Jäsenen Hakola uusimmat tuotokset

  1. Hakola

    Mistä kytkin VR4:n?

    Ittellä on menos tällä hetkellä kytkimen vaihto. Vähä meinaa olla hakuses että kuinka sen saa järkevästi vaihdettua? Onko kellään kokemusta siitä, ettei tarvi koko konesta purottaa. MBK2065 tuos on tuotenumero vakio kytkimelle, mukana painelaakeri. Löysin itte Australiasta
  2. Hakola

    1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma

    Vs: 1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma Sellaasta löyty maaroitus piuhat ei ollu yhristäny kunnolla jotta ne oli lämmenny ja sulattanu vähä viä muita piuhoja lisää. Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  3. Hakola

    1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma

    Vs: Apua tarvittoo ! (Vm 96 Galant VR 4) Ok. Viikonloppuna on taas aikaa rassata huutelen lisää jos ei löyry mitää :D ittellä tuli ensi mieleen ku johdot pomppaa "putkeen" peräloorasta jos se olisi esimerkiksi hinkannu niin jotta suoja kuori olis menny puhki Lähetetty minun ALE-L21...
  4. Hakola

    1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma

    Vs: Apua tarvittoo ! (Vm 96 Galant VR 4) Joo oon kattonu sulake tykkää mennä hajalle. Dual portti on laitettu mutta ei sen pitääsi vaikuttaa ::) Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  5. Hakola

    (lukittu aihe - katso "Autosähkö")

    Vs: Rele on rikki kans Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  6. Hakola

    1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma

    Vs: Ja rele on myös pimiä Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  7. Hakola

    1996 Galant VR4 SRS ja vilkku ongelma

    Elikkäs 96vm galant vr4 vilkut lakkas toimimasta myös hätävilkku. Ja airpäkki valo sytty samaan aikaan... Mikä oikee voi tehrä noin ? Alkaa vaan itsellä ideat loppumaan oikosulkua ei ole ! Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla (Edit: otsikko muokattu kuvaavammaksi...)
  8. Hakola

    (lukittu aihe - katso "Autosähkö")

    Elikkäs 96vm galant vr4 vilkut lakkas toimimasta myös hätävilkku. Ja airpäkki valo sytty samaan aikaan... Mikä oikee voi tehrä noin ? Alkaa vaan itsellä ideat loppumaan oikosulkua ei ole ! Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  9. Hakola

    Vaihto hks:sän dumpista dual porttiin ?

    Eli olisi kerran asennettu hks:sän dumppi AITO suoraa japanista kaikki hilppeet on. Ei toiminu kunnolla vr4 galantis. Tai siis dumppi toimi auto ei :'( Lähetetty minun ALE-L21 laitteesta Tapatalkilla
  10. Hakola

    Ahtopaineet

    Mikähän vois rajoottaa ahtopaineta vr4 galantis vm96 manuaali ? Ja joo on viä nopeus rajootettu ei mun käsittääkseni pitääsi vaikuttaa ??? Ja ahrot on vain 0.45bar. Mitä niin pitääs olla 0.7 vakiona ?
  11. Hakola

    Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle!

    Vs: Threadi hauskoille kuville, videoille yms. sonnalle! ;D
  12. Hakola

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Moro ! Sain ny jo tehtyä tunnukset tänne vaikka on ollu jo kolme mitsua ennen nykyystä :D joo tosiaan oon kauhajoelta 20v nuori kloppi tämän hetkinen auto on galantti vr4 vm.96
Ylös Bottom