Jäsenen 58make uusimmat tuotokset

  1. 5

    Miten saan kartan puhelimesta Mitaubisi Outlanderiin vm. 2021.

    Eikös siihe saa ladattua sen Mapsin kun kerran android on? Tosin vaatii sitten käyttämistä varten nettiyhteyden.
  2. 5

    H7 halogenien vaihto led-polttimoihin, outlander phev 2019

    Itse liimasin ne adapterit niihin polttimossa olevaan osaan, se lähtee pois kun tarpeeksi kiertää vaan auki päin ja vetää sen ulos, adapteri tulee sinne takapuolelle sitten, hommassa ei ollut mitään järkeä, valoteho noilla ledeillä vieläpä huononi, meni sekin liki 100 euroa sitten kokeiluun...
  3. 5

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Aja nyt vaikka 40 kilometriä ensin, näytä sitten kun oikeasti on pakkasta, vaikkapa 25 astetta, itse en viitsi kikkailla, ajetaan kuten auto on suunniteltu.
  4. 5

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Eilen ei toiminut, nyt koitin ja toimii, tosin pätkäisi kerran, keli vaikuttaa tuohon ilmeisesti.
  5. 5

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Aivan varmasti käynnistyy. Huvitti viime talvena kun K-lataukseen auton laitoin, kaikki ikkunat kirkkaina ja vieressa oli tuollain "pilkkihaalari käyttäjän sekä säästäjän" mitsu aivan jää kalikkana, kaikki sivuikkunat umoijäässä, tuulilasi osittain, ilmeinen extreme autoilija joka nukkuukin yöt...
  6. 5

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tuo mittari näyttää mitä sattuu, laskee jostakin lähi historian mukaan ajetuista, mistä lie matkoista/kulutuksesta, arvaus mittari todellakin, samanlainen on bensamittari, täysi tankki ja voi näyttää ajomatkaa 350 kilometriä vain.
  7. 5

    Polttoainesuodattimen vaihto

    Täytä se suodatin polttoaineella ennen asennusta, helpottaa hommaan.
  8. 5

    Outlander phev akun kunto

    Minulla näytti aluksi 67,4 ja testin jälkeen 67,4%, eipä lähtenyt akku tilaukseen vaan maahantuoja vaati uuden testin ja sitten tulos olikin 70,3%, eli ei tullut akkua, odottele vaan rauhassa päätöstä tuosta.
  9. 5

    Outlander PHEV radio.

    Ei, yksityiseltä löytyi, lisää osia siihen sitten netin kautta jotta sain toimimaan. Maksaa merkkarilla jonkun tiedon mukaan 5000 euroa.
  10. 5

    Outlander PHEV radio.

    Olisi tuo alkuperäinen radio ilman navia joutilaana, 150 euroa postikuluineen.
  11. 5

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Siitä eco toiminnosta ei mitään hyötyä ol, näin olen havainnut, aivan ilman mitään kikkailua menee ja antaa auton hoitaa itse hommat, kaupungissa tietysti voi niillä läpsyköillä pelata ja jarrutella vauhtia, vauhti on kaikista tärkein, 90-100 niin menee pienimmällä, siitä kun alkaa nostamaan...
  12. 5

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Itse kun nollailee niin tulee joku sattumaluku, pitää olla käytössä MutIII jotta saa asetettua oikein.
  13. 5

    Outlander phev akun kunto

    Piklaturi ei lataa kun 80%, kannattaa mittauttaa akku.
  14. 5

    Outlander phev akun kunto

    Näin asia kerrotaan, onko se 20 vai 30% niin jotain kuitenkin on, ja sama yläpäässä.
  15. 5

    Outlander phev akun kunto

    Teslan akussa on myös erilainen rakenne, siitäkin se varmaan johtuu.
Takaisin
Ylös Bottom