Jäsenen Hecca uusimmat tuotokset

  1. Hecca

    ASX MY15 1.6 AS&G:n toiminta

    Vs: ASX MY15 1.6 AS&G:n toiminta turha systeemi. onneksi se pysyy pois päältä kun puhallin on tuulilasille.
  2. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa Tai sitten vaan toisis autois on laatikot vähä sujuvampia ku toisis :) Mutta joo ykköstä varsinkaan ei saa päälle jos auto liikkuu vähääkään. pitää olla ihan pysähdyksis. mutta tämä nyt vaan on asx ominaisuus. liian pieni väli ykkösen ja kakkosen välillä.
  3. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa emä rupee mitään vaihtamaan mitä huoltokirja ei käske vaihtaa. 2,5v vanha auto ja 25t mittaris. kattelen vielä miten toimii ja vie takuuhuoltoon 2v päästä jos tuntuu oudommalta :)
  4. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa Eikö täällä forumillakin joku puhunu. vai oliko se kytkin mikä oli nopeasti ruostees. no mä käytin kesällä vuosihuollos niin ukko sano että oli johonki asx menny vaihteisto uusiksi vaikka oli ajettu jotain 50t kieppeillä. voiko se kytkimestä olla sit jos ei mene vaihde...
  5. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa Onko teillä joskus niin ettei meinaa saada ykköstä silmään liikkeelle lähdös? tai vaikka ajoskin jotain pieniä vaihteita. tuntuu että stoppaa johkin. mietin vaan että onko normaalia vai ei. asx vissii kuulemma monis menny vaihdelaatikko vaihtoon. Mietin vaan että mikä on...
  6. Hecca

    ASX 2017

    Vs: ASX 2017 Ei jaksa huvikseen koeajella. Ei taida enää saada subbaria uuteen asx. Sen takia ei kannata vaihtaa :D Ajan omallani niin kauan ku pyörii ilman korjauskuluja.
  7. Hecca

    Outlanderin takaluukku ei aukea (ratkaistu)

    Vs: Outlanderin takaluukku ei aukea Mekaaninen lukko vai. Itellä sähköinen asx:s eli joskus jäätyi ja löi tyhjää. aukes ku suli.
  8. Hecca

    ASX 2017

    Vs: ASX 2017 En ole vieläkää nähny liikentees yhtäkään uutta asx vaasan alueella. katoin vaan että takuu huonontunu 5v/100 000tkm. Eikö autot nykyä kestä enää edes 150tkm asti? Enää kaksi varustelutasoa, ei lähde enää hinta 19 900e vaan jostain 23teur. varustelu muutenki mun mielestä...
  9. Hecca

    Sisätilan lämmitin kiinni ASX:ään

    Vs: Sisätilan lämmitin kiinni ASX:ään mulla vaan lattialla 20e lämmitin. ei tehokas mutta riittävä näille pakkasille.
  10. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa onko toi siellä kuskin puolen sulakeluukun takana. pitää koittaa lurkata.
  11. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa olen koittanu pitää pohjas monta sekunttia, mutta ei mitään tapahdu. ihan kuin ei olisi piuhat edes kiinni koko napissa. vai näkyykö teillä näytössä jotain tätä nappia painamalla? start stop nappi toimii ja näytös näkyy, mutta tästä painamalla ei mitään. mietin soitanko...
  12. Hecca

    ASX autotallissa

    Vs: ASX autotallissa Tuo ajonvakautusjärjestelmän "off" nappi kojelaudas. Pitäskö siitä painamalla tapahtua jotakin? Ei ainakaa näytös tapahdu mitään enkä muutenkaa huomaa eroa.
  13. Hecca

    ASXn huolto-ohjelma

    Vs: ASXn huolto-ohjelma mulla on asx bensa ohjelma. 100tkm kohdalla perus moottoriöljyn lisänä vaihteisto öljyn vaihto.
  14. Hecca

    Phone Call Active ?

    Vs: Phone Call Active ? semmosia ne iphonet ;D Itsellä Samsung rupeaa kans heti soittamaan musaa.
  15. Hecca

    ASX 2017

    Vs: ASX 2017 pari uutta outlanderia on tullu eteen.
Takaisin
Ylös Bottom