Jäsenen Dimi3000GTSL uusimmat tuotokset

  1. Dimi3000GTSL

    Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä!

    Vs: Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä! Mulla on nyt se jopelo olo varmaan...tuli eilen ihan urakalla kiskottua situkkaa...ja tais jotain shottejakin olla....huh... :-\
  2. Dimi3000GTSL

    Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä!

    Vs: Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä! Mä tein tänään pitkästä aikaa katkarapusalaattia...Fizziä vedin siihen perään ;D Hyvää Juhannusta kaikille!!!
  3. Dimi3000GTSL

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Hetki sitten rassailin jäsenmaksun 2011 ;D :peukku
  4. Dimi3000GTSL

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Mä en ainakaan pääse ku ei viittis pakittaa sinne asti itiksestä :driver ;D ;D ;D
  5. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Siinä on sellainen suorakulmainen liitin ratin vasemmalla puolella, laitan illalla kuvan siitä.
  6. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Viime vuonna sekin on tehty sen jälkeen autolla ei ole ajettu kun noin 2500km...ja öljyt aika punaiset...pakilla vetää kumminkin aika hyvin...en tiedä...mut mystinen...sit kun olet Helsingin miitillä niin voisitko ajaa itikseen asti sen scannerin...
  7. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Nyt Harri tuli paha...en oikein muista mitä se mulle myi siel Powermaticissa viime vuonna...nyt kun foorumia lueskelen jo koko illan ja yritän muistella niin tuntuu ihan siltä että toi Dexron pyöris jotenki mielessä ja tuntuu että se voi jopa sitä...
  8. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Joo...otan sen projektin huomenna duunin jälkeen...mut sitä ihmettelen että se ei toimi edes kolmosella...meinaan sillo ku vanha rikkinäinen oli irti niin se kulki sentään kolmosella...kun löin siihen tän toisen boksin joka tuli jenkeistä se toimi sillä...
  9. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Siis mä vasta tilasin käytetyn yksikön jenkeistä, tutun kautta tilattu ja kuulemma testattu pitäis toimia, kokeilin sen irrottamista ei tapahtunut yhtään mitään...
  10. Dimi3000GTSL

    Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT

    Vs: Mitsubishi 3000GT SL 1991 3.0 V6 AUT Noniin...nyt se jäi taas seisomaan...moottori on vaihdettu ja jopa sain ajettuakin vähän reilu tuhat mailia...eli automaattivaihteisto...pakki menee päälle ja toimii hyvin...P toimii myös mutta D 2 tai L ei toimi...eli ei vedä ollenkaan...onko mitään...
  11. Dimi3000GTSL

    Galant -93 : 2,0 GLSi ,

    Vs: Galant -93 : 2,0 GLSi , Vaikuttaa samalta kuin mullakin...taitaa olla väärät öljyt laatikossa, suodatin tukossa, öljyt vähissä tai liikaa öljyä... EDIT: Paitsi mulla toimii R eli pakki...ja hyvin toimii ;D muu ei toimikkaan :seina
  12. Dimi3000GTSL

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Harmi etten päässyt :( mut yritän seuraavalla kerralla...oli vähän juoksevia asioita hoidettavana... >:(
  13. Dimi3000GTSL

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Luin tänään tämän kun löin tracking nampörin USPSn sivuille ::) Your item is being processed by customs in FINLAND. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. Enter Label/Receipt Number...
  14. Dimi3000GTSL

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Onnea uudelle timanttikäsittelijälle ;D :driver
  15. Dimi3000GTSL

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Tämä onnellinen tonnarin omistaja rassaili just kamat ylös uuteen asuntoon....siinä sitten onkin puuhaa koko illaksi...saada kamat levitettyä paikoilleen...Riiviö vois tulla kahville joku päivä...
Takaisin
Ylös Bottom