Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ai niin. Ei ne piuhat saisi olla villojen välissä. Päällä kylläkin ja pakollisissa läpivienneissä täytyypi oikealla tavalla putkittaa, mut se nyt sitten sähkömiesten probleemi.
Ennen oli asiat vähän toisin ja monenmoista sattuikin.
Ihan huoletta. Ja eikös se originaali mummo pukkaa vain 8A:n tavaraa ulos? Eli vaikka 10A sulakkeella suojattu pistorasia riittää.
Ongelmahan oikeastaan on, ettei 16A pistorasia todellisuudessa tahdo kestää pitkäaikaista 16A virtaa, vaan tuhoutuu nopeasti ja saattaapi palovaarankin aiheuttaa...
Kiitän kommentista!
Tavanomaisesti latailen työnantajan pistorasiasta 16A yksivaiheisella, mutta originaali laturi on sitten mökkikäytössä...siellä kun tuli asennettua vain 10A pistorasia. Säädettävä toki tuo 16A laturikin on. Moottorin/sisätilanlämmitintä ei sitten kyllä kestä samalle vaiheelle...
Sarjassamme "Esson baarijuttuja" vai ei: Minulle kerrottiin Mitsun käyttävän vain kahta vaihetta 3-vaihelatauksessakin.
Jos, niin mitähän kahta niistä? Vai oisko syytä unohtaa koko tarina :)
Hei, paitsi upouusi jäsen (aika vanha sellainen :)) mut lisäksi olen uusi Eclipse Crossin haltija. Nyt sitten tulikin kysymys, mikä varmaankin useimmista lukijoista aika hölmö, mut antakaa noviisille anteeksi! Nimittäin erityisesti laskettelumonot (niitä auton oviaukossa pukiessa) kolhivat...