Jäsenen euphonium uusimmat tuotokset

  1. E

    Carisman vilkut

    Vs: Carisman vilkut Rele vaihdettu ja vilkut toimii. Vanha rele helisi kun sitä ravisti. Uteliasuuttani avasin sen. Siellä oli sellainen kieli poikki.
  2. E

    Carisman vilkut

    Vs: Carisman vilkut Soitin Delta-autoon. Lupasivat vilkkureleen huomiseksi. Hint vain hiukan yllätti. 44€
  3. E

    Carisman vilkut

    Vs: Carisman vilkut Tiedän. En ole uusi hyvinkääläinen vaan asunut täällä koko ikäni, eli reilut 50 vuotta. Enköhän saa releen hankituksi. :)
  4. E

    Carisman vilkut

    Vs: Carisman vilkut Ok. Kiitos. Kyllä ainakin Hyvinkään Motonetistä saa henkilökohtaista palvelua myös. En vain nyt käynyt siellä. Katselin vain nettisivuja. Niitä ei taas kaikilla varaosaliikkeillä olé sellaisia, joissa voi itse selata varaosia.
  5. E

    Carisman vilkut

    Vs: Carisman vilkut Osaisikohan joke neuvoa, missä se vilkkurele on ja mistä void ostaa. Ainakaan Motonetin sivuilta en löytänyt Chrisman vilkkurelettä.
  6. E

    Carisman vilkut

    Missähän voi olla vika, kun 98 mallisen GDI-karisman vilkut lakkasivat yhtäkkiä toimimasta. Sulake on ehjä, eikä mikään hätävilkkukatkaisimen räplääminen, mitä neuvottiin jossain keskustelussa auta asiaa.
  7. E

    Varoituksen sana huijareista!

    Vs: Varoituksen sana huijareista! Täytyy muistaa, kun julkaisee noita nimiä täällä, että esimerkiksi Matti Kanasia on Fonecta Finderin mukaan Suomessa aika monta. Pahimmillaan näissä voi käydä niin, että joku syytön saa turpaan, kun sattuu olemaan sama nimi, jota huijari on käyttänyt.
  8. E

    GDI Carisma 98, ohjaus kitisee vasemmalle käännettäessä

    Ostin muutama päivä sitten elämäni ensimmäisen Mitsubishin, eli 98 GDI Carisman. Olen nyt ajanut sillä reilu 500km ja auto tuntuu toimivan hyvin pientä nykimistä silloin tällöin lukuunottamatta. Eniten minua ärsyttää kitisevä ääni, joka kuuluu vain kääntäessä rattia vasemmalle. Lähinnä tämän...
Takaisin
Ylös Bottom