Jäsenen ihavaajuuso uusimmat tuotokset

  1. ihavaajuuso

    Lancer GTI -93, Febiz

    Tuo 0,2mm männän ja kannen välissä kyllä kuulostaa tosi pieneltä. Laittaisin paksumman tiivisteen jos mahdollista. Itsekkään en ole mikään moottori velho, mutta jostain olen lukenut että 0,1mm per 1krpm on hyvä nyrkkisääntö.
  2. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    Taka-iskarit pitäisi vielä löytyä. Lähetys onnistuu, kun rahat näkyy tilillä.
  3. ihavaajuuso

    Evo ix moottorin rakennus?

    En oo mikään koneen rakennuksen ammattilainen, mutta jos se on vaan 0,001mm yli tehtaan arvoista en usko että siitä tulee ongelmia.
  4. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    Osa noista ainakin löytyy, käyn tänään penkomassa tallilla. Pistä vaikka whatsappiin viestiä.
  5. ihavaajuuso

    Evo 4:een isot Brembon jarrut

    Tuskin on mitään väliä jos jarrupalat vaan mahtuu paikoilleen, eikä aja niitä ihan loppuun asti. Kannattaa tietenkin seurata ettei satula jousta niin paljoa että ottaisi levyyn kiinni.
  6. ihavaajuuso

    Evo 4:een isot Brembon jarrut

    Mä oon laittanut omaan neloseen Evo 7 brembot ja ainakaan seiskan vakioilla ja ebc:n levyillä en oo huomannut tuollaista. Itse tarkastaisin että levyt on varmasti oikeat ja vertaisin että levyn mitat vastaa alkuperäisiä.
  7. ihavaajuuso

    Evo IV Evoscan Oulu

    Toinen ryhmä kysymys. Onhan autolla ajettu valon syttymisen jälkeen? Abs-järjestelmä käy itsensä läpi, kun lähtee liikkeelle ja sammuttaa valon jos ei oo vikoja päällä
  8. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    .
  9. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    Tää viesti on näköjään menny ohi. Ota puhelimella yhteyttä jos vielä tarvetta.
  10. ihavaajuuso

    O: Turbotimer, catback, kierrättävä bov, boost control

    Täältä löytyy Opel Astran vakio Catback
  11. ihavaajuuso

    Evo 4 purkuosaa

    Osia lisäilty
  12. ihavaajuuso

    Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

    Vs: Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu Mun mielestä tähän sopisi joku hirveä mörköturbomoottori ja ulkokuoren voisi jättää vähän rapeaksi. ;D
  13. ihavaajuuso

    Evo 6 moottorin kunnostus

    Vs: Evo 6 moottorin kunnostus Jos meinasit kasata moottorin uusilla männillä, veiveillä, sekä ehkä uudella kampiakselilla jos vanha on mennyt niin huonoon kuntoon ettei sitä voi käyttää, alkaa budjetti olla jo siinä. Eikä sitä tiedä riittääkö kanteen pelkkä pinnan suoristus vai pitääkö tehdä...
  14. ihavaajuuso

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Mitä kaikkea jäi tekemättä?
Ylös Bottom