Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: LHD konversion tekeminen Legnumiin?
Mulla lukee ainaki massat rekisteri otteessa rekisteröinti päivästä lähtien vaikka ei ollut koukkua. Kukaan ei oo kyselly perään kun on massat otteessa. Nii ja ite punottu kasaa koko koukku :D tyyppi kilpi kulkee hanskalokerossa mukana jos joku kysyy :D
Vs: Vr4 laturi ei lataa tyhjäkäynnillä!
Paras pelastus latureille on, kun huoltaa ennen kuin menee rikki. Huono juotos laturin sillassa lämmittää laturia kummasti. Omaan kun vaihto ennen kuin hajosi laakerit ja kolvasi kaikki liitokset uudestaan. Kaveri tilas uudet laakerit kiinasta ja samalla...
Vs: Galant/Legnumin öljyt
Eiks se nyt vaa kannattais laittaa sitä oikeeta sinne laatikkoon :D En usko et täältä paljoo muuta kommenttia tulee öljyjen osalta ku joko orkkista tai amsoilia.
Vs: Galant/Legnumin öljyt
Ei sen pitäs kyllä olla. Oikeilla öljyillä, sopiva vaihto väli ja ei jatkuvaa revittelyä ni kyllä pitäs kestää siinä missä muutkin.
Vs: Galant/Legnumin öljyt
Moottorikoneistamo lahtinen porvoossa. Saa varmaanki us partsilta myös. Tuosta lahtiselta vanhasta porvoosta helppo hakee ja yleensä on hyllyssä. Ja saa myös tynnyri tavarana jos ajaa paljon tai on useampi auto :)
Vs: Galant/Legnumin öljyt
Kaverin suomi galantti kesti joku 3tkm valvolinella ja meni ihan käyttökelvottomaks laatikko. Lähti risteyksestä kiihdyttää ni hirvee rutina vaa alko kuulu ja kolahti laatikko lukkoo :D En ainakaan omaan rupea laittamaan kyseisiä öljy, vaikkakin olisi ollut laatikko...
Vs: legnum twinturbo vaihdelaatikko.
Ja tosta nelivedosta, se ei oo ihan mikää oikee neliveto. Paljon heiveröisemmin tehty kun mitsuissa. Kaiken lisäksi saa napilla poies päältä, niin toimii vain etuvetoisena. Siitä se suurimmaksi osaksi johtuu, että auto on noinkin kevyt. Jakolaatikko on kahen...
Vs: legnum twinturbo vaihdelaatikko.
No mulle on ihan sama mitä muilla on menny. Ainaki omassa mittari kolkotti 275 ja rajotin paukutti kiinni. Kaverin ei kulkenu ku 255 ku oli ajettu reilu 230tkm ja lousku kone. Muistaakseni ei ollut viellää lastua siinä vaiheessa joka nostaisi tehot hurjaan...
Vs: legnum twinturbo vaihdelaatikko.
Mutta jos ei ole autojen kanssa pulannu ja ei ole kiinostusta alkaakkaan niin sitten kannattaa calibra unohtaa. Siinä on aika paljon kaikkia kivoja ominaisuuksia joihin perehtymällä niitä saa napsittua poies. Mutta ei ainakaa omasta mitään niin pahaa ole...
Vs: legnum twinturbo vaihdelaatikko.
Joo mutta ne on aika paljo halvempii korjaa ku nää mitsujen pikku viat :D Lisäks kulutus on ihan eri luokkaa 6-8 litraa satasella oli omassa kulutus. Vakio ahtimella pääsee kivasti sinne 280hp. Auto kun painaa vaivaiset 1350kg ni kyllä liikkuu mukavasti...
Vs: legnum twinturbo vaihdelaatikko.
Hommaa turbo calibra :D Siinä on urpo ja neliveto (jonkin moinen). Saatat saada 3000-4000€ suht hyväkuntosenkin. Siinä ei tartte laatikon ja kytkimien kaa leikkiä. Paitti jakolaatikon jos ei ole jo tehty.