Jäsenen El Bastardo uusimmat tuotokset

  1. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa onko minkälainen homma vaihtaa DIESEL 1.8 DI-D 4WD polttoaineen suodatin, onko kukaan tehnyt moista itse ? täytyykö purkaa paljonkin jne. ?
  2. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa mitä taakkatelineitä olette hankkineet ASX'n kiinteisiin kattokaiteisiin, en hae niitä arvokkaimpia merkkejä vaan lähinnä asianajavia edullisempia vaihtoehtoa. Kiesi vm. 2011 4x4 di vastaankin itse itselleni; kovin edullisia vaihtoehtoja ei taida ollakaan, halvemmat...
  3. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa Mulla tuli tollaset mukana...
  4. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa minä taas....ASX vm. 2011 diisselin omistaja.... :peukku kiesillä ajettu vajaat 30tkm ja tuossa männä viikolla syttyi ajossa moottorinkuva kojetauluun eikä sammunut vaikka heitin kuperkeikkaa ja tein muita temppuja. Zekkasin sulakkeet vielä kotona eikä valo sammu. Noh...
  5. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa - Bluetooth sellaista kysymystä että toimiiko teillä muilla BT ongelmitta ASX'ssä ? Omassa 2011 diisselissä välillä ei yhdistä soittoa ollenkaan auton BT'n kautta ja välillä taas katkaisee BT yhteyden soiton/puhelun ollessa päällä. Voihan tämä johtua puhelimestakin mutta...
  6. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa kiitos nahkurille ja webtrapille pitkiä hermoja... kas kun kaikki ei ole niin automiehiä että heti toisena päivänä auton alle saatuaan jaksaisi selata manuaalin läpi ja ihmetellä moista, varsinkin kun on tää netti ja tällainen palsta jossa selkeesti on tietäviä...
  7. E

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa terve... uutena ASX vm. 2011 diisselin omistajana heräsi kysymys keskikulutuksen nollautumisesta; onko tämä softaongelma kenties vai ominaisuus kun koneen sammuttamisen jälkeen polttoaineen keskikulutuslukema aina nollautuu ? Ei kai se näin pitäisi mennä ?!
Takaisin
Ylös Bottom