Jäsenen Eräjorma-m uusimmat tuotokset

  1. E

    Pajeron ne kuuluisat saranat

    Vs: Pajeron ne kuuluisat saranat En muista oliko se kasimilli vai kymppimillinen. Mut joka tapauksessa, pultti kävi suoraan siihen ilman mitään sorvauksia. Itse otin 12.9 lujan pultin,vois kaise 10.9 kestää.
  2. E

    Pajeron ne kuuluisat saranat

    Vs: Pajeron ne kuuluisat saranat Mulla lähti aika herkästi lyömällä. Mut jos ei lähe niin yks sarana kerallaan irti ja ruuvipenkkiin kiinni. Lyöntitamppi kunnollinen. Sarana juuresta rälläkällä poikki,ettei pää leviä lyödessä. Pajavasara sillä napakoita iskuja pitäs irrota! Jos ei vieläkään...
  3. E

    Pajeron ne kuuluisat saranat

    Vs: Pajeron ne kuuluisat saranat Itse vaihdoin muistaakseni paikallaan ollessa ne tapit! Olivat aika tiukassa lähtemään irti. Sopivan pituinen pultti mielellään 12.9 luja. Pikkuisen rälläkällä pultin päätä matalemmaks ja hyvä tuli.
  4. E

    Pajeron takaperänlukon "kompura"

    Missä sijaitsee pätkäpajeron takaperänlukon kompura? Pitkässä on penkin alla. Samassa paikassa se ei ainakaan ole!
  5. E

    2gen pajeron kytkettävän takatasauspyörästön lukon "pumpun" toiminta?

    Vs: 2gen pajeron kytkettävän takatasauspyörästön lukon "pumpun" toiminta? Ite totesin lukon toiminnan siten että,puhalsin perästä lähtevään putkeen paineilmaa ja sieltä kuului pieni loksahdus. Perämurikan valo alkoi palamaan mittaristossa kokoajan. En uskonut vielä pelkkää valonpalamista...
  6. E

    2gen pajeron kytkettävän takatasauspyörästön lukon "pumpun" toiminta?

    Vs: 2gen pajeron kytkettävän takatasauspyörästön lukon "pumpun" toiminta? Mulla meni pajerosta kyseinen pumppu rikki! Laitoin sellaisen tupakan sytyttimestä toimivan kompuran ja takalukko toimi hyvin!Yhdisti vaan johdot, takalukon katkaisimen kanssa. Mutta olihan se kompura vähän äänekäs...
  7. E

    Moottorin vaihto: bensasta diiseliin!

    Vs: Moottorin vaihto: bensasta diiseliin! Taitaa olla viisaampi pysytellä bensa koneessa. Vaihtaa vaikka koko auto dieselmalliin. Ainakin pitkiä 2gen malleja näyttäisi olevan myynnissä useita. Suurin osa muutettu vaan huoltoautoiksi,tarviis 5paikkainen olla. Katsellaan!
  8. E

    Moottorin vaihto: bensasta diiseliin!

    Alkoi kiinnostamaan pajeron bensakoneen vaihto diiseliin. Kyseessä 93vm pätkä pajero automaatti laatikolla! Voishan tietty vaihtaa koko auton diiseliin. Mutta omassa autossani on kori ja runko niin hyvässä kunnossa tuskin saisin parempaa. Onko miten paha rasti? Vaihdelaatikko ei vissiin käy...
  9. E

    pajeron käynnistysongelmat

    Vs: pajeron käynnistysongelmat Mulla oli entisessä pajerossa samanlainen ongelma! Kaasua kun painoi käynnistämisen(ilman roikkaa) jälkeen koko tienoo peittyi savuun ja käynti epätasaista.Mutta auto kyllä aina käynnistyi! Annoin auton käydä muutaman minuutin ja käynti tasaantui. Kaverilla...
  10. E

    Pajero -92 3.0 V6 Laturinhihnan kiristysrullissa klappia?

    Vs: Pajero -92 3.0 V6 Laturinhihnan kiristysrullissa klappia? Mulla tosiaan samanlainen kitinä! Enkä oo saanu selville mistä se tulee! Jostain hihnoista kai. Hieman kun lisää kierroksia koneeseen kitinä loppuu! Auto 93vm v6 pajero!
  11. E

    Pajeron automaatti super select

    Vs: Pajeron automaatti super select 5 tonnin kantturoissa pyörii... Kun vaan jostain löytyis 2.5-2.8 diiseli pätkä! Se saattais olla viisaampi hankinta! Vai mitä on raati mieltä?
  12. E

    Pajeron automaatti super select

    Vs: Pajeron automaatti super select Oisko tää sitten tuotu joskus ulkomailta! Vaikka ihan "normaalit kilvet" tässä autossa on. Tai sitten perä vaihdettu! Offikäyttöön auto ei ole tulossa,vaan ihan perinteiseen metsästys käyttöön.Asfaltilla ja hiekkätiellä suurin osa kilometreistä tulee! Joskus...
  13. E

    Pajeron automaatti super select

    Vs: Pajeron automaatti super select Mitä toi jmd-malli tarkoittaa? Minulla olisi pitkän diesel pajeron kytkettävä takalukollinenperä,josta banjo poikki! Kävisikö tästä vaihtaa perämurikan sisuskalut tuon kitkalukon paikalle? Ja hommais jostain ne alipaine härpäkkeet ja avot olisi takalukko...
  14. E

    Pajeron automaatti super select

    Terve! Minä olen ostamassa pätkä pajero vm93 3,0 gls bensamallia. Heräsi pari kysymystä! Auto on automaatti laatikolla ja super selectkin löytyy. Mutta autossa ei ole kytkettävää taka-akselinlukkoa,vaan kitkalukko! Onko autoon vaihdettu perä, vai on joissakin malleissa ollut kitkalukko takana...
  15. E

    Pajeron käsijarruvalo

    Tervehdys! Pajerossani vm92 alkoi palamaan käsijarrun merkkivalo mittaristossa. Mikähän mahtaa olla vikana? Katkaisija katsottu ja siitä lähtevä piuha. Toinen propleema on vasemmapuolen ajovalon (H4) kanta sulaa, se muovi johon tulee 3 piuhaa valoille. Onkohan näillä asiolla yhteyttä...
Takaisin
Ylös Bottom