kun sähköllä lähdetään niin polttis tulee starttaamaan tosi usein.
Ei luulisi sen paremman ketjukokoonpanon monta € enempi maksavan ?
Olisit kysynyt hinnan etukäteen.
RJ osaa varmasti asiansa mutta muualla voi oll 3x halvempaa sama homma.
Näin ainakin minulle kävi kun kysyin muualta eli säästin 400 €.
A -mittari akun navan ja jommankumman akun johdon kanssa sarjaan.
Sitten voi alkaa sulakkeita irrottamaan yksi kerrallaan niin selviää mikä vie sähköä kun virta on pois päältä.
Voihan se olla ko akun sisäinen vikakin mutta toisaalta kerroit että 30 km pääsee sähköllä .