Jäsenen Bronson uusimmat tuotokset

  1. B

    Outlander 2014 DPF-vikavalo

    Tuo Outlanderin ahtoletku ei taida ainakaan tarvikkeena kovin kallis olla, että kannattaako tuosta koittaa kustannuksia ruveta pahemmin jakamaan? Vai oliko joku muukin vika?
  2. B

    ASX, takavalot palamaan päiväajovalojen kanssa, onnistuuko ohjelmoinnilla

    Asetuksista löytyy 5 eri herkkyyttä tuolle valojen syttymiselle. Lisäksi tuon saa toimimaan myös siten, että ensin syttyy ne takavalotkin pelkkien päiväajovalojen kanssa ja kun vielä hämärtyy lisää niin sitten syttyy myös ajovalot. Näin olen itseltäni säätänyt ja herkimmällä asetuksilla on siis...
  3. B

    Outlander 2014 DPF-vikavalo

    Vähän alle 180 000 mittarissa.
  4. B

    Outlander 2014 DPF-vikavalo

    ASX:ssä näkyy olevan vielä kaksi liitosta ennen välijäähdytintä, niin siitä varmaan tuo ero. Tuurillaan voisi saada sopivan leikattua tuosta Outlanderin letkusta. ASX:lle tuo varaosanumero on 1505A787, mutta ei tuolle oikein ole saatavuuksia missään eikä tarvikeosanakaan tunnu löytyvän. Ei Delta...
  5. B

    Outlander 2014 DPF-vikavalo

    Pahoittelut huonosta kuvasta, kun itse letku ei näy. Mutta onko kyseessä siis tuo letku, jonka yläpää on suunilleen noilla kohdin? Näyttää olevan myös itsellä rikki. Ei oikein mitään varaosia tunnu google tarjoavan noista letkussa olevien numeroiden perusteella. DPF ongelmista auto valittaa ja...
  6. B

    ASX taustapeilien automaattinen taitto pois

    Ei saa näissä auton valikoiden kautta ollenkaan pois. Vaatii joko käynnin merkkiliikkeessä tai sitten jos on oikeanlainen obd-kaapeli ja sopivat ohjelmat, niin pystyy itse muuttamaan.
  7. B

    ASX:n kuralätkät

    Ebaystä löytyy ainakin ihan omat mallit ASX:lle, sopii paikalleen tosi hyvin, mutta omasta mielestä ainakin nuo muoviversiot on liian lyhyet. Kuitenkin huomattavasti parempi noilla kuin ilman mitään. Rally Armorilla olisi omasta mielestä parempaa versiota tarjolla.
Takaisin
Ylös Bottom