Jäsenen H_e_s_e uusimmat tuotokset

  1. H

    Pajero 2.8td vm-98 tärinät.

    Vs: Pajero 2.8td vm-98 tärinät. onko löytynyt tärinään ratkaisua? mulla täristää 80-100 vauhdissa vapaalla ajettaessa, veto päällä tärinä katoaa...
  2. H

    Pajeron "kahina" ?

    Vs: Pajeron "kahina" ? 4 ja 5 vaihde äänettömiä
  3. H

    Pajeron "kahina" ?

    Mistä mahtaa johtua "kahina" ääni 1-2-3 vaihteita vaihtaessa ja pieniltä kieroksilta kiihdyttäessä, ikäänkuin joku osa luistaisi, eikä pysyisi kierrosten kasvaessa mukana, ääni kuitenkin häviää kierrosten kasvaessa. Auto on 2.8 tdic Pajero 1995, otettu käyttöön 1996, tuotu Saksasta 2008 ...
  4. H

    Pajero 2.8 gen2 vikoja / kysymyksiä

    Vs: Pajero 2.8 gen2 vikoja / kysymyksiä Mulla oli laturilta lähtevien johtojen kuoret hiertyneet ensimmäisen kiinnikkeen kohdalta ja räpsivät maahan, joka aiheutti monenlaista epämääräistä vaivaa ...
  5. H

    Pajeron 4M40 koneen kansi halki

    300 tkm ajetun Pajeron paisuntasäiliö muistutti kiehuvaa perunakattilaa, luulin että kansipahvi vain rikki, mutta kannen irroituksen jälkeen totesin sen olevan monesta kohtaa näkyvästi halki esikammioiden ja venttiilien väliltä, lisäksi esikammioiden reunoista puuttuu pieniä paloja. Taitaa olla...
  6. H

    Pajero 2.8 tdi

    Anteeksi tyhmä kysymys... :) Olen irroittamassa kantta -96 4M40 2.8 tdic koneesta, kun paisuntasäiliössä kuplii ja lämmöt nousevat ... kansi/kansipahvi? kysymys :nykii - kumpaan suuntaan nokka-akselin ketjupyörän pultti aukeaa, luin Lontoon kielellä olevaa manuaalia, ja siitä ymmärsin että...
Takaisin
Ylös Bottom