Jäsenen colt_c5 uusimmat tuotokset

  1. C

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Kertokaa laitteistostanne ootko kiinnostunut myymään noita gt4 seriessejä??tulis muijan konttiin :D
  2. C

    Mitsujen musiikki vermeet

    Vs: Kertokaa laitteistostanne toi onkin jo aika kasa vaimennusainetta,mutta ei siitä kyllä kannata tinkiä.Pitää ruveta viilaamaan konetta että jaksaa kuskaa :) ilmeisesti kilpailuihin voi tulla ei-EMMAlaisetkin,ainakin olin ahvenistolla kerran kaverin mukana,ja hän ei ole EMMAn jäsen,mutta...
  3. C

    Mitsujen musiikki vermeet

    Kertokaa laitteistostanne Eli kertokaa vähän laitteistostanne kokemuksia,sovelluksia,ideoita,oletteko kilpailleet,laitteiston budjetti ja tällaista?Olen ajatellut kilpailla ja olen jo laittetkin hankkinut,asiaa opiskellut muutamia vuosia ja autokin olisi tarpeeksi hyvä aihio ruveta...
  4. C

    Colttiin osia

    Vs: Colttiin osia no tämäpä oli arvattavissa.en mä taida heijastinpaneelia sentään laittaa ;D mut jos jollain olisi edes gti-mallin puskuria hyväkuntoisena,niin siitähän saisi aihion rakentaa hiéman erikoisemman.Valoja mä oon jo tummennnnellu,seuraavaks aloitan kai paikkailemaan pieniä...
  5. C

    Kondensaattorin tarve?

    Vs: Kondensaattorin tarve? konkissa on jonkin verran eroja.mulla dietz p-1 ovh jotain 120euroa.ja hyvin työntää virtaa.Pidän sitäkin mahdollisena,että halvalla ei saa hyvää.Mutta tämä onkin taas jokaisen oma asia,ostaako kalliin vai halvan.Suuntaa-antavana vinkkinä voin kertoa,että panosta...
  6. C

    Kondensaattorin tarve?

    Vs: Kondensaattorin tarve? Nämähän on aina tapauskohtaisia tapauksia.Perussääntönä pidetää 1000w/1f.Eli jos laitteiston piikit sijoittuu 1000w korville,niin kannattaa konkaa todellakin harkita.Itsellä on muutama akku mennyt paskaksi nuorempana,kun soittelin ja akku purkautui ajonkin aikana.Eli...
  7. C

    Colttiin osia

    Mistähän mahtaisi löytyä näihin kanttikorisiin viripalikoita,korisarjaa ja kaikkea muuta hilpentööriä?olen nyt puoli vuotta käyttänyt aikaa ja vaivaa etsiä,tuntuu olevan inside piirin hommia :seina olisi kiva jos joku osaisi edes vähän antaa osviittaa johonkin suuntaan.Tarkoitus olis tehdä...
Takaisin
Ylös Bottom