Jäsenen gti uusimmat tuotokset

  1. G

    Myydään 1,8 gti lanceri -91 hinta 700.-

    Myynnis pieni projekti! 700.- tiadustelut 040-7225870
  2. G

    jakopäänhihna

    ite oon ottanu noi super tiukalla olevat pultit tyyliin että 5 vaihde päälle ja joku painamaan jarrua. yks paukuttaa pulttipyssyllä ja viel yks jannu vääntää putkipihdiillä hylsystä. aina o lähteny! ja ihan normaali kierre on.
  3. G

    Joutuuko nokat irrottamaan 4G93 koneesta nostajien vaihdossa?

    Ei välttämättä tarvi ottaa nokkia pois. omaani ainakin vaihdoin ja nokat oli paikoillaan, ja kone sama 4g93 DOHC
  4. G

    mistä turbolle öljyä?

    joo!  mä ainaki oon ottanu siitä oljynpaineanturin kohasta, siihen vaa T-haara ja hyvin on pelannu.
  5. G

    lukkoa lancerin tasauspyörästöön?

    no esim. kuivallapiellä vois pientäkehää kääntyes pikkusen vedellä ja joutuus kokoajan vääntää vastaa. jäälläkin piikkipyörillä ajaes vääntelee jo aikalailla jos ei mee sutien mutkia. 1.5 koneesta loppu kyl voima keske ku pisti kempinlukon, mut nyt onki fordin 2.0 ohc coltin keulilla ,jaksaa...
  6. G

    lukkoa lancerin tasauspyörästöön?

    no kempinlukkoa ei kannata ainakaa käyttöautoon tehä, varsinkaan kun kysees on etuveto. hitsasin yhteen pelto colttiin lukon tuli aivan ok pellolle mut kauhee ajella" normaalisti"
  7. G

    4G67 männänrenkaat

    nii olisko jollaki tietoo miten paksut on ton 4g67 männänrenkaiden paksuudet. ajattelin vaa jos jossain olis samoilla mitoilla ettei tarvis alkuperäisiä laitta ku on niin kalliit. tarvikkeena ei ainakaa kirjojen mukaan saa.
  8. G

    Mitsuun lisää tehoa????

    pistä turbo siihen sun riisikippoos. niin mä tein omaan 1.5 teho masiinaan..... ;D
  9. G

    peltisarjat 4-2-1 VS 4-1 ??

      ite tein tosta sammutuspeitteestä tota lämmöneristysnauhaa, leikkasin vaa sopiviksi soiroiksi. halpaa mut ei niin siistiä.
  10. G

    Kakkosautot

    ykkösauto lancer gti -92 kakkosauto foord capri -74 ja "jäärata"coltti 2.0 -82.
  11. G

    Kellään muullakin -92 Lancer 1,8-16v Gti ?

    Täältä löytyy kans -92 punaanen. muuten hyvä, mut nostajat naputtaa.. :)
  12. G

    Colt Turbo / bensapumppu

    katoin c.a.p.s.illa olis alkuperäinen numero MB 400671 mut ei näyttäny hintaa ja se meinaa et ei ole maahantuojan varastos..
  13. G

    öljynkulutus

    ei muute tarvi ottaa kantta pois ku vaihtaa ohjurin kumit..
Takaisin
Ylös Bottom