Jäsenen adveksi uusimmat tuotokset

  1. A

    91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!!

    Vs: 91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!! taitaa olla paska koko auto harmittaa vaan kun justiinsa sen katsastin viime kuussa ja nyt toi kone rupeaa tekemään loppua muuten ihan törkeen hyvä lanceri on ollut :)
  2. A

    91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!!

    Vs: 91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!! ok kiitti neuvoista/vinkistä en rupea operaatioon :)
  3. A

    91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!!

    Vs: 91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!! auto on 89 vuoden 1,5 bensa kone ja siinä on se automaatti olen ajatellut että siitä voisi vaihtaa koneen laatikon syylärin!! mutta onnistuuko se ja mitä kaikkea siihen automaatti laattikkoon pitää vaihtaa kun sen sitten vaihtaa ja...
  4. A

    91 vuoden lanceri 1,5 jäähdytin vuotaa

    Vs: 91 vuoden lanceri 1,5 jäähdytin vuotaa ok kiitti vinkistä
  5. A

    91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!!

    Vs: 91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!! joo kyllä taitaa olla sen verran vikaa tän hetkisessä koneessa etta taitaa olla helpompi vaihtaa uus vanha kone kun aloittaa remonttia tai siltä minusta ainakin tuntuu kun kone kalkattaa sen verran pahasti että taitaa olla alakerran...
  6. A

    91 lanceriin toisesta lancerista kone ja laatikko!!

    eli olisn kysynyt osaisiko joku auttaa taas kerran minua koska oma 91 vuoden ruisku lanceri on hajoamassa niin olisin tiedustellut että sopiiko manuaali 91 vuoden lanceriin 89 vuoden automaatti kone ja laatikko??onko se helppo vaihtaa jos käy päikseen??
  7. A

    91 vuoden lanceri 1,5 jäähdytin vuotaa

    Eli vuotaa jäähdytin jostakin alhaalta ekaksi tuli tippa kaksi päivässä ja nyt se tiputtaa jo enemmän olisin kysynyt että sopiiko tohon 91 vuoden malliin esim 88 vuoden lancerin jäähdytin ja olisiko jollain myydä vanhaa jäähdytintä?? t:adveksi
  8. A

    lanceri 91 glxi vesipumpun vaihto

    Vs: lanceri 91 glxi vesipumpun vaihto minkä kokoinen mahtaa olla se o rengas kun menen sitä ostamaan niin tietäisikö kukaan oikeaa kokoa :)
  9. A

    lanceri 91 glxi vesipumpun vaihto

    Vs: lanceri 91 glxi vesipumpun vaihto eikö tarvitse sitten avata jakopään remmiä ollenkaan vaan pelkästään ne ylä ja ala kopat?onko pumpun tiiviste yleensä mukana paketissa kun ostaa pumpun ja myös se o rengas??mahtuuko se pumppu tuleen ulos ilman että konetta nostaa pois?
  10. A

    lanceri 91 glxi vesipumpun vuodosta

    eli onko kauehan vaarillista jos vesipumppu vuotaa jostaskin syystä vähäsen :seina
  11. A

    lanceri 91 glxi vesipumpun vaihto

    eli olisko kokemuksia miten vesipumppu vaihdetaan onko kyseessä iso remontti ja voiko sen vaihtaa vaikkei olisikaan kovasti autojen kanssa pelaillut!! :)
  12. A

    91 lancerin lämppäri ongelma??

    Vs: 91 lancerin lämppäri ongelma?? ei ole sulake pimeenä onko tietoo että onko täällä sellainen palikka joka säätää jännitettä??
  13. A

    91 lancerin lämppäri ongelma??

    eli meni rikki lämmitys ei meni tuulettaja päälle enään ei tule tuulettimen moottorille asti jännite,eli missä voisi olla vika saan kyllä tuulettimen toimimaan kun vedän suoraan akulta jänniteen mutta se toimii ainoastaan yhdellä nopeudella!!eli missä voisi olla vika?? :seina :seina
  14. A

    Minä kun mitsun ostin

    Vs: Minä kun mitsun ostin missä kävit pakokaasutesteissä??
  15. A

    91 vuoden lanceri takapyörän laakeri??

    Eli olisiko jollakin tietoa millainen laakeri on takapyörässä,paremminkin tarkoitan että kun olen hommaamassa uudet laakerit niin minkä laiset laakerit sinne kuuluu?? :)
Takaisin
Ylös Bottom