Jäsenen H.Moilanen uusimmat tuotokset

  1. H

    Carisma 1.8 GDI - Paljon näillä yleensä ajetaan ennen liikenteestä poistoa?

    Vs: Carisma 1.8 GDI - Paljon näillä yleensä ajetaan ennen liikenteestä poistoa? TUlipas se sitten Carisma laitettua. -99 1.8 GDI, Mittarissa 337tkm. Välistä vähän nykii kiihdyttäessä. Silloin tällöin käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynti vähän outoilee. Mutta nämä ongelmat pois lukien voi sanoa ...
  2. H

    Carisma 1.8 GDI jakohihnan vaihto ja perushuolto

    Vs: Carisma 1.8 GDI jakohihnan vaihto ja perushuolto Siis maksoiko tässä pelkät osast 400€ vai osat ja työ yhteensä? Sain Timanttitiskiltä seuraavanlaisen jakopääremppa tarjouksen ja mietin, että voiko se oikeasti olla näin kallista :D 1055,00€ yhteensä kiristinpyörä 52,00 hydraulikiristin...
  3. H

    carisma 1.8 gdi vika vai ominaisuus

    Vs: carisma 1.8 gdi vika vai ominaisuus Itse ostin juuri -99 1.8l GDI:n . Muuten on kyllä hyvän tuntoinen auto, mutta täysin sama sahaamisongelma. Oli taas auto noin tunnin ajan pihassa ja sen jälkeen sahautta käyntiin sellaisen 4-5sek... Mikä on minusta normaalia pitempi aika. Auttoiko...
  4. H

    Carisma 1.8 GDI - Paljon näillä yleensä ajetaan ennen liikenteestä poistoa?

    Vs: Carisma 1.8 GDI - Paljon näillä yleensä ajetaan ennen liikenteestä poistoa? Kiitos vastauksista teille! Minulla on se sellainen tilanne, että olen yrittänyt katsoa itselleni galanttia/carismaa johon vaihtaisin E-sarjan mersuni. Olen 2 Galanttia omistanut ja olen ollut niihin niin...
  5. H

    Carisma 1.8 GDI - Paljon näillä yleensä ajetaan ennen liikenteestä poistoa?

    Hei! Olen hankkimassa itselleni ensimmäistä Mitsubishi Carismaa ja ajattelin kysyä täältä asiantuntijoilta neuvoa :) Kuinka paljon tällaisilla 1.8 GDI Carismoilla yleensä ajetaan (-99) ? Olisin mahdollisesti ostamassa edellä mainitun kaltaista Carismaa jonka mittarissa on 330tkm tällä...
Takaisin
Ylös Bottom