Jäsenen anttza uusimmat tuotokset

  1. A

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Voishan tuota yrittää päästä vaikka paikalle, huomenna siis??
  2. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tumman harmaa kasi haminassa klo 18.20 tietämillä, lapasiakin nosteltiin? Olitko se sinä? Ite olin harmaalla kolmosella liikenteessä.
  3. A

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Juu kiitokset meikäläisenkin puolesta!
  4. A

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Sunnuntaihin siis.
  5. A

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Ei kuulostais pahalle ainakaan vielä. Eli tällähetkellä ois täälläkin kalenterissa tilaa, :driver
  6. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? N.16.45 Prisman liikennevaloissa Kotkassa sininen Evo kolmonen, olitko se sinä? Ite olin firman ransiitin hanoissa.
  7. A

    Kymenlaakso miittingit

    Vs: Kymenlaakso miittingit Pitänee yrittää ens kerralla itsekin päästä paikalle!
  8. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Wille bongattu haminasta Seiskalla ja kuulumisetkin kerittiin vaihdella. Saman illan aikana myös Farkku galantti nosteli lapasta, ilmeisesti joku täältä? Itse olin harmaalla evo kolmosella siinä torilla.
  9. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Musta kymppievo bongattu haminassa kaivokadulla, näppärän näköin kapistus kylläkin!
  10. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? EI VARMASTI kukaan täältä, mutta tuli todettua että jotkut itänaapuritkin ymmärtää mitsujen päälle! :D Valkonen Jdm Evo 3 Rajahovin pihalla tuossa 22.30 aikoihin. Pakko oli peukkua näyttää, kun ajettiin viereiseen ruutuun tuo oma kolmonen!
  11. A

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Tänään noin 14.30 Jumalniemen citymarketin pihassa Kotkassa joku pyöräytti käkkärillä pitkäks tummansinisellä carismalla. Kukaan täältä? Täytyy myöntää että hieman sai piristettä ruokatunnille!
  12. A

    Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys.

    Vs: Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys. Osaiskohan joku sanoa että missä kannattaa käyttää Evo, että saadaan moottori säädätettyä. Tai mikä olisi lähin paikka, löytyykö esimerkiksi täältä kymenlaaksosta mitään osaavaa paikkaa?
  13. A

    Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys.

    Vs: Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys. Oli kuulema työlästä ottaa se motti pois kolmosestakin, pari kilkettä ja turboa odotellessa, toivottavasti sais tuon Evon kohta taas jo ajoon..
  14. A

    Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys.

    Vs: Evo3 Moottorin vaihto/uusi moottori ja sen metsästys. Yllä linkitettyä moottoria aletaan sovittelemaan nyt sitten Evoon, eli tuskin tulee vastaavanlaista mitsua tekniikan puolesta vastaan. :)
  15. A

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Tuo oma kolmonen lisätty listaan aikoja sitten. unohdin vain mainita :seina Kunhan saadaan vaan takaisin se liikenteeseen.. :driver
Ylös Bottom