Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Löytyi tietoa siitä päivityksestä..
Ohjelmisto päivitys ei vaikuta itse BMU laskennalliseen akun nopeutettuun "heikentämiseen" mitenkään, vaan "sub"-BMU päivitys häiriö singnaalien aiheuttamaan vika ilmoitusten herkkyyden korjaus..
Väitti ne mulle kiven kovaa Merkki huollossa: Ettei Awd lukko nappia saa pitää päällä jatkuvasti ettei voimansiirto vaurioidu.
Joten luotto asiantuntemukseen on aika matala..
Englankielisellä foorumilla Joku oli aukaissut bmu yksikön ja kyseinen broadcom piiri ei ole uudelleen kirjoitettavaa mallia Koodien mukaan.
Ainoat arvot mitä sinne voi syöttä on akun ikä ja jotain muuta..
unplugged EV Käsitteli joskus tätä aihetta foorumilla.. on myös youtube sivusto jossa...
ptc vastus siinä jäähdytyskennon yhteydessä ja puhallin jakaa lämmön..
hieman vanhemmissakin on "ilmeisesti" Nordic/canadan malleissa maahan tuonnin yhtydessä asennettu akun lämmittimiä mutta tästä ei ole varmuutta vain maininta joissain nettikeskusteluissa, ulkomaan foorumeilla..
Nestekierto koskee vain: invertteriä, "vaihteistoa" osittain.. toyota/lexsus järjestelmässä akun jäähdytys/"lämmitys" hoittuu sisäilman kierron kautta, akuilla on oma lämppäin moottori joko kierrättää sisäilmaa akun läpi.. tästä syystä esim: ikkuna auki ajamista ei suositella.. +ilmastointi elää...
Ei siellä akustossa mikään kylmäaine kierrä.. Ainoastaan akku kotelon sisällä on lämmönvaihdin joka toimii kuten normaali ilmastoinnin kenno puhaltimen avulla..
Akku paketin jos irroittaa niin joutuu tekemään "ylimääisenä" ilmastointi huollon..