Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: Gen 3 Jakolaatikko häiriö
Joo, moottorin päädyssä oleva liitin. Siulla pitää olla + johdin ja - johdin. Napaisuutta vaihtamalla moottori pyörii suuntaan tai toiseen.
Vs: 2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään
Minäkin olen noita uskomushoitoja kokeillut mutta eipä noista ole apua ollut. 2T öljyä joka tankilliseen, huollot tehty ajallaan, jäänestoa ei ole koskaan laitettu eikä laiteta.
Pakko kai vaan todeta että 274tkm on liikaa pumpulle. Pumpun jälkeen...
Vs: 2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään
Akku piti vaihtaa koska se sökähti eilen. Nyt uudella akulla starttausnopeus on mielestäni normaali, käynnistyminen ei kuitenkaan tapahdu terävästi kerralla vaan kones ikäänkuin lupailee pari-kolme tahtia ennenkuin tärähtää tulille. Mustaa pölähtää...
Vs: 2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään
No nii, nyt tiedän mitä pitkä startti tarkottaa :seina
Tankkausputket on vaihdettu ennen kuin ne on täysin levinneet mutta ei näköjään auttanu, starttiaika piteni jossain vaiheessa talvella ja nyt uuden akun vaihtamisen jälkeen käyntiinlähtö...
Vs: Gen 3 Jakolaatikko häiriö
Meneppä sammutetun ja vapaalla olevan auton alle, irroita jakiksen käyttömoottorin liitin, sitten nappaat esim. akusta naaraslattaliittimin varustetuilla johdoilla 12v (+ ja -) käyttöön auton alle ja ajelet jakiksen siirtomoottoria edestakaisin johtimien paikkoja...
Vs: Pajero 3.2 did sammuu ja ei vastaa kaasuun.
Kokeile ennen seuraavaa starttia pumppailla käsipumpulla paine linjaan, jos se auttaa niin saattaa tankin päältä putket olla hattaraa tms. Ongelmaa
Onhan tuossa tietty muitakin ja kalliimpia vikavaihtoehtoja
Vs: pajero 3.2 did abs ja luistonesto valot syttyy tyhjäkäynnillä
Onko tää se sama jossa ei moottori pyöri?
Olen ymmärtäny että foorumille esitettyjen kysymysten lisäksi on mukava kirjoitella ratkaistujen ongelmien kohokohtia kysymysten jatkeeksi, ihan vertaistukimielessä :peukku :driver
Vs: pajero perälukko jää päälle
kardaanin ristikot voi äännellä.
Ääriasennossa pauke kuuluu ohjauksen stoppareista "ykköskoppasissa", kovaa ajoa vaan :peukku
Editoin ykköskoppaset tohon kun olet modannu alotusviestiin lisätietoja ;)
Vs: 3 gen Pajero transmission splines worn out
Tuollaset sieltä löytyi, jakiksen puoli oli helppo nakki mutta pääloota vaati täydellisen purkamisen.
Akselit makso tonnin ja siihen voi lisätä muutamia marmoritiskin laakereita yms. käikäleitä eli ilman työkustannuksia voi varautua...