Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Oisko ideoita millä sais kampiakselinpään oikastua kun hihnapyörä vipattaa.Joskus pääsi löystymään hinhapyörä jonka vuoksi todennäköisesti päässyt epätasaiseksi.
Suuttimet kävi huollossa ja oli kuulemma suihkutus ihan pielessä ja kyllähän tuo kaasuun vastaa ihan eri tavalla ku aiemmin.Mutta vika ei kyllä korjautunut.Saiskohan tuota syöttöpumppua testattua jotenkin että onko vika siinä.Sen verta kallisremontti jos vika siinä että ei kyllä mielellään...
Tuli vielä suuttimet otettua irti tuosta ja 2 ja 4 pytyn suuttimet näytti märiltä ja 1 ja 3 kuivilta sekä pirun karstasilta.
Voiko nuilla olla tilanteeseen vaikutusta?
Nyt tarttis kipeesti vinkkiä.
Kyseessä pajero sport 2004 2.5td.
Tämä alkoi noin viikon seisonnan jälkeen.
Auto toimii kylmänä ongelmitta kun auto lämpiää esim muutaman kilsan lenkki nii rupee konekäymään tosiepätasasesti nykii rykii,kierrosluku mittari heittelee omiaan tai ei näytä mitään ja sit...
Käypiköhän pajero sporttiin toisesta samanlaisesta suoraan moottorinohjausboksi vai jokohan on tuossa ajonestosyteemit olemassa?
Auto siis Pajero Sport 2.5Td 2004
Aaivan ja kiitoksia neuvoista.Minkähänlaisia kilometrejä öljypumppu kestää?Kannattaskohan uusia samalla remontin yhteydessä?Autolla 420 000 kilometriä takana.
Hei,oisko konstia mielessä millä korjata kampiakselin kiilaura?
Onnistuuko ihan kiilapaikoillaan hitsaus ja viilalla sekä hiomapaperilla kampuranpää tasaseks hitsisauman kohalta?
Tarkka kohta kiilauran kohdasta tiedossa kuitenkin.Kiilaura siis levinnyt vain moniurahihnapyörän kohdalta eli...