Jäsenen harrio uusimmat tuotokset

  1. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Nyt kun pakkaset alkoi varmistui tuo käyntihäiriön poistuminen stefan vaihdolla
  2. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Vaihteiston jurinat tais loppua. Takakardaanin lähdön laakeri oli vääränlainen, ilman ulkokehän lukkorengasta. joten laakeeri pääsi liikkumaan pesässään useamman millin pitkittäin. nyt uus laakeri ja simmit. Noita voiman siiron jurinoita vois aiheutaa jus tuon hännän ja laakerin välinen klappi.
  3. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Nyt on stefakin vaihdettu, sitten vaan odotellaan pakkasia
  4. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Kyllä käynti ongelmat jatkuu. Pitää vielä vaihtaa paluu linja ja sitten varmaan pumpun stefa.
  5. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Tuossa tutkin polttoaine linjaa ja siitä löytyi 6 liitosta ja takaiskuventtiili eli tämänkanssa ollut vissiin jonkinlainen asemasota pitempäänkin. laitoin läpinäkyvänletkun suotimelta pumpulle, ja siellähän liikkui ilmaa isoina kuplina. Uusi letku tankilta suotimelle ja kuplinta loppui lähes...
  6. H

    Ostetaan vararengas pajeroon vanteineen

    Tarve 33/10.5 tai 285/75r16 Renkaalle, kuviolla ei väliä. O4O4II9594
  7. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Oon johonki vanhaan diisseliin sillontällön jotain 2t öljyä lisänny mutta en mitään merkittävää eroa huomannu
  8. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Luin nuo kaikki käynti ongelma jutut ja stefa vialtahan tämä vaikuttaa. Käyntihäiriöön selvästi vaikutaa lämpötila ja seisonta aika. Samoin autossa on tärinä joka alkaa 80, lähes häviää 90 ja sen jälkeen taas palaa. Kaikilla vetotavoilla, vapaalla, vedossa ja kaikilla vaihteilla joilla noihin...
  9. H

    2.8 pajeron käyntihäiriö ja voimansiirron täristys

    Puolisen vuotta omistanu 97 2.8 manuaali saksan tuonti pajeron. Pakkasten alkaessa alkoi oireet. Käynnistyy hyvin kylmänä mutta n.puolen kilometrin ajon jälkeen ei pysy oikein alle 2000 kieroksen käynnissä. Jos pääsee sammumaan joutuu startaan pitkään. jos ajaa kylmänä muutaman sadan metrin...
Takaisin
Ylös Bottom