Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Galant ´90 4g37 käy rikkaalla.
kone käy tyhjäkäyntiä hyvin, tosin lämpösenä. kylmänä kone täristää ja kiekat jossain 500 k/min, ja tosi tukkonen; ei meinaa kiihtyä kylmänä vaan tuntuu että tukehtuu ???
Eli seokset ovat OK tyhjäkäynnillä, mutta sitten kun antaa kierroksia seokset menevät rikkaalle.
mistä tämä vo johtua? suuttimet finaalissa? moottori toimii muuten hyvin, paitsi että on erittäin janoinen 8) 12-15 l/100km
Vs: pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta...
nyt sain selville miten solenoidille tulee maita; kun tulee tarpeeksi sähkökuormaa, solenoidi avaa yhteyden kaasarilta tulevalta alipaineletkulta virranjakajan letkuun.
Kyllä on ihme virityksiä...
entä mites tuo bensapumppu ??? monta putkea siinä...
Vs: pari kysymys galant 1.8 ´90 tekniikasta...
tänään otin syynättäväksi tuon solenoidin. annoin suoraan virtaa akusta solenoidille ja tapahtui seuraavaa: kaasarin alipainekellon letkuun kun puhalsi, niin ilma siirtyi virranjakajan alipaineletkuun. eli ilmeisesti tuo solenoidi ohjaa alipaine...
eli pari kysymystä koskien bensa- ja alipainepuolta.
1. imusarjan takaata löytyy jonkunlainen alipaineen ohjaus-solenoidi. miten tämän solenoidin pitäisi toimia? ja miten siihen pitäisi tulla virta? ainakaan maita liittimeen ei tule.
solenoidilta lähtee kaksi alipaineletkua; kaasaariin...
Vs: venttiilien säädöistä...
mitenköhän mahtaa olla sytytyksen laita, kun nokka-akseli on puoli hammasta jäljessä kampiakseliin nähden?
10 +/- 2 astetta on 4g37 säätöarvo tehtaalta. kun hieman muuttelin koe mielessä ajoitusta, niin huomasin aikaisemmalla(12 astetta) nakutus väheni. mutta kone...
Vs: venttiilien säädöistä...
juu viimeksi ku vaihdoin öljyt niin käytin moottorin huuhteluainetta...
tuli kaikennäköstä sakkaa ja paskaa pihalle ;D mutta ei oikeen auttanut toho nakutukseen...
voiko keinuvivustossa olla mahd vikaa?
Vs: venttiilien säädöistä...
se on vaan outoa että nakutus loppuu kiihdyttäessä siinä about 3000rpm kohdalla...
mistä kannattaa lähteä tutkimaan asiaa? öljyt on mobilin täys synteettiset
Vs: mikä bensaletkuhässäkkä?
se letkun pää menee/meni auton pohjaan(kohti ohjaamoa).
niiden letkujen ja venttiilien nimet on: vapor hose(letkut), check valve(ensimmäinen venttiili) ja Two-way valve(toinen venttiili)
luin, että kyseessä on jonkin sortin hengitys järjestelmä... mutta eihän...