Jäsenen ippes uusimmat tuotokset

  1. I

    Ostetaan: 2013 tai uudempi Diesel Outlander (instyle)

    alle 20ke saisi olla hintaa :) Ota yhteyttä jos myyntihaluja!
  2. I

    Outlander 2008 ja ilmastoinnin kompura katastrofi

    juu, se voi olla todennäköisin syy.
  3. I

    Outlander 2008 ja ilmastoinnin kompura katastrofi

    Moro! Outlanderin kompura kärsi totaalivaurion :( Alumiini glitterit joka puolella ilmastointia ja nyt olen purkanut rakkinetta osiin, höyrystimen vaihto se työläin, kojelauta pois yms muuta kivaa. Ajattelin nyt vaihtaa lauduttimen, kuivaimen ja höyrystimen venttileineen uusiin. Putkia...
  4. I

    Outlander 2.0did 2007

    Ok, jotain 4. suuttimeen viittaava ehkä? Omasta parani tuo kylmänä oleva alavääntö kun vaihdoin "IAT" (imuilman lämpötila+ahto) anturin. Se näytti koko ajan +69c. Ei ole kyllä nyt myöskään pätkinyt enää niinkuin ennen. Tiedä häntä... luulen että pätkiminen tulee takaisin, mutta nyt autolla...
  5. I

    Outlander 2.0did 2007

    Juu, tuo taitaa olla kanssa yksi tyyppi vaiva, pitää vaihtaa omaan kanssa ne tiivisteet nyt ainakin. Kyllähän tästä "BKD" koneesta löytyy kamalasti juttua missä oireet on samoja kun googlailee vag-puolelta. Eihän tuo alavääntö nyt muutenkaan ole paras mahdollinen tässä koneessa, mutta itsellä...
  6. I

    Outlander 2.0did 2007

    Itsellä 2008:ssa samoja oireita, alavääntö ehkä muutenkin kadoksissa, empii aika pitkään kun lyö tallan pohjaan. Ei vikakoodeja muutakuin parista hehkusta.
  7. I

    Lancer DI-D käyttökokemuksia.

    Vs: Lancer DI-D käyttökokemuksia. Itse ostin tuollaisen 2009 DI-D:in ja kiinnostaisi myös tietää, eka mitsu, saas nähdä onko myös vika ;) Tähän mennessä kaikki muu positiivistä, mutta kilsoilla 190000 on jo pientä korroosion hoitoa luvassa, ei mitään vakavaa,mutta jos nyt ei puutu, niin...
Ylös Bottom